نوشته قبلی نوشته بعدی از جان مولر در مورد ۳ عامل برتر SEO سؤال می شود

از جان مولر در مورد ۳ عامل برتر SEO سؤال می شود

از جان مولر در مورد ۳ عامل برتر SEO سؤال می شود منتشر شده در آوریل 4, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

یک ناشر وب از جان مولر از Google سؤال کرد که درباره ۳ عامل برتر SEO در مورد مارتین اسپلیت در اولین ویدیوی سئو Mythbusters در مورد آنها سؤال کند.

رتبه بندی عوامل متفاوت با پرس و جو

دلایلی که صفحات گوگل در صفحه قرار می گیرد از نظر من مخصوص به جستجوی جستجو و قصد پشت سر آن است. برخی از عبارات دارای معانی مختلفی هستند ، که منجر به صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) با صفحات وب بسیار متفاوت می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گوگل جستجوگر

برخی از نمایش داده ها بسیار خاص هستند و از طیف محدود تری از صفحات وب رضایت دارند. به همین دلیل برای برخی از نمایش داده شد نتایج پنج تا ده برتر دارای انواع مشابه صفحات وب است.

این به این دلیل نیست که گوگل به طور تصادفی SERP ها را مخلوط می کند. صفحاتی که رتبه های Google با آنچه کاربران انتظار دارند مشاهده کنند مطابقت دارد. صفحات مطابق با پرطرفدارترین پاسخی که کاربران انتظار دارند ببینند در بالا نشان داده شده اند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا چگونه جان مولر گوگل پاسخ داد:

وی گفت: "من فکر می کنم وقتی که چیزی مانند سه عامل رتبه بندی بالا داشته باشید ، کار سختی است. از آنجا که همه چیز خیلی سریع تغییر می کند و آنها از پرس و جو به پرس و جو و… زمان متفاوت هستند.

مشاوره SEO توسط توسعه دهندگان برای توسعه دهندگان

به نظر می رسد که مولر با بیان اینکه توصیاتی که در اولین نمایش SEO Mythbusters داده شده است ، با بیان اینکه توصیه های ارائه شده در آن نمایش برای برنامه نویسان وب که از اهمیت یک برچسب عنوان توصیفی آگاهی ندارند ، بیشتر روشن می شود.

پیشنهاد ویژه  25+ ایده های منحصر به فرد ارسال وبلاگ برای جذب خوانندگان خود

او پاسخ مولر است:

"… من مطمئن نیستم که چگونه مارتین آن را در فیلم خود قاب بندی کرد. اما … برخی از این موارد برای بعضی از توسعه دهندگان از سایر موارد بیشتر اهمیت دارد به این معنا که بسیاری از اوقات توسعه دهندگان وب وقتی با آنها صحبت می کنیم از چیزهایی مانند توضیحات متا ، عناوین متا و مواردی از این دست آگاه نیستند. بحرانی.

و آنها مطمئن نیستند که به عنوان مثال قابل مشاهده هستند … اگر از چارچوب JavaScript استفاده می کنند ، این نوع چیزها. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

SEO Mythbusters Video # 1 فقط مربوط به توسعه دهندگان است؟

وی گفت: "من الزاماً نمی گویم که هر وب سایت فقط باید بر روی این عوامل تمرکز کند و سپس همه چیز عالی خواهد بود.

بیشتر این است که این مواردی است که معمولاً مشاهده می کنیم افرادی که وب سایت هایی را دوست دارند از دست ندهند

… به همین دلیل است که ما وقتی در حال صحبت کردن به طور خاص برای مخاطبان برنامه نویسی مانند آن هستیم ، به صراحت می خواهیم این فاکتورها را در این فیلم ها حذف کنیم. "

به نظر می رسد جان مولر گوگل می گوید اولین ویدئو SEO Mythbuster برای توسعه دهندگان ساخته شده است. علاوه بر این ، مولر می گوید که اطلاعات موجود در آن فیلم به این معنی نیست که به همه سایت ها در رتبه بندی بهتر کمک می کنند ، زیرا "همه چیز خیلی سریع تغییر می کند و از درخواست به پرس و جو متفاوت است …"

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بردن

جان مولر گوگل کار خوبی انجام داد و توضیح داد که تعیین سه عامل برتر سئو در هیئت مدیره دشوار است. مولر به این واقعیت اشاره کرد که SERP ها تمایل دارند از هر سؤال به پرس و جو متفاوت باشند ، که هیچ فرمول برای همه SERP ها مناسب نیست.

پیشنهاد ویژه  3 Strategic SEO Insights & Tactical Advice for 2021

وی همچنین خاطرنشان کرد: درک توسعه دهندگان برای درک چگونگی ایجاد تجربیات وب که اطلاعات اولیه مورد نیاز Google را برای رتبه بندی آن صفحات داشته باشند ، برای توسعه دهندگان مهم است.

Hangout Google را از اینجا تماشا کنید .

تصاویر توسط Shutterstock ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *