نوشته قبلی نوشته بعدی ۸۰٪ پاسخ های جستجوی صوتی از ۳ نتیجه ارگانیک برتر [STUDY]

۸۰٪ پاسخ های جستجوی صوتی از ۳ نتیجه ارگانیک برتر [STUDY]

۸۰٪ پاسخ های جستجوی صوتی از ۳ نتیجه ارگانیک برتر [STUDY] منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

یک مطالعه جدید در مورد جستجوی صوتی نشان می دهد که اگر در ۳ موقعیت برتر جستجوی وب قرار بگیرد ، محتوا برای جستجو پرسیده می شود.

SEMRush بیش از ۵۰،۰۰۰ نمایش داده شد تجزیه و تحلیل عمیق انجام داد تا بدانید که مهمترین عوامل رتبه بندی جستجوی صوتی هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

علاوه بر رتبه بندی در ۳ موقعیت برتر ، در صورت وجود یک ویژگی SERP ، محتوا نیز برای یک پرس و جو صوتی برگردانده می شود.

براساس این مطالعه ، ۷۰٪ پاسخ های برگشت یافته از جستجوهای صوتی ویژگی SERP را اشغال کرده اند (با ۶۰٪ از کسانی که نتیجه خاص Snippet را برمی گردانند).

این گزارش همچنین به تفصیل در مورد چگونگی تأثیر بک لینک ها ، طول متن ، سرعت صفحه و سایر عوامل در رتبه بندی جستجوی صوتی می پردازد.

در اینجا خلاصه ای از یافته های کلیدی از مطالعه است.

جستجوی صوتی در سال ۲۰۱۹: یافته های کلیدی

بک لینک

  • ۵۰٪ از پاسخ ها دارای بک لینکهایی با متن لنگر بودند که در این سؤال ظاهر می شد.
  • امتیاز صفحه و امتیاز اعتماد برای URL های پاسخ کمی بالاتر بود.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیچیدگی و خوانایی متن

  • مطالب برگشت داده شده برای نمایش داده شدگان صدا آسان است ، در حدود ۸ در کلاس Flesch Kincaid رتبه بندی می شود.
  • ۸۰٪ از آمریکایی ها می توانند پاسخ های برگشت داده شده برای نمایش داده های صوتی را درک کنند و بخوانند.

سرعت صفحه

  • سرعت صفحه محتوای برگشت داده شده برای نمایش داده شدگان صدا سریعتر از میانگین ۱۰ جواب برتر بدون پاسخ است.
  • برخی از نتایج جستجوی صوتی بیش از ۱۰ برابر سریعتر از میانگین پاسخ ها نبود.
  • پاسخ ها حاکی از تأخیر در ورودی ۷۰ درصد بودند.
    همچنین به نظر می رسد که نمره رنگ اول یک جستجوی صوتی فاکتور کلیدی است.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در این مطالعه ، نتیجه گیری در مورد طرحواره ، HTTPS و عمق URL حاصل نشده است.

پیشنهاد ویژه  نحوه تولید عناوین کیفیت و توضیحات متا به صورت خودکار

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با رتبه بندی جستجوی صوتی ، مطالعه کامل را در اینجا ببینید .

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *