نوشته قبلی نوشته بعدی چقدر باید برای محتوای SEO بپردازید؟

چقدر باید برای محتوای SEO بپردازید؟

چقدر باید برای محتوای SEO بپردازید؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

"چقدر شارژ می کنید؟"

من به عنوان یک نویسنده محتوای سئو که در درجه اول با آژانس های سئو کار می کند ، من عادت دارم این سؤال را بگیرم. و مهم نیست که جواب من باشد ، پاسخ ها همیشه مرا کمی از داستان Goldilocks به یاد می آورد …

"این قیمت خیلی ارزان است."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"این قیمت خیلی بالاست."

"این قیمت درست است."

این به طور معمول یک مورد زیاد است – که اغلب باعث می شود این سوال را بپرسم که آیا همه ما از ارزش واقعی محتوای سئو اطلاع داریم یا اینکه آیا من خیلی زیاد شارژ می کنم یا نه.

برای ارضای کنجکاوی خودم ، تصمیم گرفتم این سؤال را مطرح کنم ، "مبلغ عالی SEO را چقدر می پردازید؟" به یک گروه ۴۰،۰۰۰+ عضو SEO Facebook .

جوابها ، همانطور که انتظار داشتم ، همه در صفحه بود.

نظرات مختلف: محتوای سئو عالی "عالی" چیست؟

اولین چیزی که من متوجه شدم این است که پاسخ دهندگان در مورد آنچه که محتوای عالی SEO "عالی" تلقی می شود ، مخالف بودند.

در حالی که برخی بر لزوم "یک محتوای کاملاً بهینه‌شده" تأکید کردند ، برخی دیگر سادگی محتوای "چرخان" را که پس از آن توسط خود افراد سئو بهینه شده بودند ، مورد تحسین قرار دادند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برخی از افراد SEO انتظار داشتند که محتوای منتشر شده آماده شود ، در حالی که برخی دیگر با محتوا که ویرایش و بهینه سازی آن را لازم دارد مطابقت نداشت.

این عقاید مختلط بحث در مورد اینکه آیا جوانب مثبت SEO بیش از پرداخت هزینه یا محتوا برای پرداخت محتوا هستند ، بحث برانگیز ایجاد کردند.

بعضی ها کمتر درمورد ایده ، مثلاً یک پست وبلاگ ۱۰ دلاری آمرزنده بودند …

نظر فیس بوک از آزمایشگاه سیگنال های SEO

اما ، در نهایت ، بیشتر پاسخ دهندگان موافق بودند که محصول نهایی مهم است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوای عالی SEO محتوایی است که در ذهن کاربر نوشته شده و برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده است. با این وجود ، جایی که کسی منبع آن محتوا را داشته باشد ، به چند عامل بستگی دارد.

از کجا می توانیم نویسندگان عالی محتوای SEO را پیدا کنیم

بسیاری از جوانب مثبت SEO به جایی می رسند که می فهمند که ، از دید ROI ، نوشتن مطالب SEO به خودی خود بهترین استفاده از زمان آنها نیست.

در آن مرحله ، آنها با تصمیم خود مبنی بر اینکه به خارج از منابع محتوا یا استخدام یک نویسنده داخلی بپردازند ، روبرو هستند.

وقتی کسی مسیر برون سپاری را طی می کند ، می توان دانست که کجا باید جستجو کند دشوار است.

آیا Fiverr گزینه خوبی است؟ گروه های فیس بوک؟ دانشجو؟ بازنشستگان؟

گزینه های تقریبا بی پایان است.

گزینه های بسیاری ، قیمت های مختلف

متأسفانه همه نویسندگان با هم برابر نیستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بسیاری از پاسخ دهندگان از موضوع استخدام نویسندگان از سیستم عامل هایی مانند Fiverr و Upwork ، تهیه منابع از کشورهای غیر انگلیسی زبان یا استخدام کارشناسان صنعت که سابقه نوشتن ندارند شکایت داشتند.

برخی از منابع برتر ذکر شده برای یافتن نویسندگان عالی SEO شامل موارد زیر است:

  • گروه های فیس بوک
  • لینکدین
  • تابلوهای کاری دانشگاه
  • ارجاع (درون شبکه شما)
  • آژانس های محتوا

با این وجود ، همه این منابع بسته به موارد زیر نرخهای متفاوتی ارسال می کنند:

  • مقدار محتوا.
  • نوع محتوا
  • تجربه نویسنده.
  • سطح بهینه سازی مورد نیاز
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و عوامل مختلف دیگری.

برخی از پاسخ دهندگان نرخ هایی را به ازای هر کلمه ۰ and ۰۲ دلار و برخی دیگر به ازای هر کلمه ۲ دلار ذکر کردند.

آیا بازار نرخ را تعیین می کند؟

بنابراین ، چرا دامنه گسترده قیمت گذاری؟

خوب ، می توان گفت که بازار نرخ را تعیین می کند.

هرچه تقاضا برای محتوای عالی SEO افزایش یابد ، نویسندگانی که می دانند ارزش خود را دارند تمایل به پرداخت هزینه های بیشتری دارند – نرخ هایی که بسیاری از آژانس ها و شرکت ها حاضر به پرداخت آن هستند.

در عین حال ، نویسندگان با توانایی فریب دادن حجم بالایی از محتوا می توانند برای خودشان یک تجارت سودآور ایجاد کنند که محتوای کم هزینه را به آژانس ها ارائه دهند.

کیفیت در مقابل کمیت – آیا در هر صورت است / یا؟

بنابراین ، تنوع ناشی از تضاد بین کیفیت و کمیت است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برخی از نویسندگان با کیفیت رقابت می کنند ، بنابراین هزینه هایی را که آژانس ها مایل به پرداخت آن هستند پرداخت می کنند. برخی دیگر از نظر قیمت رقابتی هستند و در تبدیل مطالب بیشتر با نرخ پایین تر از رقبای خود ، ارزش دارند.

پیشنهاد ویژه  فیس بوک محدودیت های جدیدی را در گروه ها ، صفحات و Admins وضع می کند

در حالی که بسیاری از پاسخ دهندگان به پیدا کردن آن مکان شیرین از یک نویسنده کم هزینه و با کیفیت اشاره کردند ، برخی هشدار دادند که این نویسندگان تمایل ندارند مدت طولانی ارزان نمانند.

وقتی متوجه شوند رقبای خود را چه اتهامی شارژ می کنند (و ببینید چه مقدار ROI را برای مشتری خود تولید می کنند) ، قیمت خود را بالا می برند.

هزینه محتوای عالی SEO – به هدف بستگی دارد

بنابراین ، بسیاری از جوانب مثبت SEO به این نتیجه رسیدند که آنچه آنها (و دیگران) مایل به پرداخت هستند باید به نتایجی که امیدوارند از آن محتوا تولید شوند ، بیایند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها مایل بودند سرمایه کمتری را روی مطالبی که هدف اصلی یا جلب لینک یا جلب توجه موتورهای جستجو بود ، سرمایه گذاری کنند ، زیرا اختصاص دادن ارزش پولی به این دستاوردها دشوارتر بود.

در واقع ، اگر قصد ندارید از این راه درآمد کسب کنید ، $ $ $ را برای محتوا سرمایه گذاری کنید.

محتوا برای پاک کردن ROI

اما دیگران ، به مردم یادآوری كردند كه ترافیك یا پیوندها به ندرت هدف نهایی محتوای سئو هستند. اکثر وب سایت ها امیدوارند که منجر به فروش و فروش شوند.

بنابراین ، اگر حتی ۱ تبدیل از طریق یک قطعه محتوا برای جبران هزینه محتوا کافی بود ، چقدر ارزش آن را در نگاه آنها داشت؟ ۲،۰۰۰ دلار در فروش برای یک پست وبلاگ ۱۵۰ دلاری؟

تمام آنچه گفته شد ، برخی از متخصصان سئو حاضر هستند با دانستن اینکه نیاز به ویرایش و بهینه سازی خود دارند ، با محتوای OK سازگار شوند. اگر نه یک ناراحتی بزرگ ، شاید این ارزش آن را داشته باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سوال من این است:

آیا هزینه کار یک شخص بیشتر یا بیشتر از مبلغی است که برای شروع یک استخدام نویسنده ماهر هزینه دارد؟

هیچ کس نتوانست به این سؤال پاسخ دهد.

پاسخ به جوانب مثبت SEO: "چقدر می توانید برای محتوای SEO بپردازید؟"

  • ۱۰۰ – ۱۲۵ دلار برای ۶۰۰-۷۵۰ کلمه.
  • ۴۰ دلار برای ۵۰۰ کلمه.
  • ۵- $ ۱۰ دلار برای هر مقاله.
  • $ ۱۰ – ۲۰ دلار برای هر کلمه.
  • ۳۵ دلار برای هر مقاله.
  • ۰ ۲ ۰۲ دلار برای هر کلمه.
  • ۴ دلار در هر ۱۰۰ کلمه.

اینها فقط برخی از پاسخهای زیادی بود که من به سؤالم دریافت کردم ، "چقدر برای محتوای عالی سئو هزینه می کنید؟" پاسخ ها از ۰ ۲ ۰۲ دلار برای هر کلمه تا ۲ دلار در هر کلمه بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تصویر نظرات در گروه فیسبوک آزمایشگاه سیگنال SEO

متأسفانه پاسخ اکثریت روشنی برای این سؤال وجود ندارد.

اعضای گروه سیگنال های سئو فیس بوک در مورد هزینه محتوای سئو بحث می کنند.

برخی از طرفداران سئو اصرار داشتند که هیچ گونه استفاده ای در پرداخت دلار بالا برای محتوای سئو وجود ندارد ، در حالی که برخی دیگر اصرار داشتند که یک نویسنده سئو با کیفیت بالا به ارزش وزن آنها در طلا باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حتی برخی از نویسندگان تصمیم گرفتند که مبلغی را که پرداخت می کنند- یا چقدر فکر می کنند نویسندگان دیگر باید هزینه کنند – به اشتراک بگذارند.

اکنون می توان نتیجه گرفت که پاسخ واقعی به این سوال (مانند بیشتر سوالات در فضای سئو) این است: "این بستگی دارد".

این ممکن است تا حدودی صادق باشد. اما ، همیشه در نظر گرفتن اعداد در تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی سئو خود مفید است.

نحوه بودجه برای محتوای SEO

هنگام تهیه مطالب برای مشتریان خود ، به یک برآورد مناسب نیاز دارید تا از بودجه بیشتر نشوید. بنابراین ، تکیه بر یک ساختار قیمت گذاری مبتنی بر ارزش تقریباً غیرممکن است. شما باید بدانید که یک نویسنده چقدر حق دروازه را دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این امر باعث می شود که سرمایه گذاری در محتوای سئو کمی خطر شود ، به ویژه اگر با قیمت بالایی همراه باشد.

به احتمال زیاد بیش از این هزینه خود را پرداخت خواهید کرد ، و نمی خواهید پول مشتری خود را به محتویاتی که نتیجه نمی دهد هدر دهید.

به همین دلایل ، ارزش این را دارد که تحقیق خود را انجام دهید تا نرخ انواع مختلف محتوای سئو را ببینید.

در تجربه من (پشتیبانی بسیاری از پاسخ دهندگان در نظرسنجی) ، میانگین نرخ محتوای "عالی" سئو بین $ ۰،۰۸ – ۲۰ دلار برای هر کلمه است.

پیشنهاد ویژه  5 واقعیت های جستجوگرهای حرفه ای SEO با بیشتر تلاش می کنند

با این حال ، شایع نیست که نویسندگان هر صفحه یا هر پست را شارژ کنند – دلیل اصلی این امر این است که یک قطعه از مطالب باید تا زمانی که لازم باشد برای اثربخشی باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوای عالی SEO یک سرمایه گذاری است

وقتی برای اولین بار در نوشتن مطالب سئو کار خود را شروع کردم ، برای هر کلمه ۱۰ دلار هزینه کردم. این به این دلیل بود که من در این زمینه تجربه داشتم ، می دانستم که چقدر می خواهم زمان خود را جبران کنم ، و می دانستم چه مقدار دیگر از نویسندگان جستجوگرها شارژ می شوند.

می دانستم که نمی خواهم براساس قیمت رقابت کنم. می خواستم ارزش من آشکار شود. من می خواستم برای مشتری هایم نتایج ملموس ایجاد کنم. می دانستم نتایج من برای توجیه هزینه لازم است.

با ساخت نمونه کارها ، ارزش من ارائه داد حتی بیشتر آشکار شد.

"ما آن را به صفحه ۱ برای یک کلید واژه ۹۰،۰۰۰ جلدی" تبدیل کردیم.

"به دلیل مقاله شما ، کسی حاضر شد ما را در تلویزیون به نمایش بگذارد".

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"این صفحه فرود در این هفته دو لاین به ارمغان آورد" (ارزش ۲۰۰۰ دلار).

این نتایج از طریق ردیابی تبدیل ، توصیفات مشتری ، و منجر به گزارش خود ایجاد شده از طریق محتوا جمع آوری شده است.

نویسندگان بزرگ SEO * به طور معمول * شارژ بیشتر

خیلی زود مشخص شد که باید شارژ بیشتری کنم. هدایتی که برای مشتری هایم ایجاد کردم غالباً ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر ارزش گذاری می شد. من در هر پست حدود ۱۰۰ دلار شارژ کردم.

تجربه من همچنین به من آموخت که چگونه ارزیابی کنم چه کسی مناسب خدمات من باشد. اگر تنها هدف آنها "ترافیک بیشتر" بود ، پاس بود. اگر آنها می خواستند بیشتر – پیوندها ، پیشروها ، فروش ، قرار گرفتن در معرض مارک ، فرصت ها – در آن زمان من در هیئت قرار بگیرم.

آیا نتایج هزینه ها را توجیه می کند؟

همه اینها این است که بگوییم صرف نظر از آنچه در محتوای سئو هزینه می کنید ، باید مواردی را از نظر ROI در نظر بگیرید. اگر پیش بینی می کنید هزاران دلار در هر سرب از یک پست وبلاگ تولید شود ، یک سرمایه گذاری ۳۰۰ دلاری چندان منطقی به نظر نمی رسد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حالی که می توان دریافت که "نقطه شیرین" – با کیفیت و ارزان – این نویسندگان عادی نیستند.

با انتخاب محتوای ارزان قیمت ، شما اغلب خطر دریافت محتوای چرخان ، محتواهایی را که در ذهن مخاطب خود ننوشته اید یا محتوا بهینه سازی شده صحیح ، مرتفع می شوید.

در عین حال ، نویسندگان با کیفیت بالا احتمالاً هزینه بیشتری را نیز به دلیل اینکه می دانند ارزششان چقدر ارزش دارد ، شارژ می کنند.

چگونه می توان سرمایه گذاری در محتوای SEO را چقدر تعیین کرد

در مورد نویسندگان "گران" ، به نظر می رسد سهام بیشتری وجود دارد – اما بازده نیز می تواند بسیار بیشتر از آنچه تصور می کردید باشد.

مهمترین چیز ، ارزیابی ریسک و کار با نویسندگانی است که از اعتبار خوبی برای تولید یک ROI روشن برخوردار هستند .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اینکه تصمیم گرفتید در محتوای سئو سرمایه گذاری کنید ، در درجه اول به آنچه می خواهید با محتوای خود برسید بستگی دارد.

سپس ، موضوع یافتن نویسنده ای است که بتواند آن نتایج را برای شما ایجاد کند و ارزیابی کند که آیا بازپرداخت بالقوه ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر.

۱۱ نکته برای چگونگی یافتن نویسندگان عالی

در اینجا چند نکته برای چگونگی یافتن نویسندگان سئو که به دست آمده از نتایج توجیهی برای سرمایه گذاری شما هستند ، آورده شده است.

  • دسترسی به شبکه خود: من به شدت توصیه می کنم برای یافتن نویسندگانی که سابقه نتایج اثبات شده دارند ، به شبکه موجود خود مراجعه کنید. مراجعه به شخصی در صنعت شما حتی بهتر است ، بپرسید که تجربه آنها مانند کار با نویسنده چیست و چه نتایجی را ایجاد کرده اند؟
  • به طور مستقیم با نویسنده صحبت کنید: بسیاری از مشاغل بدون داشتن مکالمه مستقیم با نویسنده ، مطالب را بصورت آنلاین سفارش می دهند – و منظور از "مستقیم" منظورم یک تماس تلفنی یا گپ تصویری است. در ترجمه از طریق ایمیل یا پیام رسان زیادی می توان از دست داد. به همان اندازه که به دنبال نویسنده ای با مهارت های مناسب هستید ، می خواهید مطمئن باشید که از نظر شخصیت مناسب هستند. ارتباط مهم است
  • از نمونه هایی بخواهید که نمونه ها را ببینید: همیشه از آنها بخواهید نمونه هایی از کار خود را ببینید – به ویژه کارهایی که مربوط به طاقچه شما است. فقط توجه داشته باشید که سرقت نمونه های محتوا یک روش معمول آنلاین است ، بنابراین همیشه نمی دانید چه چیزی را دریافت می کنید. اگر آنها می توانند برای شما نمونه ای را با نام خود در نامه ثابت برای شما ارسال کنند ، این یک شرط مطمئن است.
  • به دنبال مطالعات و بررسی های موردی باشید: برای مطالعات موردی یا بررسی ها ، به سایت آنها (در صورت وجود) جستجو کنید. این امر آشکار می سازد که چه نتایجی توانسته اند برای مشتری خود به وجود آورند.
  • دانش SEO آنها را ارزیابی کنید: شما ممکن است انتظار نداشته باشید که نویسنده شما طرفدار سئو باشد ، اما اگر به دنبال تهیه محتوای مناسب برای SEO هستید ، آنها باید حداقل اصول را بدانند. مناسب است که در مورد تخصص خود چند سوال بپرسید یا از آنها بخواهید نمونه کارهای مربوط به سئو را ببینید.
  • بپرسید که چگونه موفقیت آنها را اندازه می گیرند: بسیاری از نویسندگان نمی دانند چگونه به این سؤال پاسخ دهند ، یا با چیزی مانند "ترافیک بیشتر" پاسخ می دهند. در واقع ، موفقیت می تواند به روش های مختلفی سنجیده شود و این بستگی به آنچه شما ، مشتری می خواهید به دست بیاورید ، بستگی دارد. یک نویسنده عالی SEO باید بتواند این موضوع را برقرار کند و امیدوارم از نظر ROI صحبت کند.
  • ساختار قیمت گذاری آنها را بفهمید: همه نویسندگان در هر کلمه هزینه ندارند. در حقیقت ، این کم شدن هنجار است زیرا هدف برای شمارش کلمات دلخواه اغلب عدالت موضوعی را انجام نمی دهد. این که آیا آنها برای هر کلمه ، در هر صفحه یا در هر پروژه شارژ می شوند ، اطمینان حاصل کنید که ساختار قیمت گذاری آنها را قبل از سرمایه گذاری کاملاً درک کرده اید.
  • بدانید آنچه در خدمات آنها ارائه می شود: برخی از نویسندگان SEO فقط شامل محتوا و برچسب های H1 و H2 هستند. سایر موارد شامل کلیه جستجوگرها در صفحه می باشد. حتی بیشتر ، برخی از آنها تحقیق کلمه کلیدی یا برنامه ریزی محتوا را ارائه می دهند. سؤال کنید که خدمات آنها شامل چه مواردی است و چه مواردی باید توسط شما ارائه شود.
  • آیا ویرایش ها گنجانده شده اند ؟: شما همچنین باید بدانید که آیا ویرایش ها و / یا بازنویسی ها گنجانده شده است. بازنویسی کامل نادر است ، زیرا نویسندگان اساساً قطعه ای کاملاً جدید و بدون جبران خسارت می نویسند. معمول است که نویسندگان در صورت از دست دادن علامت ، یک دور ویرایش و یا بازپرداخت را ارائه دهند.
  • از سیاست بازپرداخت خود مطلع شوید: برخی از نویسندگان بازپرداخت ارائه می دهند ، برخی دیگر نه. این را از ابتدا بدانید (و آن را به صورت نوشتاری دریافت کنید) قبل از اینکه خود را در یک ترشی دریابید.
  • انتظارات را تنظیم کنید: استخدام نویسنده مانند هر رابطه حرفه ای دیگری به این معناست که معمولاً از ابتدا انتظارات وجود دارد. آنچه از شما انتظار می رود را بدانید ، اطمینان حاصل کنید که چه چیزی از آنها انتظار می رود ، و در مورد ایجاد محتوا با هم یک روند روشن را ترسیم کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

افکار نهایی

بدیهی است ، نظرات مختلفی در مورد آنچه محتوای "عالی" را تشکیل می دهد ، و هزینه محتوا بسیار عالی است ، وجود دارد.

پیشنهاد ویژه  سؤالات و کلمات کلیدی: چگونه باید محتوای خود را بهینه کنید؟

درنهایت ، مشخص می شود که چقدر حاضر هستید برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود سرمایه گذاری کنید.

توصیه می کنم در مورد گزینه های خود تحقیق کنید ، از ابتدا انتظارات روشن با نویسنده خود را مشخص کنید ، و رابطه ای روشن و ارتباطی فایده و منافع متقابل برقرار کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *