نوشته قبلی نوشته بعدی چگونه می توان از Traffic SEO استفاده کرد تا دنیا به مکانی بهتر تبدیل شود

چگونه می توان از Traffic SEO استفاده کرد تا دنیا به مکانی بهتر تبدیل شود

چگونه می توان از Traffic SEO استفاده کرد تا دنیا به مکانی بهتر تبدیل شود منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

بسیاری از پست های خوب وبلاگ در مورد چگونگی بهبود سئو یا بازاریابی برای وب سایت های خیریه و غیرانتفاعی وجود دارد. این یکی از این پست ها نیست

در این پست وبلاگ ، من بررسی خواهم کرد که وب سایت های پر ترافیک با برنامه های SEO قوی چگونه می توانند با آوردن آگاهی و کلیک به موضوعات مهم اجتماعی در برند ، از موفقیت رتبه خود برای کمک به بهبود جهان (اگر فقط کمترین بیت) استفاده کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حالی که مسئولیت اجتماعی ، مشاغل انتفاعی در طی یک یا دو دهه گذشته به یک روند اصلی تبدیل شده اند ، عمل به سادگی اهدای منابع به یک امر خوب (و دریافت مزایای مالیاتی در فرایند) به عنوان یک بخش عادی در انجام تجارت پذیرفته می شود.

به گفته Charity Navigator ، شرکت های آمریکایی بیش از ۲۰ میلیارد دلار به خیرین در سال ۲۰۱۷ اهدا کردند.

از این رو ، من حدس می زنم که در ستون Impressions آگاهی بدون مارک SEO بدون مارک سهمی در این زمینه به حساب نیامده است.

در وبلاگ شرکت من ، وبلاگ های BMC ، می خواهم در مورد رتبه بندی جستجوی ما به عنوان املاک و مستغلات ، و ترافیک آگاهی SEO بدون مارک ما به عنوان یک دارایی با ارزش شرکت فکر کنم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

درست مانند داشتن و حفظ ارزش یک خانه ، حفظ رتبه بندی جستجو نیاز به پیشرفت هایی در طول زمان دارد تا نه تنها املاک را در شرایط خوبی که امیدوارم از آن شروع شده باشد حفظ نکند بلکه به پیشرفت ملک نیز بپردازد.

به طور معمول ، ما از ترافیک حاصل از رتبه بندی املاک و مستغلات جستجو برای تبلیغ کتاب های الکترونیکی ، عکسهای سفید ، گزارش های تحلیلگر ، آزمایش های رایگان ، نسخه ی نمایشی ، وبینارها ، نتایج نظرسنجی و سایر محتوای مفید B2B استفاده می کنیم.

پیشنهاد ویژه  چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه 4K کلمات کلیدی + 800 بک لینک [پرونده موردی]

به تازگی ، ما یک ایده جدید دیوانه کننده به وجود آوردیم: چه می شود اگر ما برخی از مکانهای تبلیغاتی موجود در محتوای خود را – که معمولاً به محتوا و پیام های خودمان اختصاص می دهیم – به دلایل خوب اهدا کنیم ، چه کنیم؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا می توانیم آگاهی و ترافیک برای موضوعات مهم اجتماعی ایجاد کنیم در حالی که به حجم تبدیل و ترافیک موجود آسیب نمی رسانیم؟

پاسخ تا کنون بله بسیار جالب است ، با حداقل کارهای اضافی لازم در بالای کارهایی که ما برای حفظ رتبه بندی جستجوی ما و ترافیک حاصل انجام می دهیم.

چگونگی عملکرد برنامه آگاهی از SEO برای شماره

در سال ۲۰۱۹ ، ما ابتکار عمل را آغاز کرده ایم تا برخی از کاربران ارزشمند خود را برای حمایت از دلایل خوب مورد توجه قرار دهیم.

یک روز در ماه ، اکنون در حال تعویض بنرهای آسمان خراش در راه آهن در سمت راست در وب سایت وبلاگ های خود هستیم تا آگاهی از دلایل خوب را ایجاد کنیم.

برای ساده تر کردن آن ، ما یک علت جهانی منحصر به فرد را برای هر ماه از سال ، مانند روز جهانی بهداشت در آوریل و روز جهانی موزه در ماه مه انتخاب کرده ایم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای سهولت در مدیریت ، ما از ابزار تست A / B استفاده می کنیم تا تغییر محتوا را در ۱۰۰٪ از ترافیک در روزهای تعریف شده ماهانه انجام دهیم.

علاوه بر این ، ما تلاش کرده ایم تا هماهنگی بی نظیری را ایجاد کنیم که دلیل آن پشتیبانی سایر ابتکارات خیرخواهانه شرکت است.

این همان چیزی است که به نظر کاربران ما می رسد:

نمونه روز بین المللی موزه از 18 مه 2019 نمونه روز جهانی موزه از ۱۸ مه.

نتایج برنامه ما

بعد از گذشت دو ماه از اجرای این برنامه ، ما یک CTA خوب CTA به ۱۶۰۰۰ صفحه نمایش صفحه نشان داده ایم ، و ما در مسیر این هستیم که یک CTA Good Cause را به ۱۰۰۰۰۰ پوند بازدید صفحه در این دوره ۱۲ ماهه نشان دهیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما هنوز به دلایل کلیک و ترافیک زیادی ایجاد نکرده ایم. با این حال ، هنگامی که برنامه را بهبود می بخشیم و دلایل مناسبی را پیدا می کنیم ، امیدواریم که در آن جهت حرکت کنیم.

پیشنهاد ویژه  Google نتایج غنی برای داده های ساختار یافته Data-Vocabulary.org را به پایان می رساند

من می خواهم از این به عنوان نسخه کوچک خودمان از Google Ad Grants استفاده کنم ، که در آن Google فضای تبلیغاتی نتیجه جستجوی رایگان را به غیرانتفاعی می دهد.

نکاتی برای شروع

  • ابتدا از ترافیک SEO خود برای پشتیبانی از ابتکارات شرکت های موجود استفاده کنید. پس از آن ، برای پر کردن شکافها ، تا زمانی که آنچه را که احساس می کنید یک برنامه کافی باشد ، گسترش دهید.
  • شروع کنید به کوچک ، فقط با چند روز یا علل در سال که بیش از حد به مخاطبان شما مربوط می شود.
  • اگر نمی توانید هزینه کاربر خود را جلب کنید ، توجه کاربرتان را به خود جلب نکنید. همانطور که مسافران هواپیما می گویند ، قبل از کمک به دیگران ، ماسک را روی خود بگذارید.
  • سعی کنید تا حد امکان روند CTA را ساده تر کنید تا برنامه با استفاده از ابزارهای آزمایش فعلی ، برنامه ریزی و فرمت های استاندارد CTA بدون هیچ گونه تلاش و تلاش انجام شود.
  • قبل از شروع برنامه ، تأیید رهبری را بدست آورید. شما مایل نیستید که مدیر شما به طرحی اشتباه در مورد برنامه ای مانند این بیاموزد. بسیاری از رهبران این نوع ابتکار عمل را تحسین و پشتیبانی می کنند.
  • یک پست وبلاگ یا یک صفحه وب کوتاه ایجاد کنید تا برنامه را توضیح دهد. به این ترتیب بازدید کنندگان شما می توانند دقیقاً بدانند که چرا می توانند پیامی را برای حمایت از یک دلیل خوب ببینند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فراخوانی برای اقدام

آیا شما یک مالک وب سایت ، مدیر یا SEO می خواهید با کار سختی که در ایجاد ترافیک از موتورهای جستجو انجام داده اید ، کار خوبی انجام دهید؟

پیشنهاد ویژه  هادی خودش را از WeWork استخراج می کند

من شما را تشویق می کنم علل و سودهای خوبی را پیدا کنید که مورد توجه مخاطبان وب سایت شما باشد و به سادگی شروع به کار کنید.

علاوه بر ایجاد حسن نیت و بهبود جهان ، این راهی آسان برای:

  • از دیگر برنامه های خیرخواهانه شرکت خود پشتیبانی کنید.
  • راه را برای شروع به تبدیل شدن به یک تجارت با مسئولیت اجتماعی تر هدایت کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر به دنبال یک دلیل خوب یا غیرانتفاعی نیاز به آگاهی و ترافیک هستید ، مواردی وجود دارد که می توانید از این پست دور شوید.

  • کمک کنید تا ببینید که آیا می توانید دید SEM اهدا شده را از Google Ads دریافت کنید یا خیر.
  • بررسی کنید که وب سایت های محتوا ممکن است با علت شما هم افزایی خوبی داشته باشند – سایت هایی که قبلاً دارای تبلیغات بنر یا مشابه آن هستند. با صاحبان آن سایتها در تماس باشید و ببینید که آیا آنها ممکن است توجه برخی از ترافیک خود را نشان دهند.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مه ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *