نوشته قبلی نوشته بعدی جان مولر: گوگل امتیاز شما را به سایت شما نمی دهد

جان مولر: گوگل امتیاز شما را به سایت شما نمی دهد

جان مولر: گوگل امتیاز شما را به سایت شما نمی دهد منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

به گفته تحلیلگر گرایش وب مستر جان مولر ، گوگل به طور خاص قدرت یک وب سایت را نمی سنجد.

این در جدیدترین پاتوق Google Webmaster Central گفته شد وقتی از مولر سؤال شد که چگونه یک سایت می تواند اختیارات خود را افزایش دهد.

مدیری که این سؤال را مطرح کرده است ، می گوید سایت آنها پس از بروزرسانی الگوریتم هسته ژوئن ، میزان قابل توجهی از ترافیک ارگانیک را از دست داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نوعی ، مدیر وب به این نتیجه رسیدند که به دلیل بروزرسانی اصلی ، اختیار سایت آنها ۵۰ درصد کاهش یافته است.

با این حال ، تعیین این امر غیرممکن است ، زیرا مولر می گوید گوگل هیچ نوع معیار "اقتدار" ندارد.

"به طور کلی ، Google صلاحیت سایت را ارزیابی نمی کند. بنابراین این چیزی نیست که در آن ما به شما امتیاز صلاحیت بدهیم و بگوییم این نمره کلی اقتدار در وب سایت شما است. این چیزی نیست که ما در اینجا اعمال کنیم. "

رهنمودهای مربوط به کیفیت رابط Google دارای بخشی برای ارزیابی قدرت است ، اما در اوایل پاتوق که Mueller نام داشت ، رده بندی های کیفیت ذکر شده سایت ها را به صورت جداگانه ارزیابی نمی کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عبارت دیگر ، رأی دهندگان با کیفیت به دنبال سایت ها نیستند و بر اساس میزان معتبر بودن سایت ها ، نمرات را اختصاص می دهند.

مولر می گوید افرادی که صاحبان سایت باید برای ارزیابی سایت های خود بدست آورند ، کاربران واقعی هستند. وی توصیه می کند با توجه به درک آنها از اختیار یک سایت ، از کاربران فعلی یا بالقوه بازخورد بخواهید.

پیشنهاد ویژه  Why It’s Time to Retire Black, White & Gray Hats in SEO

دریابید که آیا کاربران واقعی احساس می کنند می توانند به محتوای وب سایت اعتماد کنند. از آنجا ، باید بتوانید بازخوردی در مورد نحوه ظاهر شدن با اعتبار بیشتری جمع کنید.

در اینجا نقل قول کامل از مولر است:

اگر به فکر اقتدار هستید ، اگر به رأی دهنده های کیفیت جستجو فکر می کنید ، به نظر می رسد که در مسیر صحیح در آنجا هستید. یکی دیگر از سؤالات همچنین در مورد تخصص ، اقتدار ، اعتماد به نفس بود – این نوع حرکت در همان جهت پیش می رود.

از نظر من ، این چیزی است که من سعی می کنم از کاربران و کاربران بالقوه ورودی بیشتری کسب کنم. واقعاً سعی کنید بازخوردهای سخت تری را دریافت کنید که بعضی اوقات سخت است جایی که افراد واقعاً به شما می گویند فکر می کنند – مانند مقایسه سایت های مختلف در یک مکان دیگر – جایی که آنها موضوعاتی را می بینند که شما می توانید انجام دهید. یا جایی که آنها به صفحه شما نگاه می کنند و فکر می کنند من واقعاً نمی توانم به محتوای موجود در اینجا اعتماد داشته باشم.

احتمالاً این مورد است که شما قبلاً خیلی از این کارها را انجام داده اید ، اما شاید مواردی وجود داشته باشد که بتوانید از این لحاظ حتی بهتر عمل کنید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پاسخ کامل را در زیر بشنوید ، از علامت ۲۳:۴۷ شروع کنید:

همچنین مشاهده کنید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *