نوشته قبلی نوشته بعدی جان مولر گوگل در مورد بازیابی روزآمدسازی ژوئن ۲۰۱۹ بحث می کند

جان مولر گوگل در مورد بازیابی روزآمدسازی ژوئن ۲۰۱۹ بحث می کند

جان مولر گوگل در مورد بازیابی روزآمدسازی ژوئن ۲۰۱۹ بحث می کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

از جان مولر گوگل در Hangout Webmaster سؤال شد كه اگر سایتی دچار ترافیك شود به دلیل بروزرسانی در الگوریتم هسته كلیدی ژوئن ۲۰۱۹ ، چه سایتهایی باید انجام دهند. پاسخ جان مولر بینشی برای درک آنچه اتفاق می افتد فراهم کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سپس مولر ابراز امیدواری کرد که Google ممکن است راهنمایی های بیشتری راجع به آنچه باید انجام دهد ارائه دهد.

مدیر وب سایت می پرسد که آیا این یک مسئله محتوا است؟

شخصی که این سؤال را مطرح می کند می گوید که ناشر خبر است. آنها این کار را می کنند چون به محتوا می پردازند ، ممکن است که مسئله اصلی بروزرسانی مربوط به محتوا باشد.

این سؤال است:

وی گفت: "ما یک وب سایت ناشر خبر هستیم و در درجه اول روی عمودی تأمین مالی فعالیت می کنیم. ما احتمالاً تحت تأثیر بروزرسانی ماه ژوئن تحت تأثیر قرار گرفته ایم زیرا از هفته اول ژوئن شاهد افت شدید ترافیک بوده ایم.

توافق كردند كه به روزرسانی تصحیح می کند كه هیچ گونه اصلاح و اصلاح وجود ندارد و برای کاهش تأثیر نیاز به تغییر اساسی است.

اما برای ناشری که حوزه اصلی آن محتوای اخبار است ، آیا این سیگنال را نشان نمی دهد که احتمالاً محتوا ، کیفیت یا کمیتی است که الگوریتم گوگل را برانگیخته است تا سیگنال کیفیت محتوا را که در وب سایت قرار داده می شود پایین بیاورد. به یک قطره از ترافیک؟ "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سؤال كننده اظهار می دارد كه وب مسترها نیاز به راهنمایی بیشتری دارند:

"… اگر Google می تواند بیرون بیاید و برخی از مشاوره ها را به مدیر وب سایت ها و وب سایت ها به اشتراک بگذارد ، واقعاً کمک خواهد کرد.

خاص سایت نیست ، اما دسته‌بندی یا خاص عمودی حداقل در مورد چگونگی اقدامات و اقدامات اصلاحی برای کاهش تأثیر به‌روزرسانی‌های اصلی است.

این کمک می کند تا به وب سایت هایی که اکنون نسبت به آنچه تحت تأثیر آنها قرار گرفته است ، سرسختی کنند ، بسیار کمک کند. "

تصویر صفحه جان مولر در Google در یک Hangout وب مستر از جان مولر گوگل سؤال شد كه چگونه می توان از بروزرسانی الگوریتم اصلی Google استفاده كرد.

چرا هیچ کاری برای رفع

جان مولر تصحیح چیز خاصی را پیشنهاد نکرد. وی توضیح داد که دلیل وجود چیز مشخصی برای رفع این مسئله نیست زیرا بروزرسانی اصلی شامل طیف وسیعی از عوامل است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر گوگل توضیح می دهد:

وی گفت: "فکر می کنم کمی مشکل است زیرا ما در جایی که می خواهیم مثلاً هنگام به روزرسانی سرعت بگوییم ، روی چیز خاصی تمرکز نمی کنیم.

این چیزی بود که می توانستیم به طور خاص در مورد آن صحبت کنیم ، اینگونه ما از سرعت موبایل استفاده می کنیم و اینگونه تحت تأثیر وب سایت شما قرار می گیرد ، بنابراین باید روی سرعت نیز تمرکز کنید. "

به روزرسانی اصلی ، ارتباط و کیفیت

جان مولر سپس در مورد به روزرسانی های اصلی در زمینه ارتباط و به روز رسانی های کیفیت بحث کرد. او نگفت که به روزرسانی های اصلی algo فقط مربوط به ربط و یا فقط در مورد کیفیت هستند. به نظر می رسد وی به عنوان روشی برای نشان دادن چگونگی اصلاح این نوع اصلاحات از موارد دیگر در جنبه ها ذکر نکرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا چگونگی توضیح جان مولر توضیح داده شده است:

وی گفت: "با بروزرسانی های بسیار مرتبط ، بسیاری از نوع به روزرسانی های با کیفیت ، به روزرسانی های اصلی که ما انجام می دهیم ، چیز خاصی وجود ندارد که بتوانیم بگوییم شما این کار را کردید و باید این کار را می کردید و بنابراین ما شما چیزهای دیگری را نشان می دهید. "

سپس جان مولر بعنوان نمونه توضیح داد كه چگونه تغییرات خارجی در وب سایت می تواند بر نحوه قرارگیری گوگل در وب سایتها تأثیر بگذارد.

پیشنهاد ویژه  Google: داده های ساختاری تاثیری در رتبه بندی در جستجوی وب ندارد

این همان چیزی است که وی گفت:

"گاهی اوقات وب فقط تکامل می یابد. گاهی اوقات آنچه کاربران انتظار دارند تکامل یابد و به همین ترتیب ، گاهی اوقات الگوریتم های ما نیز هستند ، روشی که ما می خواهیم ارتباط آنها را تعیین کنیم ، آنها نیز تکامل می یابند. "

این ممکن است بیشترین حرفی باشد که Googler تاکنون گفته است تا در مورد به روزرسانی های الگوریتم هسته توضیح دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این به همراه آنچه گفتم دنبال می شود ، عواملی مانند چگونگی تعیین Google برای ارتباط بودن صفحه برای کاربر ، تغییر می کند. برخی همچنان بر روی موضوعات "کیفیت" تمرکز می کنند ، مواردی مانند زندگی نامه های از دست رفته ، تبلیغات بیش از حد در صفحه را مورد توجه قرار می دهند ، اما این نوع توصیه ها موضوعات مرتبط را نادیده می گیرد.

جان به کیفیت اشاره می کند ، اما وی همچنین به چگونگی تکامل کاربران و وب اشاره کرد. این مسئله با کیفیت نیست. اینها عواملی است که برای یک وب سایت خارجی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

هیچ چیز برای رفع

جان مولر اظهار داشت که موارد خاصی برای رفع وجود ندارد. اما وی اظهار داشت که شاید درک این موضوع که کاربران چگونه سایت شما را می بینند ، سایت شما برای کاربران چقدر مفید است ، مفید باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این چیزی است که جان مولر گفت:

"و با آن ، همانطور که شما اشاره کردید ، احتمالاً توییتهایی از جستجوی پیوند را مشاهده کرده اید ، اغلب هیچ چیز صریح و مشخصی وجود ندارد که بتوانید برای تغییر نوع آن اقدام کنید.

آنچه ما داریم یک پست وبلاگ قدیمی از امیت سینگال است که سؤالات زیادی را که می توانید از خودتان بپرسید ، در مورد کیفیت وب سایت شما است. این چیزی است که من همیشه توصیه می کنم از آن عبور کنم. ، این چیزی است که من می توانم با افرادی که با وب سایت شما مرتبط نیستند ، از طریق آن بپردازم. "

جان مولر احتمالاً از سال ۲۰۱۱ با عنوان " راهنمایی بیشتر در مورد ساخت سایتهای با کیفیت بالا " از وبلاگ مرکزی وب مستر استناد کرده است.

در آن ، نویسنده تعداد زیادی سؤال را ارائه می دهد که یک مالک سایت باید از خود در مورد محتوای خود بپرسد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا نمونه ای از انواع سؤالاتی که گوگل پیشنهاد می کند از خود بپرسید وجود دارد:

  • آیا به اطلاعات ارائه شده در این مقاله اعتماد دارید؟
  • آیا این مقاله توسط یک متخصص یا علاقه مندان نوشته شده است که موضوع را خوب می شناسد ، یا از نظر طبیعت کم عمق تر است؟
  • آیا سایت دارای مقالات تکراری ، همپوشانی یا کاربری اضافی در موضوعات مشابه یا مشابه با تغییرات کلمات کلیدی کمی متفاوت است؟
  • آیا می توانید اطلاعات کارت اعتباری خود را به این سایت راحت کنید؟
  • آیا مباحث هدایت شده توسط علاقه واقعی خوانندگان سایت است یا سایت با تلاش برای حدس زدن آنچه در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارد ایجاد می کند؟
  • آیا در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو ، این صفحه ارزش قابل توجهی را ارائه می دهد؟ "
پیشنهاد ویژه  چرا رتبه گوگل مفرد و جمع کلمات کلیدی متفاوت

از شخص ثالث بخاطر انتقاد بپرسید

سپس جان مولر پیشنهاد کرد که شخص ثالثی که با سایت شما ناآشنا باشد ممکن است بتواند موضوعاتی را پیدا کند که برای شما مشهود نیست.

آنچه جان مولر گفت:

"بنابراین ، اغلب شما به عنوان یک مالک سایت با شما رابطه صمیمی برقرار می کنید و دقیقاً می دانید که عالی است. اما کسی که با وب سایت شما مرتبط نیست ممکن است به وب سایت شما نگاه کند و آن را با وب سایت های دیگر مقایسه کند و بگوید ، خوب ، من نمی دانم که آیا واقعاً می توانستم به وب سایت شما اعتماد کنم زیرا به نظر منسوخ شده است یا چون نمی دانم اینها چه کسی هستند مردم هستند که در مورد چیزها می نویسند.

همه این موارد نقش کمی دارند و به حدی نیست که چیز فنی وجود داشته باشد که بتوانید در خط HTML یا تنظیم سرور خود تغییر دهید.

این بیشتر مربوط به تصویر کلی است که امروزه کاربران به آن نگاه می کنند و می گویند ، خوب من نمی دانم این موضوع به اندازه گذشته مرتبط است زیرا این موارد مبهم است که ممکن است در مورد آنها فکر کنم.

بنابراین جایی است که من واقعاً سعی می کنم افرادی که با وب سایت شما در ارتباط نیستند را به شما ارائه دهند تا بازخورد خود را در این مورد به شما ارائه دهند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر پیشنهاد کرد در انجمن های وب ، از جمله انجمن های راهنما وب مستر ، سؤال کنید که دیگران در صورت مشاهده مشکلات ، سایت شما را ببینند.

مسئله ای که وجود دارد این است که هر جامعه ای نظرات ویژه ای دارد که بعضی اوقات به آنها اجازه نمی دهد تعصبات خود را پشت سر بگذارند تا ببینند مشکل واقعی چیست. این یک انتقاد نیست بلکه مشاهده در مورد ماهیت عقاید این است که آنها متفاوت هستند.

این همان چیزی است که وی گفت:

"… شما می توانید با افراد دیگری که وب سایت های زیادی را مشاهده کرده اید صحبت کنید و می توانند به وب سایت های شما نگاه کنند و خوب بگویند ، من نمی دانم طرح منسوخ شده است یا نویسندگان افرادی هستند که هیچ کس نمی داند یا شما تصاویر عکس سهام ندارید. به جای عکسهای نویسنده مثل این است ، چرا اینطور است؟

همه این موارد عناصر صریح نیستند که الگوریتم های ما سعی در شناسایی آنها داشته باشند بلکه چیزهایی هستند که برای ایجاد یک تصویر بزرگتر ترکیب می شوند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این توصیه خوبی است آشنایی باعث می شود فرد نتواند مشکلات وب سایت را تشخیص دهد.

من از تجربه می دانم که یک صاحب سایت که برای کمک به سایتشان به من مراجعه می کند غیر معمول نیست ، گاهی اوقات متعجب می شوم که سایت آنها مشکلی با محتوای آنها دارد ، به نوعی منسوخ شده است یا جایی برای بهبود در نحوه نگارش مطالب دارد. .

بعضی اوقات آنها می دانند که چیزی اشتباه است اما نمی توانند آن را ببینند. من یک بار صاحب سایت را با مشکل سئو منفی روبرو شدم اما بازخوردی که مستقیم از گوگل دریافت کردم این بود که آنها از مطالب مرتبط با الگوریتم پاندا گوگل رنج می برند.

شنیدن اینکه محتوای آنها بد است ، برای آنها شوکه کننده بود. اما تأیید گوگل باعث شده است تا آنها بتوانند بهتر ببینند که بله ، در محتوا مشکلی پیش آمد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google ممکن است راهنمایی رسمی اضافی ارائه دهد

به نظر می رسد جان مولر با وضعیتی که ناشر وب تجربه کرده است منتقل می شود. او مشاوره و بینش بیشتری در مورد به روزرسانی های اصلی الگوریتم ارائه داد تا آنچه که قبلاً ارائه داده بود و فراتر از توصیه های "هیچ چیز برای رفع" نیست که با وجود واقعیت ، هنوز هم توسط بسیاری از افراد در جامعه وب احساس رضایت بخش نیست.

پیشنهاد ویژه  آخرین ثبت اختراعات مورد علاقه Google - 11 مارس 2020

سپس مولر با پیشنهاد اینكه وی در مورد ارائه راهنمایی های اضافی برای ناشران وب سؤال می كند ، امید را ارائه داد.

"می دانم که افراد زیادی درخواست مشاوره بیشتر ، توصیه های خاص تری کرده اند ، بنابراین شاید چیزی باشد که بتوانیم در کنار هم قرار بگیریم. ما خواهیم دید که چه کارهایی را می توانیم در داخل انجام دهیم تا نسخه جدیدتری از یک پست وبلاگ یا نوع دیگری ارائه کنیم تا اطلاعات کلی تری در مورد برخی از تغییراتی که در آنجا در مورد آنها فکر کرده ایم ارائه کند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Takeaway: تصویر بزرگ را ببینید

اقدامات مهم و ضروری این است که بتوانیم به عقب برگردیم و تصویر بزرگی را مشاهده کنیم ، این بدان معنی است:

برخی از مسائل مربوط به وب سایت خارجی است. به عنوان مثال ، بسیاری از مارک های مد دیگر وبلاگ ها را منتشر نمی کنند. اخیراً یک سئو این مسئله را به عدم موفقیت در استراتژی محتوا نسبت داده است. اما این عکس بزرگ را از دست می دهد. دلیل بسیاری از مارک های مد دیگر پست های وبلاگ را منتشر نمی کنند ، زیرا کاربران آن نوع محتوا را مصرف نمی کنند. آنها محتوا را در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی مصرف می کنند.

این نمونه ای از چگونگی تکامل کاربران و چگونگی مشکلی در سایت شما نیست بلکه تغییر در عادات کاربر است که ممکن است در انواع صفحاتی که گوگل در نتایج جستجو نشان می دهد منعکس شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Takeaway: الگوریتم های تکامل

الگوریتم Google واقعاً با کلمات کلیدی صفحات وب مطابقت ندارد. این در مورد حل مشکلات برای کاربران است. Google به طور فزاینده در حال به روزرسانی چگونگی درک کاربران در هنگام نوشتن یک پرس و جو است. گوگل همچنین در حال به روز کردن چگونگی درک مشکلاتی است که یک صفحه وب حل می کند.

وب سایتی که بیش از حد روی کلمات کلیدی متمرکز شده و در ارائه اطلاعات سریع به کاربرانی که به آن نیاز به اطلاعات سریع و عمیق دارند برای کاربرانی که به عمق آنها نیاز دارند کافی نیست ، ممکن است دریابد که الگوریتم های Google دیگر از آنها طرفداری نمی کنند. نه به این دلیل که سایت شما خراب است و به اصلاح نیاز دارد. اما به دلیل این که مشکلی را برای کاربر حل نمی کند به روشی که گوگل تعیین کرده است کاربران می خواهند آنها را حل کنند.

Takeaway: یک شخص ثالث سایت خود را مرور کنید

در آخر ، این ممکن است مفید باشد که مجموعه ای از چشم های جدید را در وب سایت خود مرور کنید. اگر این بینش ارائه نشود ، ممکن است شخصی که تجربه تشخیص مسائل مربوط به آن را دارد ، مفید باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بخوانید: ژوئن ۲۰۱۹ به روزرسانی Broad Core Algo: بیشتر از EAT است

بخوانید: یک الگوریتم گسترده هسته چیست؟

تماشا: Hangout وب مستر

عکس های نویسنده ، اصلاح شده توسط نویسنده

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *