نوشته قبلی نوشته بعدی چگونه می توان از وب سایت های رقیب برای فرصت های کلیدی بدون کلید استفاده کرد

چگونه می توان از وب سایت های رقیب برای فرصت های کلیدی بدون کلید استفاده کرد

چگونه می توان از وب سایت های رقیب برای فرصت های کلیدی بدون کلید استفاده کرد منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اگر فقط می توانید کد رانندگی ترافیک جستجوی ارگانیک تر به وب سایت خود را خراب کنید ، احساس می کنید می توانید درآمد بیشتری کسب کنید؟

من چند خبر خوب و چند خبر بد دارم.

اولین خبر بد – گلوله نقره ای وجود ندارد. هیچ "یک ترفند دزدکی" وجود ندارد که به شما امکان دهد بر جستجوی ارگانیک مسلط شوید ، مهم نیست که برخی از "گوروها" سعی می کنند در Facebook به شما چه بگویند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما از آنجا که این مقاله را در مجله موتور جستجو می خوانید ، احتمالاً این موضوع را می دانید.

خبر خوب این است که می توانید ضرب و شتم "کد" ضرب المثل را به دست آورید و با بهره گیری از وب سایت های رقبای خود ، برای یافتن فرصت های کلیدی برای کلمات کلیدی ، محتوای جستجوی ارگانیک قابل توجهی کسب کنید.

این بنیادی است که شما را قادر می سازد محتوای اصلی و مفیدی را تهیه کنید که بازدید کنندگان شما به جستجوی آن بپردازند و با آنها درگیر شوند .

اکثر مردم فکر می کنند که شناسایی موضوعات ارزشمند برای نوشتن درباره آنها نسبتاً ساده است ، درست است؟

کافیست برخی از کلمات کلیدی را در ابزار تحقیق کلمه کلیدی مورد علاقه خود متصل کنید ، داده هایی را که برگردید مرتب سازی کنید و سپس برنامه ریزی محتوای خود را در اطراف آن شروع کنید.

خوب ، بله و خیر.

این شروع خوبی است ، اما واقعاً خراش دادن سطح است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این رویکرد ، ممکن است مباحث زیادی پیش بیاید ، اما اگر این تنها رویکردی باشد که از آن استفاده می کنید ، در حال رقابت در همان استخر کوچک موضوعات هستید و فرصت های زیادی را روی میز می گذارید.

اما با استفاده از وب سایت های رقبای خود ، می توانید تعداد بسیار زیادی از موضوعات اضافی با حجم جستجوی کافی را کشف کنید ، که حتی ممکن است هرگز در نظر نگرفته باشید.

اولین قدم شناسایی رقبا است . منظور من از رقبا مستقیم نیست بلکه منظورم هر وب سایتی است که برای موضوعات اصلی از شما مهمتر باشد. اگر آنها قبل از اینکه شانس حضور در مقابل بازدید کنندگان را بدست آورند ، از منظر جستجو رقبای شما هستند.

از اینجا ، باید دریابیم که این وب سایت ها برای استفاده از SEMrush چه رتبه ای دارند. به سادگی URL یک رقیب را وارد کنید و سپس بر روی دکمه "مشاهده گزارش کامل" در بخش "کلیدهای ارگانیک TOP" کلیک کنید ، و به شما یک لیست جامع ارائه می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برخی از مباحث قابل پیش بینی است. دیگران ممکن است تعجب آور باشند.

عکس های صفحه SEMrush

با شروع تجزیه و تحلیل داده ها ، مباحثی را پیدا می کنید که هرگز به آنها فکر نکرده اید. در برخی طاقچه ها ، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی ممکن است داده های دقیقی نداشته باشند. من هر از گاهی برای مباحث مبهم به این موضوع دامن زده ام.

به عنوان مثال ، اخیراً اصطلاحات كلمه كلیدی خاص را كه به طور گسترده ای شناخته شده و در یك صنعت خاص مورد استفاده قرار می گرفت ، گیر افتادم ، اما هیچ كدام از این ابزارها حجم جستجوی آن را نشان ندادند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این حال ، من از دانش دست اول دقیق داشتم که به تنهایی مسئول بیش از ۶۰۰۰ بازدید ماهانه است. همانطور که ممکن است تصور کنید ، ما بلافاصله این عبارت را هدف قرار دادیم.

من این موضوع را مطرح می کنم تا این واقعیت را نشان دهم که شما نمی توانید کاملاً به داده های ارائه شده توسط هر وسیله تحقیق کلمه کلیدی اعتماد کنید. می توانید از آن داده ها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید ، اما برای شناسایی فرصت های پنهان باید عمیق تر حفاری کنید.

پیشنهاد ویژه  نحوه جاسوسی از رقبا با Python & Data Studio

استخر ما را گسترش می دهیم

از اینجا ، ما به وب سایت های مربوط به مماس مربوط می شویم تا حتی فرصت های بیشتری را نیز شناسایی کنیم.

مباحث مرتبط زیادی وجود دارد که بیشتر رقبای شما در مورد آنها نمی نویسند ، اما اینکه مشتریان بالقوه شما به آنها علاقه مند هستند.

اغلب ، این موضوعات به طور مستقیم با خرید قصد گره خورده نیست. اگرچه ممکن است هدف گیری این نوع مباحث ضد کارآیی به نظر برسد ، اما فرصتی قدرتمند را ارائه می دهد زیرا به شما کمک می کند تا در مراحل خرید به افراد زودتر دسترسی پیدا کنید. این فرصتی به شما می دهد تا مدت ها قبل از اینکه رقبای شما بتوانند برند خود را در مقابل خریداران بالقوه قرار دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین می تواند به شما در نشان دادن تخصص بیشتر و الهام بخش اعتماد به نفس کمک کند.

دلیل این امر این است که در حالی که بیشتر رقبای شما فقط در مورد محصولات یا خدمات خود محتوا ایجاد می کنند ، شما محتوای جامع تری ایجاد می کنید که به سؤالات بازدید کنندگان در تمام مراحل فرآیند خرید پاسخ می دهد.

این به آنها نشان می دهد که شما نسبت به رقبای خود دانش بیشتری دارید و همچنین به همان میزان که در فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهید به همان میزان به آنها خدمت می کنید اهمیت می دهید.

آنچه در این مرحله انجام خواهیم داد شناسایی است:

  • وب سایت هایی که رقبای ما به آن لینک می شوند.
  • وب سایت هایی که به آنها پیوند دارند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این بستگی دارد فقط به چند صد وب سایت یا بسته به صنعت ، میلیون ها دلار باشد. در هر صورت ، ما قصد نداریم فقط داده ها را به صورت چهره بگیریم.

گردآوری داده ها

ابتدا بیایید در مورد نحوه جمع آوری داده ها صحبت کنیم ، سپس در مورد نحوه مرتب سازی آن صحبت خواهیم کرد.

رقبای ما چه کسانی ارتباط برقرار می کنند؟

این اطلاعات مهمی است زیرا به ما می گوید آنچه آنها با ارزش هستند.

این همچنین مهم است زیرا اگر آنها به یک وب سایت خاص پیوند می دهند ، احتمالاً این یک رقیب مستقیم برای آنها نیست ، به این معنی که احتمالاً این یک رقیب مستقیم برای شما نیست.

این داده ها را نگه دارید زیرا خارج از محدوده تحقیق در مورد ایده های موضوع محتوا مفید خواهد بود. این همچنین می تواند گنجینه ای از فرصت های ایجاد پیوند باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آسانترین و کارآمدترین راه برای تهیه لینک های برون مرزی رقبا ، اجرای Screaming Frog برای خزیدن وب سایت خود و سپس صادر کردن آن داده ها به پرونده CSV است.

فریاد زدن روی صفحه نمایش قورباغه

چه کسی با رقبای ما پیوند دارد؟

در مرحله بعد ، باید وب سایتهایی را پیدا کنیم که به آنها پیوند دارند. ابزار ارجح من در اینجا SEMrush است. توصیه می کنم که این داده ها را به عنوان پرونده CSV نیز صادر کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این اطلاعات مهمی است زیرا اگر آنها با رقبای شما در ارتباط باشند ، به احتمال زیاد به وب سایت شما مربوط می شوند و مباحثی که درباره آنها نوشته اید احتمالاً مورد توجه مخاطبان شما خواهد بود.

شلیک صفحه نمایش SEMrush

داده ها را فیلتر کنید

از اینجا ، ما این داده ها را با توجه و کیفیت فیلتر خواهیم کرد. از پیوند زباله و دایرکتوری مقاله ، PBN و وب سایت های بی ربط یا کم کیفیت پرش کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اکنون لیستی از باقی مانده را بگیرید و شروع به پر کردن داده ها در SEMrush کنید تا بدانید این وب سایت ها برای چه موضوعی قرار دارند. باز هم ، این همه می تواند به عنوان پرونده های CSV صادر شود.

پیشنهاد ویژه  ارزش سهام گوگل چگونه به موفقیت در همراه اول, شاخص

می توانید به راحتی کل داده ها را صادر کرده و سپس مباحث بی ربط یا نامناسب را در Excel یا Google Sheets حذف کنید ، اما من ترجیح می دهم قبل از صادر کردن ، داده ها را در SEMrush مرتب کنم. به این ترتیب ، من فقط دقیقاً آنچه را می خواهم صادر می کنم.

در بسیاری موارد ، ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی داده های نسبتاً دقیقی از حجم جستجو خواهند داشت ، بنابراین در اینجا من دوست دارم مرتب سازی خود را شروع کنم.

بعد ، مرتب سازی بر اساس مشکل در کلمات کلیدی ، و سپس بر اساس موقعیت متوسط.

ما به دنبال مباحثی هستیم که حجم جستجوی معقول را ارائه می دهند و با حداقل مشکل در مورد کلید واژه مواجه هستند. ما میوه های کم آویز می خواهیم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر این سایت های دیگر برای یک موضوع رتبه بندی می کنند ، اما رتبه خوبی ندارند ، این نشانه این است که ممکن است این یک گوهر پنهان باشد.

توصیه می کنم که داده های مربوط به هر پرونده CSV را در یک ادغام کنید. این به شما امکان می دهد تا از داده های جمع شده برای مشاهده روندهایی که ممکن است با مراجعه به داده های تنها یک وب سایت در یک زمان استفاده کنید ، استفاده کنید.

اگر این کار را کردید ، حتماً به وب سایتهایی که رقیبان شما به آنها پیوند می دهند ، اشاره کنید و کدام وب سایتهایی هستند که به آنها پیوند دارند.

مطالب خود را برنامه ریزی کنید

پس از فیلتر کردن داده ها ، وقت آن است که شروع به برنامه ریزی محتوای خود در اطراف آن کنید.

اگرچه ممکن است شما وسوسه شوید که موضوعات را فقط بر اساس حجم جستجو در اولویت قرار دهید ، هوشمندانه است که کمی استراتژیک تر فکر کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حجم جستجو مطمئناً عاملی است ، اما شما همچنین می خواهید بررسی كنید كه رتبه بندی موضوع برای شما چقدر دشوار خواهد بود و برای كسب و كار شما ارزش دارد.

دسترسی آسان

بدیهی است که می خواهید ایجاد مطالب پیرامون موضوعاتی که شما و رقبای خود نادیده گرفته اید ، اولویت اصلی خود قرار دهد. این عموماً به ندرت در طیف گسترده تری از موضوعات گسترش می یابد.

به عبارت دیگر ، شما احتمالاً نمی خواهید مباحث بسیاری را پیدا کنید که حجم زیادی به خودی خود داشته باشد.

یک تاکتیکی که من دوست دارم از آن استفاده کنم پیدا کردن عباراتی است که به طور مکرر در یک وب سایت استفاده می شود اما صفحه خاص خود را ندارد.

در وب سایت های کوچکتر ، این کاری است که می توانید بصورت دستی انجام دهید. در وب سایت های بزرگتر ، باید از روشی خودکار تر استفاده کنید. یک رویکرد در مورد این با استفاده از Screaming Frog در این مقاله Moz بیان شده است .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شما به هر حال می خواهید محتوای جدیدی را ایجاد کنید ، بنابراین ممکن است از همان ابتدا این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه  Ecommerce Product Page SEO: 20 Dos & Don’ts

اطمینان حاصل کنید که این برنامه جامع ، ساختاری مناسب است و شامل تصاویر و فیلم است. اگر نتوانید این کار را انجام دهید ، احتمالاً شخصی فقط تلاش بیشتری را انجام داده و شما را از آن دور می کند.

از طرف دیگر ، اگر بتوانید تلاش زیادی به نظر برسید ، اکثریت مردم مدت ها قبل از اینکه از شما پیشی بگیرند ، تسلیم می شوند و بسیاری از مردم حتی سعی نمی کنند.

نوار بالاتر را تنظیم کنید

شناسایی مسائلی که رقبای شما با محتوای ضعیف رتبه بندی می کند ، بسیار مهم است. این ممکن است به معنای:

  • محتوای نازک
  • کمتر از رتبه بندی محتوای ایده آل برای یک موضوع.
  • محتوای شایسته با لینکهای اندک یا بدون ارزش.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در مواردی از این دست ، ایجاد یک مطالب جامع و ایجاد پیوندهای معتبر و مرتبط با آن می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد.

و علاوه بر کسب ترافیک ارگانیک جدید ، شما آن را از یک رقیب نیز دور می کنید.

این یک مزیت رقابتی قدرتمند ایجاد می کند زیرا ترافیک وب یک بازی با جمع صفر است. ترافیکی که از رقبا انجام می دهید می تواند ضمن خفگی خود از درآمد شما کمک کند.

این یک راه عالی برای به دست آوردن سهم بازار است.

آماده نبرد شوید

همچنین یک گروه اصلی از موضوعات وجود خواهد داشت که رقبای شما دائماً بر سر آنها می جنگند.

کاری که شما می خواهید در اینجا انجام دهید این است که هرگونه ضعف در محتوا را که برای این مباحث از شما خارج است ، شناسایی کنید و تا زمانی که برتری داشته باشید ، در جهت پیشرفت خود تلاش کنید . برای حمایت بیشتر از آن ، باید محتوای مرتبط ایجاد کنید ، که به عنوان زیرشاخه منتشر شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، یک سازنده خانه می تواند صفحه ای را برای رتبه بندی "سازندگان خانه های سفارشی Tampa" ایجاد کند ، که اجزای مختلف خانه های آنها مانند گچبری ، پنجره و سقف را توضیح می دهد.

سپس آنها می توانند زیرشاخه ای برای بام ایجاد کنند ، که در آن سقف را با جزئیات کامل توضیح می دهد. آنها حتی ممکن است یک زیر نویس از آن ایجاد کنند و گزینه های بام فردی را با جزئیات بیشتری توضیح دهند.

 https://verygoodbuilders.com/tampa/

https://verygoodbuilders.com/tampa/roofing-options/

https://verygoodbuilders.com/tampa/roofing-options/asphalt-shingles/ 

این رویکرد می تواند ضمن ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدید کنندگان ، زمینه ساز مهمی در موتورهای جستجو باشد. اما ، مانند اکثر تاکتیک های SEO ، خیلی راحت می توانید آن را خیلی دور کنید.

در موارد نادر ، بعضی از وب سایت ها ممکن است به بیش از سه برچسب خرده زیر نیاز داشته باشند ، اما بین این تعداد کمی هستند و بسیار فاصله دارند. در بیشتر موارد ، سه مورد زیاد خواهد بود.

بدیهی است که این زیرمجموعه ها می توانند به شما کمک کنند تا برای مباحثی که پوشش می دهند ، از آنها استفاده کنید. اما آنها همچنین با نشان دادن سلسله مراتبی برای موتورهای جستجو و همچنین با تهیه یک مطالب مفید از مطالب مفید برای پشتیبانی از صفحات والدین خود ، به صفحه اصلی والدین خود کمک می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئن ۲۰۱۹
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *