نوشته قبلی نوشته بعدی ۷ بینش SEO که می توانید با استخراج میز راهنمایی خود بیاموزید

۷ بینش SEO که می توانید با استخراج میز راهنمایی خود بیاموزید

۷ بینش SEO که می توانید با استخراج میز راهنمایی خود بیاموزید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

میز کمک شما گنجینه ای از بینش های مشتری است که تیم های بازاریابی ، فروش و خدمات مشتری شما می توانند از آن یاد بگیرند.

بسته به اندازه شغل و زیبایی مشتری شما ، به احتمال زیاد مجموعه ای از ابزارها را در اختیار دارید تا به مشتریان اجازه دهد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • بلیط های پشتیبانی را ارسال کنید ، پایه دانش خود را جستجو کنید (مقالات پشتیبانی).
  • گپ زنده با کارمندان خود (یا رباتها).
  • این امکان را برای شما فراهم می کند که NPS مشتریان خود را بررسی کنید.

هنگامی که میز کمک شما به درستی پیکربندی شده است ، در اینجا هفت بینش SEO وجود دارد که می توانید از لیست بلیط های خود استفاده کنید و به تجزیه و تحلیل میز کمک کنید.

۱٫ تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی

رایج ترین عباراتی که مشتریان شما هنگام ارسال بلیط پشتیبانی یا جستجوی پایه دانش خود از آنها استفاده می کنند چیست؟

بسته به پیچیدگی سیستم فروش بلیط خود ، یا قادر خواهید بود این بینش ها را در داخل برنامه مشاهده کنید یا می توانید همه بلیط های خود را به CSV صادر کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از اینجا ، میزبان ابزارهای آنالایزر متن به شما کمک می کند متداول ترین موضوعات یا سؤالی را که مشتریان تجربه می کنند ، شناسایی کنید.

یکی دیگر از بینش های تحلیلی که می توانید از میز کمک خود کسب کنید ، شناسایی چگونگی یافتن اسناد کمک شما به افراد است.

آیا افراد از طریق جستجوی ارگانیک یا از طریق قابلیت جستجوی داخلی خود ، اسناد شما را پیدا می کنند؟

اگر افراد به طور عمده از Google به اسناد راهنمایی شما مراجعه می کنند ، این می تواند نشانگر این باشد که:

  • عملکرد یا طرح جستجوی اسناد راهنمایی شما پاسخگوی نیاز مشتریان شما نیست و آنها در جستجوی بهترین اسناد در گوگل هستند.
  • یا شما در حال ایجاد ترافیک جستجو از غیر مشتری هستید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اسناد راهنمایی Crawlable می تواند مقدار زیادی از ترافیک جستجوی دم بلند را هدایت کند.

اگر غیر مشتری را به سمت مستندات میز راهنمایی خود هدایت می کنید ، این می تواند فرصتی مناسب برای معرفی این بازدید کنندگان به آگاهی یا محتوای مرحله توجه شما باشد.

پیشنهاد ویژه  What Google’s Quality Rater Guidelines Tell Us About UX

۲٫ ایده پردازی محتوا

هنگامی که پایگاه دانش شما به طور واضح بر اساس طبقه بندی سازماندهی شده باشد ، می توانید داده های تحلیلی را استخراج کنید تا ببینید افراد بیشترین وقت را در خواندن می گذارند.

گروه بندی های محتوا و / یا گزارش های سفارشی در Google Analytics بهترین دوست شما برای کمک به شما در سازماندهی داده های خود از این طریق است.

این گزارش شما را در مورد مستندات دیگری که باید از طریق خدمات مشتری یا تیم های بازاریابی خود بسازید به شما اطلاع می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در بسیاری از موارد ، ممکن است از قبل مستندات مکتوب را در اختیار داشته باشید اما باید زمان بیشتری را برای بهبود آن از طریق ویدیو ، میکروسکوپ درون برنامه یا سایر قالب های محتوا صرف کنید.

در آخر ، فراموش نکنید که مقالات اسناد راهنمایی خود را از طریق کنسول جستجوی Google ارسال کنید . این به شما کمک می کند تا مباحث دیگری را که ایجاد برداشت برای شما در جستجو هستند را بدون توجه به اینکه آیا شما واقعاً از طریق آن صفحات ترافیک ایجاد می کنید ، شناسایی کنید.

۳٫ جستجو فصلی

در اوقات خاص سال ، مردم سؤالات خاصی را بیش از سایرین می پرسند.

تجزیه و تحلیل داده های خرید بلیط مشتری در ماه یا ماه چهارم نسبت به چهارم برای شناسایی روند رفتار جستجوی مشتریان خود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر قادر باشید پیش بینی افزایش سوالات میز کار را در برخی مواقع خاص سال انجام دهید ، می توانید یک بازاریاب فعال تر یا مدیر موفقیت مشتری باشید.

این عمل گرایی به اطلاع رسانی کمک می کند:

  • چه تعداد نماینده میز کمک در طول روزهای مشخص از روز یا هفته به آنها نیاز دارید.
  • چه مقالاتی را می خواهید در مورد کمپین های خاص یا راه اندازی محصول مشخص کنید.
  • توانایی شما در تمایز فریبندگی فصلی قابل پیش بینی در مقابل یک مسئله بزرگتر زنجیره ای سیستماتیک.

۴- شناسایی مباحث برای جذب مشارکت کنندگان یا شرکا

اگر در حال توسعه یک کانال کار در شغل خود هستید ، داده های مربوط به فروش می توانند به شما در شناسایی مباحث خاص کمک کنند که شرکای احتمالی مشغول کاوش در آن ها هستند زیرا در نظر دارند مشارکت در یک رابطه ارجاع رسمی تر را انجام دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

داده های مربوط به خرید بلیط شرکای فعلی خود را بخش بندی کرده و از آنها اطلاعاتی را برای شناسایی مباحثی که شرکای آینده شما باید برای کشف استفاده کنند جدا کنید.

پیشنهاد ویژه  از جان مولر در مورد 3 عامل برتر SEO سؤال می شود

هنوز شریک زندگی ندارید؟ لیستی از شرکای آینده را جمع کنید.

از SEMrush یا Moz برای شناسایی انواع سؤالات غیر برندی که برای آنها رتبه بندی شده است استفاده کنید.

برای نشان دادن هم ترازی خود با این شرکا و اینکه مشتریان شما می توانند از طریق مراجعه به آنها بخاطر همپوشانی مطالب شما از لحاظ نوع موضوعات ، از این داده ها استفاده کنند ، از این داده ها در کمپین های آینده و دسترسی استفاده کنید.

همچنین می توانید از داده های SEO استفاده کنید تا مشخص شود که شرکا از چه منظر بازاریابی متمرکز هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر شرکای احتمالی شما دارای "سهم صدای" SEO زیادی برای موضوعات خاص مورد نظر برای رتبه بندی هستند ، ممکن است این شرکایی باشند که باید از طریق یک کتاب مشترک یا مارک تجاری استفاده کنید.

۵٫ تصمیمات نقشه راه محصول

اگر مقالات دانش بنیان خود را بدون پوشش (و قابل مشاهده برای خزنده ها) نگه دارید ، داده های کنسول جستجوی Google را برای برداشت کلمه کلیدی بکشید و روی داده کلیک کنید.

روندهای مربوط به درخواستهای ویژگی و درخواستهای ادغام را برای کمک به شما در اولویت بندی تصمیمات توسعه محصول شناسایی کنید.

کنسول جستجوی Google به شما امکان می دهد تا یک حساب کاربری را بر اساس زیرشاخه یا زیر دامنه ایجاد کنید ، بنابراین این امکان را به شما می دهد تا داده های تصور کلمه کلیدی را که مخصوص میز راهنمایی شما است جدا کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۶٫ قابلیت استفاده توسط دستگاه

چگونه افراد به میز کمک شما می آیند؟

داده های سطح دستگاه از Google Analytics به ما این امکان را می دهد که چگونه (و در چه شرایطی) افراد به دنبال پشتیبانی مشتری هستند.

اگر سؤالات میز راهنما بیشتر از دستگاههای تلفن همراه مشاهده می کنید ، این می تواند نشان دهد که کاربران وقتی در میز کار خود نشسته اند ، دچار مشکل می شوند.

پیشنهاد ویژه  چگونه موتورهای جستجو صفحات را مرتب می کنند

در مرحله بعد ، داده های سطح دستگاه را با نقشه برداری از گرما و ضبط های کاربر جفت کنید تا به سرعت مکان های کاربران را در موانع جاده شناسایی کنید.

۷٫ کمپین های محلی

رفتارهای جستجوی مشتریان شما از نظر جغرافیایی چگونه متفاوت است؟

داده های میز راهنما فهرست نشده می توانند از مزایای ترافیک راهنمایی و رانندگی از طرف مشتریان و چشم اندازها استفاده کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گزارش های Google Analytics سفارشی ایجاد کنید و انواع موضوعاتی را که کاربران برای کسب اطلاعات به سایت شما می آیند ، ایجاد کنید.

این بینش ها می تواند بخش های بازاریابی و آموزش مشتری را توانمند سازد.

به عنوان مثال ، در صورت مشاهده ترافیک جستجوی میز کمک که از یک منطقه خاص و از یک بخش خاص مشتری در آمده است ، موضوعات مربوط به پشتیبانی خود را در این قسمت در نظر بگیرید:

  • گروه های کاربر محلی.
  • آموزش مشتری.
  • یا کمپین های بازاریابی محصول.

از طرف دیگر ، اگر شما ترافیک جستجو را از غیر مشتری به اسناد پشتیبانی خاص محصول هدایت می کنید ، این می تواند فرصتی مناسب برای تبدیل این بازدیدکنندگان از طریق تماس های قیفی برتر به اکشن یا چت بابات باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تمام ترافیک جستجو را روی میز کمک خود فرض نکنید یا مقالات دانش بنیان فقط از مشتریان پرداخت کننده شما تشکیل شده اند.

شما می توانید تیم های بازاریابی ، فروش و موفقیت مشتری خود را بهتر تنظیم کنید:

  • برخی از تجزیه و تحلیل متن اصلی بلیط خدمات مشتری شما.
  • نمایش داده شدگان جستجوی دانش بنیان.
  • GSS داده های سطح کلمه کلیدی

با استفاده از این داده ها ، شما همچنین می توانید در رفع نیازهای مشتریان و چشم اندازهای خود پیشگیرانه تر عمل کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *