نوشته قبلی نوشته بعدی این ۵ چیز را انجام دهید و بالاتر از رقیب خود قرار بگیرید

این ۵ چیز را انجام دهید و بالاتر از رقیب خود قرار بگیرید

این ۵ چیز را انجام دهید و بالاتر از رقیب خود قرار بگیرید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

من می خواهم به شما بگویم که تقریباً در هر مورد چگونه رتبه بالاتری از رقبای خود کسب کنید.

نه ، این شوخی نیست

ما این مراحل را "5 درجه" می نامیم و هر فرآیند SEO که آژانس ما انجام می دهد تحت یکی از این پنج عنوان قرار دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من شخصاً تضمین می کنم که اگر برای هر کلمه کلیدی معین پنج کار بهتر از رقیب خود انجام دهید ، رتبه بالاتری از آنها کسب خواهید کرد.

آیا این گلوله جادویی است که به دنبالش بودید؟

برای پیدا کردن باید مجبور به مطالعه بیشتر باشید.

بله ، می توانید SEO خودتان را انجام دهید

سئو علم موشک نیست.

SEO بیشتر شبیه لوله کشی است.

هر کس می تواند با تماشای مجموعه ای از فیلم های YouTube ، نحوه تعمیر یک سینک را بیاموزد.

اما بهتر است مطمئن باشید که شما وقت و حوصله دارید یاد بگیرید که چگونه آن سینک را به درستی برطرف کنید ، یا احتمالاً مجبور خواهید بود مجدداً آن را تعمیر کنید یا با شخصی که می داند چگونه آن را تعمیر کند تماس بگیرید.

و این امکان وجود دارد ، فارغ از چند فیلم YouTube که تماشا می کنید ، همیشه وجود دارد ، اشتباه می کنید و به سیل می پردازید که نوح به آن افتخار می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سئو همان روش است.

شما می توانید یاد بگیرید که چگونه این کار را خودتان انجام دهید.

منابع بسیار زیادی برای یادگیری سئو وجود دارد .

اما اینجا مالش است.

اگر وقت شما ارزش هر چیزی را دارد و شما نمی خواهید خطر آسیب های ضرب المثلی را که ممکن است سایت شما متحمل شود ، به خطر بیاندازید ، استخدام یک متخصص حرفه ای در زمینه سئو احتمالاً ارزش پول دارد.

۵ سئوی سحر و جادو

با گذشت سالها ، من به سختی تلاش کردم تا رقص پیچیده ای را که SEO می نامیم به زبان ساده تر توضیح دهم.

کار آسانی نیست.

در تلاش برای توضیح سئو به صورت ساده ، به این نتیجه رسیده ام که پنج مورد وجود دارد ، که اگر بهتر از هر سایت دیگری انجام شود ، تقریبا تضمین رتبه بالاتر از رقابت را تضمین می کنم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۱٫ کد

داشتن کد زیربنایی خوب شما را به رتبه بندی نمی رساند.

اما نداشتن کد زمینه ای خوب شما را از رتبه بندی باز می دارد.

کد رو به جلو در سایت شما همان چیزی است که خزندگان اصلی موتور جستجو به آن نگاه می کنند.

تمرکز شما باید روی ساختن کد پیش رو شما تا حد امکان برای خزنده ها باشد.

من قصد ندارم که چگونه این کار را انجام دهم.

صادقانه بگویم ، من زمان و یا حجم عظیمی از پیکسل ها را ندارم که به شما بگویند چگونه می توانید کد سایت خود را اصلاح کنید.

منابع زیادی از جمله فیلم های YouTube در خارج وجود دارد که می توانند اطلاعاتی در مورد نحوه تهیه کد مناسب که به خوبی با موتورهای اصلی جستجو کار کند ، در اختیار شما قرار می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر من ، برای اکثر شرکت ها ، سئو فنی اساسی اساسی است.

پیشنهاد ویژه  چرا (و چگونه) خوشه های موضوعی قدرتمندترین سلاح SEO شما هستند

و برای اکثر متخصصان مشروع SEO ، مشکلی نیست.

متأسفانه ، امکان اصلاح کد در وب سایت ، متاسفانه چیزی است که عموم مردم فکر می کنند کل بازی سئو است.

مشکل اینجاست که رفع کد در یک سایت اساسی ترین مرحله برای ورود به بازی است.

جوانب مثبت SEO می توانند با SEO فنی و تغییر کد تفاوت ایجاد کنند.

اما این تنها یک جنبه از آنچه باعث ایجاد SEO عالی می شود.

۲٫ محتوا

الگوریتم های موتور جستجو هنوز کلمات را می خوانند.

مصرف کنندگان هنوز هم کلمات را می خوانند.

کلمات به معنی چیزهایی هستند.

کلمات موجود در سایت شما باید توسط افراد و روبات ها خوانده شود.

اما این چیزی غیر از کلمات است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

معنای آن.

این ربطی دارد.

محتوا پادشاهی غیرقابل پیش بینی است.

یک دقیقه خیرخواه ، دقایقی دیگر عصبانی است. و اگر به شکل مداوم شکل و قالب نباشد ، بی اثر است.

محتوای شما باید گزاره فروش منحصر به فرد شرکت شما را با استفاده از کلماتی که افرادی که به دنبال کالاها و خدمات شما هستند ، ارتباط برقرار کنند.

و این ۲۰۰۳ نیست.

پر کردن کلمات کلیدی به محتوای شما مانند میله ضرب المثلی به داخل یک سوراخ مربع نه تنها بی اثر نیست ، بلکه بی نتیجه است.

با این حال ، من هنوز مردمی را می بینم که به چیزهایی مانند "تراکم کلمات کلیدی" یا " فهرست بندی معنایی پنهان " اعتماد می کنند – به دنبال یک فرمول اسطوره ای هستند که هرگز در وهله اول وجود نداشته است.

بله ، شما باید در محتوای خود از کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر از من بپرسید چند بار نیاز به استفاده از یک کلمه کلیدی دارید ، نکته را از دست می دهید.

این در مورد تولید محتوا است که ابتدا با کاربر نهایی طنین انداز می شود – سپس آن محتوا را ماساژ می دهیم تا بتواند برای موتورهای جستجو نیز مؤثر باشد.

نسخه خود را امتحان کنید.

اجرای چند دلار از طریق یک حساب Google Ads یا کمپین Facebook می تواند ایده خوبی را برای شما ایجاد کند اگر اصطلاحات محتوا برای مخاطبان شما کار کند.

هنگامی که این کار با مردم است ، آن را نیشگون بگیرید تا ربات تر باشد.

و فقط مربوط به مطالب موجود در صفحه شخصی شما نیست.

این مربوط به مطالبی است که دیگران درباره شما می نویسند.

اگر نمی توانید دیگران راجع به شما بنویسند ، به احتمال زیاد به تنهایی گریه می کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این یک بخش خوب برای "گلوله" بعدی است.

۳٫ اتصالات

Google بر اساس این اصل تأسیس شد که پیوندها به یک وب سایت بهترین نشانگر ارتباط سایت با یک پرس و جو خاص است.

پیشنهاد ویژه  چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه 4K کلمات کلیدی + 800 بک لینک [پرونده موردی]

این الگوریتم در طول سال ها بسیار تغییر کرده است ، اما شما سخت می کوشید یک سئو مشروع را پیدا کنید که فکر نمی کند پیوندها هنوز اهمیت دارند .

من در گذشته نوشتم که چرا فکر می کنم متخصصان روابط عمومی سئو سایتهای خوبی ایجاد می کنند.

و من معتقدم به این واقعیت که پیوند ساختمان بهتر است بر کیفیت و نه کمیت متمرکز شود.

اگر مشکلی کاملاً ویروسی نباشد ، وقتی یک سایت غیر سازمانی هزاران پیوند در ماه کسب کند ، مشکوک می شوم.

تعداد زیادی پیوند بدون ضربه ویروسی خوش شانس تقریباً همیشه پرچم تاکتیک های اسپم است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایجاد پیوندها مربوط به اتصالات ساختمان است.

برای امیدوار کردن تأثیرگذار و ایجاد یک ارتباط معتبر بسیار دشوارتر از آن است که برای اسپم کردن ۱۰،۰۰۰ مردمی از لیست خریداری شده ، به امید تعداد مکنده هایی که به شما پیوند می دهند ، برسد.

اتصالات همان SEO خوب از SEO عالی هستند.

اما فقط روابط رسانه ای کافی نیست.

همه ، صرف نظر از بودجه ، دارای منابع محدود هستند.

بنابراین ، ضروری است که شما وقت و تلاش خود را صرف پرورش روابط با افراد مناسب کنید ، نه آنهایی که پیوندی به شما می دهند که ارزش این تلاش را ندارد.

به منظور شناسایی تأثیرگذار مناسب ، باید اصول اولیه چگونگی ارزیابی یک لینک توسط موتور جستجو – و ارتباط هر لینک بالقوه به خاصیت وب خود را درک کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من در مورد نحوه ارزشگذاری پیوندها در اینجا نوشتم .

۴- ارتباطات

بیایید مستقیماً چیزی را بدست آوریم.

رسانه های اجتماعی مزایای مستقیم SEO را در اختیار شما قرار نمی دهند.

اما رسانه های اجتماعی برای موفقیت هر برنامه سئو بسیار مهم است.

ما در مورد اتصالات صحبت کردیم ، و اینکه چگونه ایجاد روابط راه ایده آل برای ایجاد پیوندهاست.

اما چگونه می توانیم آن روابط را پرورش دهیم؟

در حال حاضر ، بهترین راه برای ایجاد روابط با تأثیرگذار مناسب ، برقراری ارتباط و تعامل در رسانه های اجتماعی است.

بعلاوه ، داشتن یک حضور رسانه ای اجتماعی قوی و مؤثر در شناخت یک برند کمک می کند.

به رسمیت شناختن نام تجاری به کلیک سایت کمک می کند تا در نتایج موتور جستجو کلیک کند.

به عنوان مثال ، اگر سه سایت وجود داشته باشد که برای یک پرس و جو خاص در بالای صفحه نمایش داده شود ، شرط من روی کسی است که بالاترین تشخیص نام را دارد ، بدون در نظر گرفتن موقعیت ، کلیک را می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به رسمیت شناختن نام تجاری می تواند یک لیست شماره ۳ را به عنوان یک لیست شماره ۱ موثر کند.

اکثر جوانب مثبت SEO درگیر استراتژی رسانه های اجتماعی نمی شوند و این یک اشتباه است ،

رسانه های اجتماعی بزرگترین ابزار برای ایجاد روابط و برقراری ارتباط با تأثیرگذار است.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل: ما از اعتبار W3C در نتایج جستجو استفاده نمی کنیم

روابط و ارتباط آن با پیوندهای با کیفیت برای افراد تأثیرگذار.

پیوندهای با کیفیت ، SEO را مؤثر می سازند.

۵٫ گرفتن

SEO موثر در خلاء زندگی نمی کند.

غالباً ، مشتری ها می خواهند برای یک کلمه کلیدی خاص بالا ظاهر شوند ، زیرا به طور شهودی ، احساس می کنند که رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی باعث می شود همه رویاهای آنها به واقعیت تبدیل شود.

غالباً ، این مشتری ها اشتباه می کنند.

در بسیاری از موارد ، درک کامل هدف جستجوگر به طور شهودی دشوار است.

بسیاری از کلمات کلیدی گسترده در صدر خرید قیف هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای درک اینکه آیا یک کلید واژه برتر قیف مؤثر است ، باید فراتر از آخرین کلیک یک تبدیل باشید.

این فقط یک نمونه از چگونگی استفاده از داده های وب سایت شما برای هدایت استراتژی سئو در حال انجام شماست.

بدون اطلاعات ، یک سئو با غریزه روده در جریان است.

این ممکن است در سال ۲۰۰۳ کار کرده باشد ، اما امروز این برنامه به یک برنامه SEO نیمه پخته منجر می شود که هرگز مطابق با پتانسیل های آن عمل نمی کند.

به همین دلیل من به هر فردی در آژانس خود نیاز دارم که حتی از راه دور تبلیغات یک مشتری را لمس کند گوگل گوگل آنالیتیکس مجاز باشد.

داده ها باعث رتبه بندی شما نمی شوند.

اما داده ها به درک شما از آنچه در مورد SEO شما و جایی که باید به آنجا بروند ، راهنمایی می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا این گلوله های جادویی است که به دنبال آن هستید؟

Google می گوید شما باید از هرکسی که در مورد سئو تضمین می کند ، خودداری کنید

بعلاوه ، متخصصان سئو گوگل را کنترل نمی کنند – ما فقط تلاش می کنیم آنچه را که می خواهد به گوگل ارائه دهیم.

اما من تضمین می كنم كه اگر موارد مورد بحث در این مقاله را بهتر از رقابت انجام دهید ، در هر زمان بالاتر از آنها قرار خواهید گرفت.

اما اگر توجه کرده باشید ، احتمالاً متوجه شده اید که این یک لیست ساده از to-dos نیست.

این تصمیم برای شماست که تصمیم بگیرید که آیا این مقاله یک گلوله سحرآمیز سئو را تشریح می کند یا خیر.

به نظر من ، این بیشتر به این می پردازد که چگونه می توان سخت کار کرد و نتایج عالی سئو را خرد کرد.

قول می دهم

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما اگر به دنبال راه آسان هستید ، توصیه نمی کنم این مراحل را دنبال کنید.

کار ساده ای نیست ، اما کار می کند

و در پایان روز ، نتایج ارزش تلاش دارند.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئن ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *