نوشته قبلی نوشته بعدی مطالعه ۵ اشتباه برتر SEO را که توسط آژانس های بازاریابی ایجاد شده اند ، نشان داد

مطالعه ۵ اشتباه برتر SEO را که توسط آژانس های بازاریابی ایجاد شده اند ، نشان داد

مطالعه ۵ اشتباه برتر SEO را که توسط آژانس های بازاریابی ایجاد شده اند ، نشان داد منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

مطالعه آژانسهای برتر بازاریابی در انگلستان شایع ترین اشتباهاتی را که هنگام سئو انجام می شود نشان می دهد.

Reboot Online 30 آژانس برتر بازاریابی در انگلستان ، از جمله خود ، را ممیزی کرد تا اشتباهات بازاریابی و سئو را که انجام می شود کشف کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۵ مورد رایج در مورد SEO یافت شده:

  • ۷۰٪ آژانسها از سرعت صفحه ضعیف برخوردار بودند – میانگین نمره داده شده ۴۱ بود
  • ۶۳٪ آژانس ها عدم ارتباط داخلی داشتند
  • ۵۷٪ آژانس ها دارای صفحات نامطلوب هستند که توسط Google فهرست بندی شده اند.
  • ۵۲٪ آژانسها دارای صفحات حاوی نازک بودند.
  • ۴۷٪ آژانسها برای کلمات کلیدی دارای صفحات بهینه ای نبودند

سایر ذکرهای محترم ، به اصطلاح ، شامل موارد زیر است:

  • ۳۳٪ آژانس ها مشخصات بک لینک ندارند.
  • معلوم شد كه ۲۷٪ بنگاهها از سایر قسمتهای وب كپی كرده اند.
  • ۲۰٪ آژانس های بازاریابی دیجیتال دارای عناوین متا ضعیف بودند (خصوصاً برای صفحات فرود سرویس).
  • ۲۰٪ آژانسها بیش از ۶ ماه وبلاگ خود را به روز نکرده اند.
  • ۱۷٪ آژانسها صفحه "درباره ما" نداشتند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پس از تجزیه و تحلیل همه اشتباهات آژانس ها ، این مطالعه شامل یک بخش مختصر در مورد کارهایی است که آنها در حال انجام هستند.

این مطالعه نشان می دهد که آژانس ها وقتی صحبت از خوردن غذا می شود ، فوق العاده خوب عمل می کنند. این ارزیابی بر اساس فاکتورهای زیر است:

  • ۱۰۰٪ وبلاگ بازاریابی داشتند.
  • ۱۰۰٪ HTTPS داشتند.
  • ۲۹ از ۳۰ آژانس حضور رسانه های اجتماعی داشتند.
  • ۱۰۰٪ اطلاعات تماس خود را نشان داده بودند.
  • ۸۳٪ صفحه "درباره" یا "دیدار با تیم" داشتند.
پیشنهاد ویژه  3 نکته نکات بهینه سازی تصویر برای سریع تر و رتبه بندی بالاتر

برای تجزیه و تحلیل بیشتر این یافته ها ، مطالعه کامل را در اینجا بخوانید .

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *