نوشته قبلی نوشته بعدی داده های ساخت یافته: مسیر شما برای افزایش دید

داده های ساخت یافته: مسیر شما برای افزایش دید

داده های ساخت یافته: مسیر شما برای افزایش دید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این که آیا شما در تبلیغات جستجوی پرداخت شده شرکت می کنید یا در تلاش برای صعود رتبه ها در جستجوی ارگانیک هستید ، چشم انداز رقابتی است.

در جستجوی پولی ، مبارزه با سربالایی کمی آسانتر است زیرا بودجه اضافی به سهولت تلاش کمک می کند.

در جستجوی ارگانیک ، شما اغلب در راس انبوه تولید محتوای ، استراتژی متخصص و کمک تیمهای فنی قرار دارید. علاوه بر این ، نتایج زمان می برد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با توجه به این موضوع ، من همیشه طرفدار بهینه سازی نرخ تبدیل بوده ام زیرا این امر می تواند به بازگشت سریعتر و سریع تری منجر شود.

وقتی صحبت از پیروزی سریع در املاک و مستغلات اضافه شده در نتایج جستجو می شود ، داده های ساختاری راهی هستند.

بیا یک نگاهی بیندازیم.

داده های ساختاری چیست؟

از داده های ساخت یافته به عنوان روشی برای ترکیب مطالب خود با مجموعه ای از مقادیر از پیش تعریف شده استاندارد استفاده کنید که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کنند.

آن را به عنوان انتقال وب سایت خود به یک موتور جستجوی خزنده برای بررسی در مقابل نشستن با Google یا بینگ و پیاده کردن آنها از طریق سایت خود ، تصور کنید تا آنها واقعاً از همه جنبه های مطالب شما بفهمند.

در سال ۲۰۱۱ ، Schema.org با همکاری افراد گوگل ، بینگ ، یاهو و بعداً Yandex تاسیس شد. آنها مقادیر از پیش تعریف شده و استانداردی را که قبلاً به آنها اشاره کردم تشکیل دادند و این تولد "شما" بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

طرحواره شامل سلسله مراتب ارزشها از جمله:

  • دامنه مورد : اساساً ، این مانند یک ظرف عمل می کند. اعلام یک مورد جدید ، گروهی از جفت های نام ارزش.
  • نوع مورد : این به عنوان زیر ظرف عمل می کند. همه خصوصیات با یک نوع مشخص همراه هستند و به URL از نوع موجود در schema.org اشاره می شود.
  • خاصیت آیتم : این شکست زیر ارزشهای خاص مرتبط با نوع مورد است.

صدها خاصیت مورد برای انتخاب در schema.org وجود دارد.

شما باید مطمئن شوید که خاص ترین و مناسب ترین خصوصیات را برای نشانه گذاری محتوای خود انتخاب می کنید.

این یکی از قوانینی است که گوگل در ارائه استفاده از طرحواره و نشانه گذاری داده های ساخت یافته اعلام کرده است.

آنها همچنین به درک موقعیت نشانه گذاری شما و اینکه چه زمانی و نه برای ارائه مقادیر محتوای توجه می کنند ، توجه دارند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با اجرای مجموعه داده های ساخت یافته ، در دسترس بودن چندین قالب از اجرای از جمله:

  • میکروداتا
  • RDFa
  • JSON-LD

در سال ۲۰۱۷ ، گوگل اعلام کرد JSON-LD قالب مورد نظر است .

در اینجا نمونه ای از فرمت JSON-LD آورده شده است.

چگونه به اینجا رسیدیم؟

چرا داده های ساختاری شده توسط موتورهای جستجو به كاربری ممتاز تبدیل شده است؟ دیدن یک جدول زمانی تاریخی کار سختی نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با نگاهی به گذشته ، اندکی پس از ایجاد schema.org ، در سال ۲۰۱۲ ، نمودار دانش به نتایج جستجوی Google رسید.

در اینجا ، ما می بینیم که گوگل از ارائه محتوای ارگانیک فهرست شده و تبلیغات پرداخت شده به نمایش پانل ها و کارت های دانش با اطلاعاتی که از محتوای وب سایت جمع شده از منابع مختلف در بسیاری از قالب های اطلاع رسانی حرکت می کند ، حرکت می کند.

پیشنهاد ویژه  گوگل می یابد SEOs در حال گرفتن کار بیشتر طول COVID-19

داده های ساخت یافته از وب سایت اجازه می دهد تا ارزش های خاص کارت توسط Google قابل درک باشد و در صفحه از جمله شماره تماس ، آرم ، پروفایل های اجتماعی و غیره نمایش داده شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در سال ۲۰۱۳ ، گوگل " Hummingbird " را اعلام کرد. این یک بازسازی مهم الگوریتم گوگل بود. مهمترین تغییر ، دور شدن از نتایج بر اساس نمایش داده شدگان به نفع نتایج است که شروع به تهیه کنندگی به هدف جستجوگر می کند.

در مثال زیر ، جستجو برای "ایتالیایی" از یک مکان در مرکز شهر سالها پیش منجر به اطلاعات در مورد کشور یا زبان می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اکنون ، می توانیم ببینیم که گوگل نتایج جفت گیری را احتمالاً برای شخصی که علاقه به غذا خوردن در یک رستوران محلی ایتالیایی دارد ، جفت می کند.

در سال ۲۰۱۵ ، RankBrain مسئولیت درک تمام جستجوی جستجوهایی که گوگل قبلاً هرگز ندیده بود ، شد.

RankBrain یک جزء هوش مصنوعی در الگوریتم گوگل است که به طور مداوم رفتار جستجو را به منظور تکمیل توانایی ارائه جستجوگرها به نتیجه ای که واقعاً متناسب با نیت رفتاری آنها باشد ، می آموزد.

با توجه به وقایع دهه گذشته ، قسمت شما در این جدول زمانی مشخص کردن مطالب شما برای کمک به موتورهای جستجو در ارائه نتایج مناسب است.

حدس بزن چی شده؟ آنها همچنین حاضرند به شما پاداش دهند.

چرا از داده های ساخت یافته استفاده می شود؟

بنابراین ، این به نظر می رسد مانند بسیاری از کارها ، چرا ما این کار را انجام می دهیم؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با کمک به Google و Bing بهتر می توانیم محتوای وب سایت خود را درک کنیم و از نتایج وب غنی تر به ما پاداش می دهند.

اکنون که به آنها " قطعه غنی " گفته می شود ، "نتایج غنی" نامیده می شوند. این موارد می تواند به صورت کارت ، چرخ فلک ، داده های اضافی در جعبه های نتایج ارگانیک و غیره باشد.

در زیر نمونه هایی از نتایج غنی رایج و انواع طرحواره وجود دارد که می تواند در دستیابی به این قالب های صفحه نمایش به شما کمک کند.

پیشنهاد محصول

امکان ارائه اطلاعات در مورد محصولات قبل از کلیک کاربر به وب سایت. این ممکن است ترافیک واجد شرایط تری را ایجاد کند که قیمت ، در دسترس بودن و اولویت رتبه بندی محصولات شما را می شناسد.

مناسبت ها

با وقایع خاص ، یک منطقه اشباع از نتایج ارگانیک وجود دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با توجه به این موضوع ، اگر سایت شما می تواند وقایع خاص یا جزئیات مربوط به وقایع را ارائه دهد ، می توانید از این بسته جدا شوید.

محل

چه کاری ما باید بیشتر از تأیید لیست های تجاری Google و Bing انجام دهیم؟

پیشنهاد ویژه  Google on 307/HSTS Redirects (HTTP to HTTPS)

بله ، ارائه طرحواره موقعیت مکانی همان چیزی است که می تواند برای ارائه این نوع اطلاعات به بخش های صفحه دانش شرکت شما کمک کند.

صفحات وب (جعبه جستجو)

اگر در سایت خود از ویژگی جستجوی داخلی استفاده می کنید ، این نشانگر طرحواره فایده ای دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شما می توانید در نتایج جستجو شخصی را پیدا کنید که احتمالاً شما را از طریق یک جستجوی مارک یافته پیدا کرده و منطقه خاصی از سایت شما را که علاقه مند به بازدید از آنها باشد می داند.

این امکان مسیری کوتاه تر را می دهد و در نهایت کمک می کند تا کاربر سریعتر به محتوای مورد نظر خود هدایت کند.

خرده نان

من این را شانس دوم ، سوم و چهارم برای هدایت بازدید کننده به سایت خود می نامم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استفاده از این نشانه گذاری اجازه می دهد تا صفحات سایت مشابه با لیست ارگانیک شما نمایش داده شود. این اغلب یک صفحه کودک از صفحه رتبه بندی است.

با این وجود ، اگر صفحه رتبه بندی آنها را جذاب نمی کند ، راهی عالی برای ربودن یک بازدید کننده است.

آگهی استخدام

در حالی که وب سایتهایی که دارای بخش های ارسال شغلی از جمله ، LinkedIn و Glassdoor هستند ، نتایج را در Google Jobs جمع می کنند ، شمای ارسال کار که در صفحات شغلی شخصی شما قرار دارد ، شفاف سازی داده ها را در اختیار شما قرار می دهد تا احتمالاً گوگل در صفحه وب شما در مقابل سایت های کاری باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این عالی است زیرا در حال حاضر یک نامزد فقط یک کلیک از صفحه های About Us، People، Mission، و غیره خود فاصله دارد تا واقعاً فرهنگ شرکت شما را بشناسد.

جایی که داده های ساخت یافته هدایت می شوند

خوب ، هیجان زده شوید! فرصت های طرحواره به رشد خود ادامه می دهند و به لطف جستجوی صوتی این کار را ادامه خواهند داد.

در طول چند سال گذشته ، ما شاهد ظهور انواع طرحواره چگونه ، به سؤالات متداول و اکنون پرسش و پاسخ هستیم. این موارد برای پیدا کردن راه خود برای قرار دادن "موقعیت صفر" پیش از نتایج جستجوی ارگانیک در درجه اول عالی هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اهمیت آنها فقط با افزایش جستجوی صوتی بیشتر می شود زیرا جستجوگرها اغلب این نوع نمایش داده شدگان را انجام می دهند.

اطلاعات بعدی در ساختار بعدی چیست؟

در حال حاضر در بتا ، قابل صحبت نوعی طرحواره جدید است که به شما امکان می دهد محتوای صفحه مارک را در صفحه وب خود که برای پخش شنیداری از طریق متن به گفتار ارجح است ، علامت گذاری کنید.

هنوز هیجان زده نشوید زیرا این ویژگی فقط برای سایتهای خبری واجد شرایط است. هرچند نشان می دهد که این مسیری است که جستجو در آن حرکت می کند و موتورهای جستجو برای آن آماده می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نحوه استفاده از داده های ساخت یافته

اگر فرصتی برای بررسی schema.org داشته اید و نشانه گذاری گیج کننده است ، نیازی به نگرانی نیست ، ابزارها می توانند کمک کنند.

پیشنهاد ویژه  چگونه و چرا مطابقت عصبی Google بر سایت شما تأثیر می گذارد

Helper Data Structured Data Helper ابزاری عالی برای کمک به شما برای ایجاد داده های ساخت یافته از محتوای وب سایت شماست.

با انتخاب انواع طرحواره مورد نظر خود و تهیه URL ، می توانید مطالب صفحه را برجسته کنید.

پس از اتمام این کار ، می توانید علامت گذاری فرمت JSON-LD را بارگیری کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فایده ای که برای این کار وجود دارد این است که می توانید از کلیه خصوصیات کالاهای موجود برای یک نوع کالای خاص احساس خوبی کسب کنید. این می تواند به سرعت مطالبی را که از صفحه ای گم شده اید شناسایی کند که به اطلاع موتور موتور یا حتی کاربر کمک می کند.

به عنوان یک نزولی ، اگر فقط چند صفحه نیاز به یک نوع طرحواره خاص دارید ، این ابزار برای شما مناسب است. اگر صفحات زیادی برای نشانه گذاری دارید ، توسعه کدگذاری بیشتر یا افزونه نیاز به شما خواهد بود.

شما نشانه گذاری خود را ایجاد کرده اید ، اما آیا آن را درست انجام داده اید؟

Google می تواند در اینجا نیز کمک کند. ابزار آزمایش داده ساختار یافته Google یک روش مؤثر برای اعتبار سنجی نشانه گذاری شما بر اساس هر صفحه است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

زیبایی این ابزار این است که ابتدا داده های ساختاری براساس نوع کالا را نشان می دهد. سوراخ کردن به ابزاری که می توانید خطایی یا مشکلات اخطار موجود را بررسی کنید.

من ساختار یافته ام ، حالا چه؟

اکنون زمان آن فرا رسیده است که قسمت سرگرم کننده را تجزیه و تحلیل کرده و پیشرفت نتایج غنی خود را تحلیل کنید. کنسول جستجوی Google قابلیت بررسی عمیق داده های ساختاری شده خود را براساس نوع کالا فراهم می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در حالی که می توانید تصور کلی و رفتار کلیک را با گذشت زمان مشاهده کنید ، امکان جابجایی در پرس و جو و مهمتر از همه ، سطح صفحه برای شما سودمند خواهد بود.

در این صورت ، بررسی در سطح صفحه به شما امکان می دهد اگر سطح برداشت در حال افزایش است یا رو به زوال هستید ، بررسی کنید.

برای کسانی که در حال کاهش هستند ، این نامزدهای کاملی هستند که از طریق ابزار تست داده ساختار یافته Google استفاده می کنند. در اینجا احتمالاً شما نیاز به خطاها یا هشدارهای لازم برای اصلاح دارید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر در دسترس است ، از آن استفاده کنید!

من همیشه اعتقاد داشته ام اگر موتور جستجو توانایی ارائه داده را داشته باشد ، تمام آنچه را می توانید ارائه دهید به آنها بدهید.

هرچه بیشتر بتوانید در زمینه محتوای خود آموزش دهید ، شانس شما برای نتایج غنی بهتر است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئیه ۲۰۱۹
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه ۲۰۱۹

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *