نوشته قبلی نوشته بعدی ۱۴ تاکتیک بهینه سازی نرخ تبدیل شما می توانید از لیست محصولات آمازون سرقت کنید

۱۴ تاکتیک بهینه سازی نرخ تبدیل شما می توانید از لیست محصولات آمازون سرقت کنید

۱۴ تاکتیک بهینه سازی نرخ تبدیل شما می توانید از لیست محصولات آمازون سرقت کنید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

این نادر است که بتوانید از روشی که صاحب آن از آن استفاده می کند ، در مورد یک پلتفرم یا فناوری اطلاعات کسب کنید.

فیس بوک به ما نمی گوید که چگونه تبلیغات فیس بوک خود را بهینه می کنند. اگرچه گوگل شروع به ارائه یك بینش در مورد چگونگی بهینه سازی حضور وب در موتورهای جستجو كرده است ، اما هیچ كدام از متخصصین متبحر سئو كاملاً به توصیه های خود اعتماد ندارند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آمازون متفاوت است.

آمازون مجموعه عظیمی از محصولات خود را در بازارهای خود فروخته است. این به ما فرصتی می دهد تا در مورد نحوه ارائه آن محصولات و تاکتیک هایی که برای بهینه سازی لیست محصولات ارائه می دهند بیاموزیم.

آنچه در زیر می آید ، بررسی لیست های شخصی آمازون است که محصولات آمازون را پوشش می دهد (به عنوان مثال ، اکو) ، شرکت های متعلق به آمازون (به عنوان مثال ، Blink) و مارک های برچسب خصوصی آمازون (به عنوان مثال ، لباس الا مون).

من از هر حوزه محتوا تاکتیک های خاصی را ترسیم کرده ام که می توانید برای بهبود نرخ تبدیل خود و در نهایت افزایش درآمد از آنها استفاده کنید.

ما به مناطق زیر خواهیم پرداخت:

  • عنوان محصولات
  • تصاویر
  • تنوع محصولات
  • نقاط گلوله
  • محتوای برند پیشرفته و محتوای A +
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من نشان خواهم داد که چگونه آمازون:

  • ارائه مطالب خود متناسب با نوع محصول و قیمت گذاری را تطبیق می دهد.
  • می داند چه موقع باید اطلاعات عملی را برقرار کنید و چه زمانی به استدلال عاطفی تکیه کنید.
  • مرتباً به اعتراضات مشتری بپردازید و مزایای آن را برجسته کنید.
  • با استفاده از ویژگی های فروش اضافی و تاکتیک های بهینه سازی برای رانندگی ترافیک هدفمند و پر تبدیل.

قبل از شیرجه رفتن ، باید تأکید کنیم که صرفاً کپی کردن از کاری که آمازون انجام می دهد یک استراتژی محکم نیست.

هدف ما باید درک این باشد که آنها چه کاری انجام می دهند و چرا آنها این کار را انجام می دهند. سپس آن یادگیریها را به وضعیت ما بمالید.

اگر تازه وارد آمازون هستید ، در پایان این مقاله با ما تماس بگیرید و از طریق پیوند زیست شناختی با من در ارتباط باشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بهینه سازی نرخ تبدیل آمازون چیست و چرا برای یک استراتژی موفق آمازون اساسی است؟

این مهم است که همیشه به خاطر داشته باشید که آمازون یک نقطه فروش است. اگر کاربر بتواند در سریعترین زمان ممکن محصول مناسب را با قیمت مناسب پیدا کند ، به یک نقطه فروش عالی تبدیل می شود.

برای ایجاد این تجربه مشتری بدون درز ، آمازون باید بداند کدام محصولات به احتمال زیاد نیاز مشتری را برآورده می کنند.

این جایی است که نرخ تبدیل وارد می شود. اگر محصول A سفارشات بیشتری را در هر ۱۰۰ بازدید از محصول B ایجاد کند ، پس از آن ، با هر چیز دیگری که در آن وجود دارد ، محصول A است که از الگوریتم های آمازون مزایای بزرگ برداشت می کند.

نرخ تبدیل بهترین کلاس در کلاس نه تنها به این معنی است که محصولات شما از سطح ترافیک فعلی شما میزان فروش بیشتری کسب می کنند ، بلکه با گذشت زمان این امر باعث افزایش حضور شما در فضای جستجو و تبلیغات رسانه ای آمازون نیز می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این امر باعث می شود تا نور بیشتری در معرض دید ، ترافیک بیشتر ، فروش بیشتر ، بررسی بیشتر مشتری ، آگاهی بیشتر از برند و نرخ تبدیل بالاتر ایجاد شود.

به همین دلیل است که بهینه سازی نرخ تبدیل باید برای همه فروشندگان آمازون در اولویت باشد.

اگر از پس زمینه سئو هستید ، به این روش فکر کنید.

دقیقاً همانطور که گوگل نمایه بک لینک مرتبط و معتبر را به عنوان رتبه بندی بالای وب سایت های اساسی و اساسی مشاهده می کند ، آمازون همان ارزش را برای محصولاتی با نرخ تبدیل بالا قرار می دهد.

نرخ تبدیل بالاتر مزایای رقابتی به فروشندگان آمازون می بخشد

حال بیایید به مزایای مشخصی که محصولات با تبدیل بالا از اکوسیستم آمازون ناشی می شوند ، بپردازیم.

رتبه بندی های ارگانیک

دقیقاً مانند گوگل ، هیچ کس دقیقا نمی داند که الگوریتم A9 آمازون چگونه کار می کند اما آمازون بینشی را ارائه می دهد. در اینجا مهمترین بخش است .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"عواملی از قبیل میزان مطابقت متن ، قیمت ، در دسترس بودن ، انتخاب و تاریخ فروش به تعیین محل حضور شما در نتایج جستجوی مشتری کمک می کند."

من "تاریخ فروش" را برجسته کردم زیرا این همان چیزی است که ما واقعاً به آن علاقه مند هستیم.

تاریخچه فروش اصطلاحات کلیدی برای معیارهای عملکرد مانند نرخ نقص سفارش است اما آنچه در واقع به آن مربوط می شود این است که چقدر محصول خوب تبدیل می کند.

در هر محصول منطقی رقابتی عمودی ، فروشندگان اصول اولیه شامل کلمات کلیدی ، نگه داشتن محصولات در انبار و قیمت گذاری رقابتی را انجام داده اند.

هر مزیت رتبه بندی تا حد زیادی به تاریخ فروش و به ویژه نرخ تبدیل نسبت داده می شود.

همانطور که خود آمازون اظهار داشت ، جستجو روش اصلی یافتن محصولات است.

با وجود تسلط فزاینده تبلیغات در نتایج جستجوی آمازون ، رتبه های ارگانیک برای رشد درآمد لاینفک هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بهبود نرخ تبدیل و رتبه بندی ارگانیک نیز بهبود می یابد.

مزایده پیشنهادات

نرخ تبدیل بالاتر به معنای پایین آوردن هزینه خرید مشتری است. همچنین مزایای رقابتی در مزایده های تبلیغاتی با حمایت مالی ارائه می دهد .

این مختص آمازون نیست. ما همان ایده را مشاهده می کنیم که توسط متریک امتیاز کیفیت Google Ads ارائه شده است.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

برای یک کلمه کلیدی داده شده و تبلیغات چند کالای رقابتی ، آمازون تبلیغی را برای محصول با بالاترین نرخ تبدیل تاریخی حتی اگر پیشنهاد CPC از قیمت رقبا پایین تر باشد ، تبلیغ می کند.

دلیل آن ساده است. رضایت مشتری بر همه چیز غلبه دارد.

از نظر فروشنده ، دستیابی به فروش در CPC پایین تر به این معنی است که بودجه صرفاً خرج می شود.

این پس انداز هم می تواند بانکی شود ، مجدداً برای گسترش تبلیغات تبلیغاتی سرمایه گذاری شود ، یا به سایر فعالیت های بازاریابی منحرف شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تجارت در معرض

یک مزیت که اغلب از نرخ تبدیل بالاتر نادیده گرفته می شود ، قرار گرفتن در معرض عظیم ارگانیکی است که در ویژگی های تجاری اضافی آمازون ایجاد می کند.

پیشنهاد ویژه  بهترین اقدامات Google برای ساختار URL صفحات AMP

به آمازون نگاهی بیندازید و ببینید که چه تعداد برداشت در هر یک از این ابزارک ها می تواند ایجاد کند.

بهترین فروشندگان (لیستی از بهترین فروشندگان در یک گروه)
بهترین فروشندگان آمازون

مشتریان همچنین Carousels را مشاهده و خرد کردند
مشتریان آمازون نیز مشاهده کردند

مقایسه با موارد مشابه (جداول مقایسه محصول)
جدول مقایسه محصولات آمازون

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این نقاط بسیار پویا هستند.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که آنها از کالاهایی که مدت طولانی در فروش بوده اند ، حمایت می کنند ، الگوریتم آمازون در عملکرد اخیر عامل اصلی آن است.

بهبود قابل توجهی در نرخ تبدیل شما ، افزایش هزینه رسانه و استفاده تاکتیکی از تبلیغات ، همگی می توانند در افزایش این قرار گرفتن در معرض نقش داشته باشند.

استراتژی های بهینه سازی تبدیل بدون لیست

شایان ذکر است که ، در حالی که ما در این پست به طور خاص با لیست بهینه سازی سرو کار داریم ، عوامل دیگری نیز وجود دارند که به میزان قابل توجهی بر نرخ تبدیل تأثیر می گذارند ، یعنی:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • روش تحویل (استفاده از FBA یا فروشنده کامل شده از فروشنده).
  • قیمت (پایین تر بهتر).
  • تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مقصد به مقصد زیر مراجعه کنید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بنابراین ، برای یادآوری سریع ، ما آموخته ایم:

  • میزان تبدیل یکپارچه به اکوسیستم آمازون چقدر است.
  • از مزایای تجاری عظیم که می توان با داشتن نرخ تبدیل ضرب و شتم رقابتی به دست آورد.

اکنون ، ما هر عنصر محتوا را در طیف وسیعی از لیست های محصولات آمازون تجزیه و تحلیل می کنیم تا تاکتیک هایی را که برای بهینه سازی لیست هایشان استفاده می کنیم ، اذیت کنید.

بهینه سازی عنوان محصول

آمازون دستورالعمل های عنوان کاملاً واضحی را برای محصول ارائه می دهد آنها حتی به میزان مشاوره درمورد نوع محتوا که باید درج شود ، پیش می روند .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، این فرمت را برای وسایل کوچک پیشنهاد می کنند

  • سبک: نام تجاری + شماره مدل + نام مدل + نوع محصول ، رنگ
  • مثال: میکسر ۵ کوارتز KitchenAid KSM150PSER ، Empire Red
  • مثال: Circulato هوا کامپکت Vornado 510W

عناوین توصیفی و غنی از کلمات کلیدی بهترین رویکرد است اما می تواند به معنای چیزهای مختلفی برای محصولات مختلف باشد.

مثال ۱: مشخصات فنی برجسته برجسته

عنوان محصول آمازون

تأکید بر سازگاری محصول یک تاکتیک فروش کلاسیک است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در این حالت ، شارژر یک لوازم جانبی است. آمازون می داند که اولین سؤالی که مردم می خواهند بپرسند این است: "آیا آداپتور مناسب دستگاه خود را پیدا کردم؟"

با پرداختن به این فوراً کاربران اطمینان می دهند.

عنوان همچنین سرشار از کلمات کلیدی است. با ذکر نام دستگاه ، آنها قادر به رتبه بندی کلمات کلیدی نوع "دستگاه + آداپتور" هستند و اطمینان حاصل می کنند بازدید کننده های بسیار با انگیزه و پرتحرکی را جذب می کنند.

این عبارت "OEM اصلی" ممکن است به نظر می رسد یک عبارت عجیب و غریب باشد اما از آن گنجانده شده است زیرا آمازون می داند که تعداد زیادی تقلید ارزان وجود دارد.

نصب شده به معنای "تولید کننده تجهیزات اصلی" است. هدف این است که اعتماد ایجاد کنیم که این معامله واقعی و محصولی باکیفیت است.

یک پیشرفتی که من ایجاد می کنم نوشتن این مطالب به زبان غیرمستقیم است (به عنوان مثال "آداپتور اصلی آمازون"). من قول ندادم که آمازون عالی باشه!

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Wattage برای اطمینان به مردم در خرید نسخه مناسب در نظر گرفته شده است.

اگر الکترونیک ، سخت افزار یا هر نوع کالای فنی دیگری را می فروشید ، حتما مهمترین مشخصات فنی را در عناوین خود وارد کنید.

مثال ۲: اقناع با ویژگی های کلیدی محصول

عنوان محصول آمازون چشمک می زند

یک عنوان عالی باید قابل اسکن باشد و به مشتری امکان می دهد مزایای کلیدی را انتخاب کند.

در اینجا ، تیم Blink آمازون ویژگی هایی از جمله ضبط های با کیفیت بالا (فیلم HD) ، قابلیت اطمینان و نگهداری کم ("عمر باتری ۲ ساله") را برجسته می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در کنار مزایای کلیدی ، Blink یک مزیت رقابتی کلیدی ، یعنی ذخیره ابر را شامل می شود.

مثال ۳: عناوین را بیش از حد پیچیده نکنید

عنوان محصول آمازون اکو

گاهی اوقات سادگی بهترین گزینه است.

این عنوان به شما می گوید که چه چیزی است ، رنگ محصول و آخرین مدل آن است.

نه کمتر نه بیشتر.

این سبک برای همه مناسب نخواهد بود ، اما اگر محصول شما در بسیاری از تغییرات موجود نیست و مشتری در اولویت قرار دادن جزئیات فنی خاص نیست ، یک روش ساده می تواند کار کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

توجه داشته باشید که در وب سایت آمازون ، اکو با رقابت بسیار اندکی روبرو است ، بنابراین آمازون عنوان را با کلمات کلیدی زیادی بارگذاری نکرده است.

بهبود تصاویر محصول

گالری تصاویر فرصتی است که به مشتریان امکان می دهد محصول را با جزئیات بیشتری کشف کنند. باید از آن برای تهیه زمینه استفاده شود ، مانند:

  • برای چه کسی است
  • نحوه استفاده
  • چگونه کار می کند
  • آنچه با آن همراه است.
  • چگونه به نظر می رسد درجا.

مثال ۴: ویژگی های منحصر به فرد را تجسم کنید

یکی از نکات مهم فروش آمازون اکو (۲nd Gen) ویژگی چند اتاق است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آمازون بازی بزرگی را ارائه داده است که چگونه خانواده ها می توانند از یک اکو برای کنترل سایر دستگاه های اکو استفاده کنند.

تصویر این ویژگی ابتکاری را تقویت می کند.

تصویر محصول آمازون اکو

مثال ۵: دلایل عدم خرید

روکش تصاویر با متن زمینه به مراتب بیشتری می بخشد مخصوصاً وقتی تجسم این ویژگی دشوار باشد.

آمازون از این متن برای اطمینان به مشتریان از کیفیت محصول استفاده می کند.

تعجب آور نیست که تحقیقات بازار نشان داده است كه مردم ممكن است تردید داشته باشند كه صدای اكو به اندازه یك سیستم بلندگو سنتی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر تحقیقات مشتری نشان می دهد که مردم به دلیل دلهره در مورد ویژگی های خاص ، از خرید خودداری می کنند ، از این تصاویر برای مقابله با این نگرانی ها استفاده کنید.

تصویر استریو محصول آمازون

همین تاکتیک در صفحه لیست سیستم دوربین Blink استفاده می شود. ممکن است مردم نگران قرار گرفتن یک محصول الکترونیکی در برابر آب و هوا باشند تا آمازون یک دوربین مرطوب را نشان دهد.

پیشنهاد ویژه  3 Strategic SEO Insights & Tactical Advice for 2021

مشتری به سرعت می فهمد محصول ضد آب است و این بهانه ای برای خرید نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چشم انداز محصول آمازون چشمک می زند

– مثال ۶: محصول برجسته چرا خرید می کند

هیچ چیز به خصوص در مورد چوب تلویزیون آتش نشانی وجود ندارد. آنچه مهم است این است که حجم عظیمی از محتوای تلویزیون و فیلم را برای مشتری باز می کند.

این سود اصلی است.

آمازون از این تصویر برای تقویت دامنه مطالب در دسترس استفاده می کند (در صورت داشتن نخست وزیر).

در نظر بگیرید که مزیت محصول اصلی شما چیست و چگونه می توان آن را تجسم کرد. آن را در شکاف تصویر اول یا دوم قرار دهید تا میزان مواجهه مشتری با این اطلاعات افزایش یابد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فورا ضربه زدن به افراد با قویترین "چرا خرید" و تکرار این کار از طریق صفحه یک روش عالی برای افزایش انگیزه خرید و افزایش نرخ تبدیل شما است.

تصویر محصول آمازون Firestick

استفاده هوشمندانه از تغییرات محصول و ویژگی های فروش

اصول ساده و در عین حال غالباً نادیده گرفته شده از نرخ تبدیل این است که اگر کالایی را که مصرف کننده می خواهد ارائه ندهید ، نرخ تبدیل شما پایین خواهد بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

درصورتی که کالای مناسبی داشته باشید ، همین مسئله صدق می کند اما مصرف کننده نمی داند شما آن را بفروشید.

مثال ۷: تحکیم تغییرات برای کاهش تلاش مشتری

به همین دلیل است که استفاده صحیح از ویژگی های تنوع محصول آمازون بسیار مهم است.

در اینجا ، آمازون نه تنها انواع مختلفی از رنگ ها ، الگوهای و اندازه های باورنکردنی را ارائه می دهد ، بلکه آنها همچنین (به طور شگفت آور) با استفاده صحیح از ویژگی های روابط والدین و کودک به درستی استفاده نمی کنند.

تی شرت تنوع محصول آمازون

– اغلب ، فروشندگان آمازون محصولات خود را به لیست های جداگانه تقسیم می کنند. انجام چنین کاری دقیقاً اشتباه است زیرا شما پیدا کردن محصول مناسب برای مشتری را سخت تر می کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با ادغام کلیه انواع محصول در یک صفحه ، مشتری به احتمال زیاد خرید خود را تمام می کند و ، چه می دانید ، نرخ تبدیل بالاتر دنبال می شود.

مثال ۸: برای ایجاد اعتماد به نفس از ویژگی های فروش اضافی استفاده کنید

این ویژگی نسبتاً جدیدی است که در اکوسیستم آمازون در حال چرخش است. همه می دانند که DIY می تواند یک تجربه ناامید کننده باشد.

اگر به این نوع کالاها توجه نکرده اید یا با نصب دستگاه های الکترونیکی ناآشنا نیستید ، ممکن است ایده نصب یک درب ۲۲۹ دلاری ممکن است شما را از خرید یک محصول حلقه باز دارد. نصب و راه اندازی تغییرات محصول آمازون

آمازون یک سرویس نصب برای رفع این نگرانی ارائه می دهد. این بهانه دیگری برای خرید نکردن تیم آمازون است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آمازون طیف وسیعی از ویژگی های مشابه را برای سایر محصولات ارائه می دهد.

بهینه سازی نقطه بولت لیست محصولات

این تأثیرگذارترین بخش از یک صفحه فهرست و همچنین بهترین فرصت شما برای فروش محصول و رفع هرگونه نگرانی است که ممکن است کاربر را از خرید متوقف کند.

همانطور که آمازون توصیه می کند ، نسخه کپی را مختصر نگه دارید و بر مزایای اصلی آن تأکید کنید.

به عنوان مشاوره با مشتری به نکات گلوله فکر کنید. شما یک دوره زمانی کوتاه و فضای محدود دارید.

بهترین امتیاز گلوله ها با توجه به درک سریع محصول و چگونگی سود آن برای کاربر ، لیزر است.

مثال ۹: کپی مختصر و تراکنش را کپی کنید

نکته دیگری که لیست حلقه ویدئو Doorbell به خوبی انجام می دهد ، آموزش کاربر و غلبه بر نگرانی هاست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان یک نوآوری اخیر ، درهای ویدئویی فواید آشکاری را ارائه می دهند اما بیشتر مردم با نحوه کارشان ناآشنا هستند.

آمازون این را درک می کند.

این برنامه با تأکید بر مزایایی مانند:

  • سازگاری
  • ارائه یک محاکمه رایگان.
  • آرامش ذهنی که همراه با اعلانهای در زمان واقعی است.

Alexa Bullets Alexa

زبان مختصر با کمی استعداد است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

قدرت این رویکرد را دست کم نگیرید. یک کاربر آمازون برای خرید بسیار با انگیزه است.

احتمالاً آنها قبلاً تحقیقات زیادی انجام داده اند و دقیقاً می دانند چه نوع از محصول مورد نیاز آنها بسیار زیاد است.

این رویکرد تراکنشی با هدف کاربر مطابقت دارد.

منصفانه است که بگوییم درک هدف برای دستیابی به نرخ تبدیل بالا اساساً مهم است.

مثال ۱۰: محصولات ساده نیازی به خوشبختی ندارند

نسخه را بیش از حد پیچیده نکنید.

اگر در حال فروش کالای ساده و قابل فهم هستید ، فقط اطلاعات لازم را ارائه دهید.

آمازون سعی در فروش بیش از حد با زبان گل ندارد و خود را ملزم به استفاده از تعداد کامل شخصیت ها نمی کند.

تی شرت های آمازون بولت

برای ست های تی شرت این نقاط گلوله را بگیرید. قیمت ۱۸ دلار است ، بنابراین دقیقاً لباس طراح نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آمازون می فهمد مشتری می خواهد بداند چه چیزی می تواند تعهد به خرید کند.

  • شستشوی آسان
  • اندازه
  • مناسب برای پوشیدن روزمره

نه کمتر نه بیشتر.

مثال ۱۱: ویژگی های محصولات کاربردی را برجسته کنید

فروش یک محصول اغلب در مورد انتقال مزایا است – چگونه این محصول شما را شادتر ، سالم تر ، ثروتمندتر و غیره خواهد کرد.

بیایید صادق باشیم ، هر محصولی نمی تواند این نوع ادعاها را مطرح کند. اما مهم نیست که چه چیزی را می فروشید ، مشتری شما همیشه می خواهد بداند آیا این محصول مناسب برای نیازهای آنها است یا خیر.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر شما در حال فروش محصولات فنی هستید ، این به طور معنی داری به معنای ارائه مشخصاتی از قبیل اندازه ، رنگ ، رتبه بندی قدرت و اطلاعات ایمنی است.

آداپتور گلوله های آمازون
آمازون با تلاش برای قرار دادن این آداپتور مانند سایر موارد بسیار کاربردی ، پریشان نمی شود. هیچ تلاشی برای نشان دادن چگونگی بهبود زندگی افراد وجود ندارد.

اگر آنها کالای بلیط بالاتری را می فروختند که واقعاً زندگی را بهتر می کرد ، پس نسخه کاملاً مزایایی را ایجاد می کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همه چیز در مورد شناخت جایگاه محصول شما در جهان است!

محتوای پیشرفته برند و A + داستان نویسی محتوا

در لیست های بسیاری از محصولات ، بلوکی از متن بدون شکل در وسط صفحه نمایش داده می شود. این توصیف محصول سنتی است.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل سؤال می کند که چرا SEO آدرس خود را منتشر نمی کند

توضیحات محصول آمازون

آمازون توصیه می کند از این فضا برای گفتن داستان برندتان استفاده کند و در صورت لزوم اطلاعات مهم استفاده از قبیل مواد تشکیل دهنده ، مواد ، تنظیمات و غیره را به اشتراک بگذارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به طور خلاصه ، از فضای لازم برای آموزش مشتری استفاده کنید.

با توجه به محدودیت های قالب بندی ، بسیاری از توضیحات محصول به نظر می رسد مانند این. خیلی کسل کننده ، درست است؟

این به سختی می تواند به نرخ تبدیل بالا کمک کند.

– اما ، همه از بین نمی رود.

اگر شما صاحب نام تجاری یا محصول هستید ، حق دارید آنچه را با نام محتوای پیشرفته برند (EBC) به نمایش می گذارید ، نمایش دهید. برندهایی که از طریق Vendor Central به فروش می رسند به سرویس مشابهی با نام A + Content دسترسی خواهند داشت.

اگر نگاهی به لیست محصولات آمازون بیندازید ، متوجه خواهید شد که اکثریت قریب به جای این توصیف متن استاندارد ، اطلاعات بصری زیادی را ارائه می دهند.

چه می توانیم از آن استفاده کنیم؟

خوب ، با توجه به منابع خلاق مورد نیاز برای تولید محتوا ، EBC باید به شدت با نرخ تبدیل بالاتر ارتباط داشته باشد ، در غیر این صورت ، آمازون EBC / A + را نمایش نمی دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر یک دارنده حساب فروشنده هستید ، بدون شک مدیر حساب آمازون شما را به سرمایه گذاری در محتوای A + ترغیب کرده است.

اگر شما صاحب حساب فروشنده نیستید ، راز خارج است!

در اینجا چگونگی استفاده آمازون از محتوای پیشرفته برند بهبود یافته آورده شده است.

مثال ۱۲: ارائه گزاره ارزش اصلی

بخش های مختلف صفحه کارهای مختلفی را انجام می دهد.

بالای صفحات لیست آمازون بسیار کاربردی و با هدف بسته شدن معامله است. محتوای EBC برای جذابیت درایورهای خرید احساسی طراحی شده است.

آمازون از این فرصت استفاده می کند تا داستانی بسیار غنی تر و تصویری را بازگو کند.

در این حالت ، Fire TV Stick به عنوان پنجره ای به دنیای سرگرمی با کیفیت سینما ، همه از راحتی خانه در می آید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گزاره ارزش برای همه واضح است و مشتری را بدون شک در مورد هیجان در پیشنهاد رها می کند.

در حالی که کپی با اطلاعات عملکردی در هم تنیده است ، این هنوز هم با پیام های کلیدی در مورد کیفیت تجربه سازگار است.

همه چیز محکم با این پیام سرگرمی مرکزی هماهنگ است.
Amazon EBC Firestick

هنگام ایجاد محتوای برند پیشرفته خود ، به پیام اصلی ای که می خواهید منتقل کنید فکر کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بعد ، در نظر بگیرید که این احساسات در خریدار چه چیزی را ایجاد می کند. ترفند تولید قالب بصری است که منعکس کننده احساساتی است که می خواهید ایجاد کنید.

مثال ۱۳: از ماژول های EBC برای کمک به تصمیم گیری استفاده کنید

آمازون یک جدول مقایسه مفید در EBC ارائه می دهد.

در اینجا ، آنها از آن استفاده می کنند تا به سادگی اختلافات را در محدوده Kindle نشان دهند.

جدول مقایسه EBC آمازون

جداول مقایسه منحصر به وب سایت های آمازون نیست. آنها به کاربران این امکان را می دهند تا در تصمیم گیری خود تحقیق ، مقایسه و ایجاد اطمینان کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این افزایش اعتماد به نفس است که یک خریدار آینده نگر را برای تکمیل معامله تنگ می کند.

به یاد داشته باشید که بدون EBC ، انتقال این نوع اطلاعات غیرممکن است. به همین دلیل است که اگر نرخ تبدیل به افزایش نیاز دارید ، استقرار EBC بسیار مهم است.

مثال ۱۴: برندهای ناآشنا برای برقراری ارتباط داستان خود نیاز به استفاده دارند

آمازون یک برند بزرگ جهانی است. این امر با معرفی اینکه چه کسانی هستند و چه چیزی در آن ایستاده اند ، هیچ فضایی را هدر نمی دهد.

برعکس در مورد فروشگاه های برچسب خصوصی آمازون صادق است.

به عنوان مثال از این فهرست الا مون استفاده کنید. افراد کمی از برند Elle Moon شنیده اند.

به جای گفتن یک داستان محصولی که آمازون با Echo ، Fire TV Stick و سایر محصولات مشهور انجام می دهد ، این بار تمرکز بر معرفی موقعیت یابی برند Ella Moon است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر افراد با نام تجاری شما ناآشنا هستند یا بینش شما نشان می دهد که داستان شرکت شما یک محرک اصلی تبدیل است ، پس از EBC برای معرفی نام تجاری خود استفاده کنید.

معرفی برند EBC آمازون

برخی از این روشهای کلاسیک ارتباط با مارک را امتحان کنید

  • میراث
  • اعتبار
  • امانت
  • اصول اخلاقی
  • داستان بنیانگذار (چه چیزی شما را برای ایجاد شرکت و / یا محصولات ایجاد کرده است؟)
  • جوایز
  • توصیفات
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در خلاصه

بنابراین ، ما دیدیم که چرا نرخ تبدیل اساساً مهم است و دایره فضیلت رشدی که محصولات و مارک ها هنگام دستیابی به نرخ تبدیل بالا از آن لذت می برند.

آمازون لیست بهینه سازی را جدی می گیرد. این یک تی شرت با قیمت پایین یا یک درب درب ۲۲۹ دلاری است ، در هر لیست باید به جزئیات توجه کنید.

این بدان معنا نیست که همان تاکتیک ها ، پیام رسانی و سبک های بصری در هر محصول مستقر شده اند.

این بدان معنی است که آمازون اهمیت این موضوع را درک کرده است:

  • قصد کاربر
  • مزایای محصول اصلی.
  • هنگامی که مناسب است برای برجسته کردن ویژگی ها و اطلاعات فنی.
  • وقتی بهتر است در رانندگان احساسی بازی کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ما همچنین دیده ایم که چگونه آمازون بهترین استفاده را از هر ویژگی لیست برای تقویت برند اصلی و موقعیت یابی محصول داشته است.

مقابله با اعتراضات مشتری و تأکید بر اینکه چگونه هر محصول نیازهای مشتری را برآورده می کند ، برای تولید لیست های تبدیل بالا بسیار مهم است.

وقت بگذارید تا بفهمید اینها برای محصولات شما چیست و چگونه می توانید به بهترین وجه در مورد لیست در ارتباط باشید.

برای ارائه گزینه ها ، مقایسه ها ، مزایا و مشخصات بیشتر از ویژگی هایی مانند تغییرات محصول و محتوای پیشرفته برند استفاده کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *