نوشته قبلی نوشته بعدی ایده های محتوای B2B برای ایجاد پیوندها و تأثیر صنعت

ایده های محتوای B2B برای ایجاد پیوندها و تأثیر صنعت

ایده های محتوای B2B برای ایجاد پیوندها و تأثیر صنعت منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

انتشار محتوای وب طراحی شده برای جذب چشم انداز در هنگام خرید ، مکانی طبیعی است که شرکت ها بتوانند از وبلاگ نویسی سئو شروع کنند.

با این حال ، برای اکثر مشاغل ، هم دنیای افراد علاقمند به خرید در حال حاضر (یا به طور جدی در حال تحقیق در مورد خرید هستند) و هم جهان موضوعاتی که افراد به عنوان بخشی از تحقیقات خود به دنبال آن هستند ، بسیار ناچیز است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بعد از گذشت دو سال ، بسیاری از بازاریابان احساس می کنند که از پتانسیل خود برای رشد مخاطبان خود صرفاً به این دلیل که بطور نزدیک بینی بر روی وظیفه مورد نظر متمرکز شده اند ، خسته شده اند – صحبت کردن و جذب چشم اندازهایی که هم اکنون در حال خرید هستند .

در این پست وبلاگ توضیح خواهم داد:

  • نحوه جذب چشم انداز قبل و بعد از خرید در حالت خرید.
  • چگونه مارک خود را از طریق وبلاگ نویسی روی رادار تأثیرگذار در صنعت خود قرار دهید.

چرا باید خارج از حوزه محصول خود بنویسید

من اینجا نیستم که استدلال کنم که شما نباید درمورد محصولات و خدمات خود یا نیازهای چشم انداز وبلاگ های خود را در مقابل رقبا قرار دهید. مطمئناً باید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این وجود غیر چشم اندازها مشغول ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا هستند.

روزنامه نگاران ، پادکست ها ، دانشجویان ، اساتید ، برگزار کنندگان کنفرانس ، سایر بازاریابان ، محققان ، وبلاگ نویسان – و چشم انداز شما وقتی که در حال تحقیق در مورد محصولات نیستند – دائماً در حال کارهایی هستند.

کار یک SEO این است که بهترین مطالب را در وب داشته باشد تا در بالای جستجوها در صدر ظاهر شود. این رفتار همان چیزی است که پیوندهای طبیعی ورودی ، آگاهی از برند و اعتماد ایجاد می کند.

این مخاطب غیر چشم انداز تأثیرگذار واقعی هستند ( هیچ جرمی برای افرادی که این را دوست ندارند ). شغل آنها غالباً به تحقیق در مورد Google ، یافتن منابع با کیفیت برای استناد به کار خود و اشتراک گذاری بستگی دارد. شما می توانید منبع موثق آنها شوید.

افراد ممکن است از طریق یک برنامه قوی وبلاگ نویسی SEO با مارک شما روبرو شوند و اعتماد به نفس خود را توسعه دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در آینده ، آنها ممکن است به عنوان یک چشم انداز یا آینده نگر (مانند یک همکار یا مشاور) در بازار حضور داشته باشند ، مارک شما از رقابت بالایی برخوردار است.

برای به دست آوردن نفوذ صنعت چه باید بنویسیم

هنگام برنامه ریزی تقویم محتوای وبلاگ خود و تصمیم گیری در مورد نوشتن ، در نظر بگیرید:

  • چه روزنامه نگار در صنعت شما ممکن است درباره آن بنویسد.
  • آنچه آنها ممکن است Googling برای یافتن اطلاعات مورد نظر باشد.

سعی کنید گزارش تحقیقاتی را ایجاد کنید که شایسته قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو برای این نوع پرس و جو باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شامل استنادها ، جداول ، نمودارها ، نمودارها ، لیست های بولت ، لیست های شماره گذاری شده.

بهترین منبع در وب برای جستجوی باشید.

در زیر لیستی از ایده های اثبات شده وبلاگ از دنیای IT Enterprise وجود دارد که می تواند برای هر صنعتی کاربرد داشته باشد – این یک فرمول موفقیت در وبلاگ نویسی SEO B2B است.

پیشنهاد من این است که قبل از استفاده از هر نوع ابزار SEO ، از این سازه های موضعی و ایده های طوفان مغزی شروع کنید. از راهنمای جستجوی خودکار و مرتبط با Google برای کمک به شما در استفاده راهنمایی استفاده کنید.

فقط برای تنظیم دقیق اهداف کلیدی کلیدی و / یا اولویت بندی ، حجم جستجو را در نظر بگیرید.

هدف لزوماً ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی با حجم بالا نیست ، بلکه برای مخاطبان مناسب است که به دلیل نیت آنها احتمالاً کوچکتر اما تأثیرگذارتر هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نوشتن درباره آنچه که به روز خواهد شد یا به زودی ترند خواهد بود

این یک پیشنهاد قابل قبول است ، اما به سختی می توان دانست که روند چیست یا به زودی گرایش پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه  10 Mistakes to Avoid When Writing Your Meta Descriptions

همایش ها ، پادکست ها و گزارش های تحلیلگر مکان های خوبی برای جستجوی ایده ها هستند.

درباره آنچه در کنفرانس ها بحث و گفتگو شده است ، بنویسید

وقتی شخصی در یک کنفرانس است و آنها راجع به یک مفهوم جدید صنعت می شنوند ، ممکن است در حالی که بلندگو در حال رفتن است ، در تلفن خود به تلفن Google مراجعه کند.

داشتن محتوای شما در صدر نتایج جستجو برای توضیح "چه چیزی X" در آن لحظه می تواند بسیار مهم باشد.

این نکته عالی است: بیشتر کنفرانس ها عنوان جلسات خود را از قبل و بعد از واقعیت ارسال می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

لیستی از ۲-۳ کنفرانس برتر در صنعت خود تهیه کنید و لیست جلسات را از سال گذشته و سال آینده بررسی کنید. از طریق لیست جلسه با یک نگاه مراقبانه برای موضوعات / کلمات کلیدی بخوانید.

محتوا را توضیح دهید تا اصول اولیه کلمات کلیدی را که مشاهده کرده اید توضیح دهد. توجه داشته باشید که عناوین جلسات کنفرانس به نوعی مانند clickbait اجتماعی نوشته شده است – که مخاطب اسیر در ذهن دارد – بر خلاف عنوان عنوان سئو که برای تحقیق و یافتن طراحی شده است.

شرکت کنندگان در کنفرانس قصد دارند در برخی از جلسات شرکت کنند ، مانند خواننده یک مجله هواپیمایی قصد دارد مقالاتی را بخواند.

این عناوین "هوشمندانه ، خلاقانه و طنزآمیز" را تحریک می کند – من از نقل قول های ترسناک در اینجا استفاده می کنم زیرا در واقع یافتن عناوین باهوش در این تنظیمات بسیار نادر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

درباره آنچه در پادکست ها بحث می شود بنویسید

پادکست ها مکان عالی دیگری برای جستجوی ایده های محتوا هستند. با لیستی از پادکست های برتر صنعت خود همراه شوید و لیستی از عناوین و مهمانان گذشته را مرور کنید.

فرض کنید یک شنونده معمولی برای پادکست قصد دارد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یا دیدگاه متفاوتی درباره موضوع اصلی یک قسمت به Google مراجعه کند.

وقتی شخصی در حال تحقیق بیشتر است ، می تواند برای نشان دادن چه محتوایی ایجاد کند؟

افرادی که به عنوان مهمان در مدار پادکست هستند ، دقیقاً مانند افرادی هستند که به عنوان سخنران در مدار کنفرانس هستند یا افرادی که در یک تور کتاب هستند. آنها در آنجا هستند که برخی از ایده ها و مفاهیم را بطور مداوم تقویت می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ممکن است ۲-۳ بار از شنیدن درباره برخی از ایده های جدید که مهمان پادکست در حال هل دادن آن است قبل از اینکه کاربر وب تصمیم بگیرد به آن گوگل برسد ، طول بکشد.

اگر یک وبلاگ نویس SEO می تواند برای موضوعی که شخص دیگری در آنجا تبلیغ می کند در جهان جایگاه برتر کسب کند ، شانس موفقیت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

شما در حال گرفتن موج شخص دیگری هستید.

درباره آنچه در چرخه Hype است ، یا آنچه تحلیلگران فشار می آورند ، بنویسید

در دنیای فناوری اطلاعات ، Gartner Hype Cycle ابزاری عالی برای سریع دیدن مکانهایی است که تحلیلگر ابتدا در موضوعات مختلفی قرار دارد.

هنگامی که گارتنر ، فارستر یا یک شرکت تحلیلگر دیگر تصمیم گرفتند وزن خود را در پس زمینه جدیدی قرار دهند ، اطمینان حاصل می شود که حجم جستجو متعاقب آن خواهد بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک مثال عالی "AIOps" است که اصطلاحی است که گارتنر برای جایگزین کردن آنچه که قبلاً به عنوان تجزیه و تحلیل پیش بینی برای عملیات فناوری اطلاعات شناخته شده بود ، اختراع کرد.

گارتنر در ابتدا آن را به عنوان "عملیات فناوری اطلاعات الگوریتمی" تعریف کرد اما بعداً این معنی را به "هوش مصنوعی برای عملیات IT" تغییر داد.

پیشنهاد ویژه  سئو منفی و رتبه بندی گمشده؟ این را بخوان

مهم نیست که تعریف آن ، این یک مسابقه تسلیحاتی برای فروشندگان نرم افزار IT Operations بوده است که می توانند بهترین مطالب را در وب ایجاد کنند تا این منطقه موضعی جدید را توضیح دهند.

با استفاده از Google Trends می توانیم ببینیم که چگونه "AIOps" در نتیجه تلاش های گارتنر رشد یافته است:

یک قدم جلوتر ، یک حرفه ای هوشمند جستجوگرها می تواند بر اساس مراحل چرخه اعتیاد به مواد مخدر بلند آماده شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هنگامی که یک موضوع هنوز در مرحله نوآوری Trigger است ، ایجاد محتوا با عنوان "چه X" کافی و ضروری است زیرا این همان چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند.

هنگامی که یک موضوع به سمت اوج انتظارات با تورم حرکت می کند ، یک وبلاگ نویس می تواند تولید محتوائی را که برای Trill of Disillusionment طراحی شده است ، شروع کند.

هنوز کسی در جستجوی "آیا AIOps Dead" نیست اما یک یا دو سال به آن می دهد و آنها قطعاً خواهند کرد.

درباره عمومی "روندها" بنویسید

محققان عاشق داده ها در مورد روند هستند. ایجاد تحقیقات اصلی با کیفیت بالا و با روندهای سال به سال امکان پذیر است (و اغلب دشوار و گران است).

هرچند ، ساختن محتوا که به بحث در مورد داده های روند در صنعت شما می پردازد که از منابع دیگر تهیه شده و برای ایجاد یک دیدگاه جامع تر از هر منبع واحد ، مقایسه و تضاد می شود ، بسیار ساده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، در Enterprise IT ، این سؤالات متداول است که ممکن است افراد به دنبال آن باشند.

  • روند رشد ابر
  • روند هزینه های فناوری اطلاعات
  • روند بودجه IT
  • روند رشد SaaS

در مثال بالا ، وبلاگ فروشنده نرم افزاری که من روی آن کار می کنم دارای موقعیت ارگانیک شماره ۱ ، گارتنر برتر ، Forbes ، Business Wire و MarketWatch است.

سری روندهای رشد ابر

افرادی که در مورد این موضوع تحقیق می کنند ممکن است برای اولین بار برند را کشف کنند – و آن را به عنوان معتبر یا معتبرتر از وب سایت هایی که از آن خارج می شود در نظر بگیرند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بخشی از قدرت جستجوی ارگانیک این ادعا است که یک برند باید قابل اعتماد و قانونی باشد تا بتواند به یک رتبه برتر برای یک عبارت رقابتی دست پیدا کند.

معمولاً مردم به توانایی Google در سطح بالای معتبرترین محتوا اطمینان دارند ، بنابراین ظاهر شدن در مارک های معتبر شناخته شده در تأیید ضمنی ، مهر تأیید گوگل است.

نوشتن درباره پژوهش

هر سال گزارش های تحقیقاتی بسیار انتظاری از بسیاری سازمانها منتشر می شود.

مثلا:

  • DORA (اکنون بخشی از Google Cloud) سالانه "گزارش شتاب وضعیت DevOps" خود را منتشر می کند.
  • گارتنر سالانه "Quadrant Magic" خود را برای انواع مختلف نرم افزار منتشر می کند.
  • BMC بزرگترین نظرسنجی در جهان از متخصصان اصلی را منتشر می کند.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در هر نمونه ، مردم می دانند که به دنبال اطلاعاتی در مورد این گزارش ها باشند.

وبلاگ نویسان و جوانب مثبت SEO – به همراه خبرنگاران ، پادکست ها و سایر سازندگان رسانه – می توانند برای این امر آماده شوند و محتوایی را تهیه کنند که در مورد یافته های تحقیق تجزیه و تحلیل کند.

در نظر بگیرید مواردی که گزارشهای تحقیقاتی در صنعت معیار ارائه می شود سالانه برای طاقچه شما ارائه می شود.

سپس ، محتوا را برای تجزیه و تحلیل جدیدترین نسخه گزارش ایجاد کنید و برنامه ریزی کنید تا پس از انتشار دسته بعدی تحقیقات ، تجزیه و تحلیل خود را به روز کنید.

این یک مورد مناسب برای یک URL ماندگار است . از آنجایی که نام گزارش ها هر چند وقت یک بار تغییر نمی کند ، یک بلاگر می تواند نسخه ای به روز شده از "تجزیه و تحلیل بررسی جریان اصلی" خود را به صورت سالانه در حالی که پیوندها ، لایک ها و اشتراک ها را با یک آدرس اینترنتی جمع می کند ، منتشر کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نوشتن درباره کنفرانس های خاص

یک راه عالی برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب ، هنگامی که آنها در حالت خرید نیستند ، کمک به آنها برای برنامه ریزی و تحقیق در کنفرانس های صنعت آینده است.

پیشنهاد ویژه  6 نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded

به عنوان مثال ، Google Cloud Next یک کنفرانس بزرگ و مهم در صنعت فناوری اطلاعات است.

جستجوی سریع گوگل برای این عبارت امروز نشان می دهد که گوگل خود ۴ مکان ارگانیک برتر (همانطور که باید) را اشغال می کند. اما بعدی (و آخرین) ۴ نقطه ارگانیک توسط اشخاص دیگر برگزار می شود: TechCrunch ، ZDNet ، کوارتز و BMC نرم افزار.

این وب سایت هایی که توسط گوگل کنترل نمی شوند ، موج هیجان Google را برای رویداد خود ایجاد می کنند.

در نظر بگیرید که چه رویدادی برای چشم انداز و افراد صنعت شما اهمیت دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای کمک به کاربران برای برنامه ریزی برای رویداد آینده یا پوشش دادن آنچه که اخیراً در این رویداد اعلام شده یا اتفاق افتاده است ، محتوا ایجاد کنید.

نوشتن درباره کنفرانس های عمومی صنعت

نوشتن در مورد کنفرانس های خاص می تواند یک تاکتیک عالی باشد. یک تاکتیک عالی دیگر نوشتن در مورد کنفرانس های عمومی صنعت است.

به عنوان مثال ، کسی که به دنبال [کنفرانس های DevOps] است یا خود یک سازمان دهنده کنفرانس است یا سعی دارد تصمیم بگیرد که در چه کنفرانسی شرکت کند.

در هر صورت ، ایجاد پست گردهمایی برتر کنفرانس ها برای صنعت شما می تواند راهی عالی برای پیش روی مخاطبان مورد نظر شما باشد.

نوشتن درباره کتاب ها ، پادکست ها و Influencers

بسیاری از افراد باهوش و با نفوذ کتاب می خوانند. برخورداری از جلوی آن افراد هنگام تحقیق در مورد کتاب برای خرید می تواند یک تاکتیک عالی باشد. (ناگفته نماند ، کتاب منبع خوبی برای ایده های کلی مطالب است.)

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

شما می توانید در مورد کتاب های فردی بنویسید ، مانند این بررسی کتاب تاثیر گذار DevOps ژن کیم ، پروژه ققنوس ، یا می توانید در مورد انواع کلی کتاب بنویسید.

در نرم افزار BMC ، ما کتاب نمی فروشیم ، اما هرکسی که به دنبال [کتاب های تحول دیجیتال] است ، فرصتی است تا پیام و مارک ما را در مقابل آینده نویسان و تأثیر گذاران آینده بدست آورد.

به طور مشابه ، وقتی کسی در حال جستجو برای [IT Podcasts] یا [DevOps Influencers] است ، ما می خواهیم در نتایج جستجو ظاهر شویم زیرا اگرچه جستجوگر در حالت خرید نیست ، ممکن است در آینده روزی باشد.

هر صنعتی دارای اکوسیستم کتاب و نویسندگان ، پادکست ها و پادکست ها و تأثیرگذارهای مختلف دیگری است که می توان در مورد آنها نوشت.

نتیجه

امیدوارم که این مثالها نقطه شروع برنامه ریزی و تحقیق شما باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در نظر بگیرید چگونه می توانید هنگامی که به دنبال خرید نیستید ، محتوا ایجاد کنید که نام تجاری شما را در مسیر چشم انداز قرار دهد – به گونه ای که وقتی آنها به دنبال خرید هستند ، آنها از قبل به شما اعتماد دارند و اعتماد می کنند.

در مورد آنچه می توانید ایجاد کنید فکر کنید که توسط سازندگان محتوا و متخصصان صنعت پیدا می شود.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست ۲۰۱۹

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *