نوشته قبلی نوشته بعدی نحوه جلوگیری از اطلاعات غلط SEO

نحوه جلوگیری از اطلاعات غلط SEO

نحوه جلوگیری از اطلاعات غلط SEO منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اطلاعات زیادی در مورد SEO وجود دارد. اما همچنین اطلاعات کاملاً بدی وجود دارد. هنگامی که نتایج جستجوی Google اطلاعات بد را تقویت می کند ، کمک نمی کند

به عنوان مثال ، اخیراً جان مولر گوگل اسطوره سئو LSI کلمات کلیدی را از بین برد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اخیراً جان مولر توئیت کرد که کلمات کلیدی LSI واقعی نیستند .

تصویر از جان مولر با بیان اینکه هیچ چیزی به عنوان کلید واژه LSI وجود ندارد جان مولر اخیراً توییت کرد: "هیچ چیزی به عنوان کلمات کلیدی LSI وجود ندارد – هر کسی که به شما می گوید در غیر این صورت اشتباه می شود ، متاسفم."

اما گوگل با رتبه بندی اطلاعات غلط سئو در صدر SERP ها پیام خود را واژگون می کند.

اگر در Google کلمات کلیدی LSI را جستجو می کنید ، صفحه اول رتبه یک ادعا می کند که کلمات کلیدی LSI برای سئو مهم است و دو نتیجه جستجو دیگر تولید کنندگان کلید واژه LSI هستند.

تصویر صفحه جستجوی: کلید واژه LSI

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر و مهندسان جستجوی گوگل ممکن است سر خود را در مورد اسطوره های SEO از کجا خراش دهند. همانطور که در بالا می بینید ، بارها گوگل است که افسانه های سئو را تقویت و تقویت می کند.

چگونه یک بازاریاب جستجو می داند وقتی نتایج جستجوی گوگل اطلاعات غلط سئو را تقویت می کند ، اطلاعات سئو را صحیح می داند؟

بین دیدگاه و بینش مبتنی بر واقعیت تفاوت قائل شوید.

این مهم است که تأیید کند که آیا نویسنده از یک منبع معتبر استناد می کند یا به آن پیوند دارد. چیزی مانند یک عبارت Googler ، یک حق ثبت اختراع یا یک مقاله تحقیقاتی به بالا بردن نظر در بینش مبتنی بر واقعیت کمک می کند.

هر چیز دیگری فقط یک نظر است و مهم نیست که آیا پایه ای برای حمایت از آن وجود دارد یا خیر. اینکه چیزی "منطقی به نظر برسد" کافی نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

فقط به این دلیل که گوگل چیزی را در صدر نتایج جستجو قرار می دهد ، آن را نیز صحیح نمی کند.

پیشنهاد ویژه  مشاوره Google درباره نحوه استخدام SEO

اظهارات گوگل باید متن باشد

برخی افراد دستور کار دارند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، آنها می خواهند اظهارات گوگلر را از متن خارج کنند تا بتوانند دستور کار خود را تحت فشار قرار دهند.

دستور کار اصلی شامل ترس و عدم اطمینان به منظور ایجاد مشاغل بیشتر است. برای بازاریابان جستجو معمول نیست که بگویند تضاد گوگل با خود متناقض است.

من می دانم که گوگلر از نظر قابل توجهی سازگار است ، به خصوص جان مولر. آنچه متناقض است این است که چگونه برخی از افراد تعبیر خود را تفسیر می کنند.

جان مولر گوگل در پادکست ابراز تاسف کرد که " دو سوم آنچه گفته می شود اشتباه است یا از متن نقل نشده است ."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمونه ای از بینش مبتنی بر واقعیت

اگر رتبه بندی شما امروزه کاهش یافته است می تواند به این دلیل باشد که الگو تصمیم گرفت که صفحه دیگری به جستجوی جستجو و کاربران مرتبط باشد. ما این را می دانیم زیرا گوگل راهنمایی های رسمی را در مورد به روزرسانی های آنها منتشر کرده است.

در بین بینش های بسیاری که راهنمایی رسمی Google درباره بروزرسانی ها می گوید ، این اشتراک را دارد:

"… تغییرات مربوط به بهبود چگونگی ارزیابی سیستمهای ما به طور کلی محتوا است. این تغییرات ممکن است باعث شود برخی صفحات که قبلاً کمتر پاداش می گرفتند ، بهتر عمل کنند. "

این یک بیانیه رسمی است که یکی از دلایلی که یک سایت می تواند جایگاه های جستجو را از دست بدهد ، به این دلیل است که سایت دیگری تحت عنوان " کم هزینه " بود . "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حال یک دلیل وجود دارد که تأیید نشده است. دلیل دیگر می تواند دلیل این باشد که در واقع محتوای صحیح نیست.

هیچ کس در مورد الگوریتمهای پیرامون این موضوع بحث نکرده است. هیچ گوگلر تأیید نکرده است که الگوریتم بررسی واقعیت است. جامعه سئو این احساس را دارد که بررسی واقعیت در حال انجام است.

پیشنهاد ویژه  گوگل’s John Mueller می دهد بینش در جستجوگرها رقیب تحقیقات

آیا مبنایی برای این ایده وجود دارد که گوگل در حال بررسی واقعیت است؟ بله ، وجود دارد

هیچ کس دیگر (تا آنجا که من می دانم) مقاله تحقیق زیر را مورد بحث قرار نداده است. مقاله تحقیق گوگل با عنوان مقالات مربوط به کشف حقایق برای مقالات مربوط به بررسی واقعیت نامیده می شود.

این مقاله تحقیق روشی برای بررسی مقالات است. این راهی برای تأیید اطلاعات واقعی ارائه می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بنابراین ادعای اینکه گوگل ممکن است سایتهای مرتبط با سلامتی را بررسی کند ، اساس آن را دارد. ما با اطمینان نمی دانیم اما این واقعیت که این مقاله تحقیقاتی (و دیگران) وجود دارد ، عقیده را به یک احتمال بالا می برد. مبنایی برای ایده وجود دارد.

ما به طور مشخص نمی دانیم. اما حداقل شواهدی وجود دارد که بررسی واقعیت چیزی است که گوگل در آن تحقیق کرده است.

بهترین شواهد بعدی جمله ای از گوگل است که تأیید می کند که آنها کاری انجام می دهند.

آنچه را می خوانید بررسی کنید

در مقاله ای درباره آنچه گفته شد در یک Hangout Webmaster ، همیشه کلیپ ویدیویی استناد شده را خودتان تماشا کنید. با تماشای آن می توانید خودتان را تعیین کنید که آیا مطلبی که خوانده اید صحیح است یا اینکه چیزی را برای حذف دستور کار حذف کرده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مطالعات همبستگی قابل اطمینان نیستند

مقالات دارای داده های همبستگی توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. داده های به دست آمده از مطالعه میلیون ها نتیجه جستجو ، الگوهای را نشان می دهد.
غیرقابل انکار است که الگوهای نازل شده است.

اما الگوهای بی معنی هستند زیرا … همبستگی.

به عنوان مثال ، اگر استخراج کنیم که درصد XX از سه رتبه برتر در وردپرس منتشر شود ، آیا این بدان معنی است که انتشار در وردپرس به رتبه بندی کمک می کند؟ نه اینطور نیست.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل پاسخ می دهد که آیا نویسنده بایو ضروری است

همبستگی ها بی معنی هستند. همبستگی های بی معنی تمام وقت اتفاق می افتد و یک هنجار است. انتساب معنی در جایی که معنای اثبات نشده وجود دارد ، اشتباه است.

یک مطالعه همبستگی SERPs که به طور معمول از چندین جستجوی جستجو تشکیل شده است ، اطلاعات مفیدی را در مورد الگوریتم های یادگیری AI / Machine امروز نشان نمی دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر من مقالات مبتنی بر همبستگی ، کلیک بزرگ هستند اما عموما هیچ فایده ای برای درک عوامل رتبه بندی ندارند.

مقالات سئو مبتنی بر همبستگی به طور مداوم به نتیجه نادرست از آنچه باعث اثر شده است می رسند.

۱٫ داده ها بصورت انضمامی و غیرقابل انکار است.
۲٫ تفسیر داده ها روان و قابل انکار است.

در صورت وجود برخی تحقیقات ، حق ثبت اختراع یا عبارت Googler که نشان می دهد تحقیق شده است ، نتیجه گیری نتیجه احتمال صحت بالاتری دارد.

من تقریبا ۲۰ سال است که در سئو کار می کنم. من انواع فرضیه های پوسته پوچ و ایده های معقول را برای توضیح چیزها مشاهده کردم. اما آنها فقط ایده بودند. آنها هیچ پایه ای نداشتند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آنها اساساً فقط حدس می زنند. حدس زدن پایه ای ضعیف برای ایجاد استراتژی تجاری است.

اثبات از طریق استناد (تحقیق ، ثبت اختراع یا بیانیه گوگلر) نشان می دهد که یک ایده حداقل ممکن یا واقعی است.

هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید X باعث Y شده است زیرا آنچه بین X و Y اتفاق می افتد در جعبه سیاه به اصطلاح گوگل اتفاق می افتد که در آن هیچ کس نمی تواند ببیند چه اتفاقی می افتد.

و آنچه در جعبه سیاه گوگل اتفاق می افتد در جعبه سیاه گوگل باقی می ماند.

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *