نوشته قبلی نوشته بعدی پیوندهای اسپم بزرگسالان – آیا باید آنها را رد کنید؟

پیوندهای اسپم بزرگسالان – آیا باید آنها را رد کنید؟

پیوندهای اسپم بزرگسالان – آیا باید آنها را رد کنید؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

شخصی از من در مورد پیوندهای اسپم بزرگسالان سؤال کرد و اینکه آیا باید آنها را رد کنیم یا نه. دو طرف وجود دارد که آیا باید آنها را نفی کنند.

بسیاری از سایت ها بطور طبیعی پیوندهای بزرگسالان را جمع می کنند ، مانند انبارهای کشتی. سرانجام آنها حذف می شوند و با پیوندهای اسپم دیگر جایگزین می شوند و به همین ترتیب در زمان ناپدید می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که سایتی شروع به رتبه بندی خوب می کند. هرچه یک سایت بهتر باشد توجه بیشتری از اسپم و هکرهای سایت جلب خواهد شد.

چرا Spammers با پیوندهای هرزنامه پیوند دارند؟

من معتقدم که این اتفاق می افتد زیرا این عقیده وجود دارد که پیوند دادن به سایت های معتبر به یک سایت کمک می کند تا از گرفتار شدن توسط گوگل جلوگیری کند. این عقیده از یک الگوریتم قدیمی مربوط به هاب و مقامات ناشی می شود.

مفهوم سرگرمی ها و مقامات ، گرچه در دهه ۱۹۹۰ سرچشمه گرفته است ، اما همچنان در توصیه های قدیمی SEO مبنی بر اینکه باید از سایت خود به "اقتدار" پیوند داشته باشید ، زیرا به شما در رتبه بندی بهتر کمک می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

البته ، این عمل دیگر صحیح نیست و احتمالاً هرگز چنین نبوده است. به هر سایت دارای رتبه برتر برای هر عبارت کلیدی در هر مکان نگاه کنید و به احتمال زیاد خواهید دید که این سایت به یک سایت " اقتدار " پیوند ندارد.

پیشنهاد ویژه  Google می گوید متفاوت بودن به بهبود رتبه بندی کمک می کند

برای مطالعه بیشتر ، به بخش تجزیه و تحلیل لینک نسخه HTML کتابی با عنوان "معرفی بازیابی اطلاعات" مراجعه کنید . در مورد PageRank و هاب ها و مقامات بحث می شود.

آیا پیوندهای اسپم یک سایت را آزار می دهند؟

پیوندهای هرزنامه به سایتهای با کیفیت اشاره دارند. سایت های با کیفیت به سایت های اسپم اشاره نمی کنند. بنابراین وقتی نمودار پیوند محاسبه می شود ، آن را از نظر فضا و کهکشان ها در نقاط مختلف جهان تجسم کنید. هر کهکشان دارای سیستم های سیاره ای و غیره است. و تمام این کهکشان ها در خوشه های بزرگ کهکشان ها وجود دارند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایت های اسپم تمایل دارند که جدا از خوشه های سایت های عادی جدا شوند. هیچ ارتباط معنی داری از سایتهای عادی به سایت های اسپم وجود ندارد.

بنابراین ، صرف نظر از میزان ارتباط آنها با سایتهای با کیفیت ، هنوز هم نمی توانند بخشی از صورت فلکی طبیعی وب سایتها شوند.

بنابراین آنها می توانند به راحتی و از آنچه به نام نمودار کاهش یافته کاهش می یابد ، حذف و حذف شوند. احتمالاً به این ترتیب است که آنها برای رتبه بندی پیوندها حساب نمی شوند و چرا بر رتبه بندی یک سایت عادی تأثیر نمی گذارند.

بخوانید: نمودار کاهش لینک – راهی برای رتبه بندی لینک ها

آیا باید پیوندهای اسپم را رد کنید؟

اگر این احساس بهتری برای شما ایجاد کند هیچ ضرری در بارگذاری پرونده غیرفعال وجود ندارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر می خواهید تأثیر بارگذاری یک Disavow را آزمایش کنید ، ببینید که آیا این تفاوت ایجاد می کند ، یک تست را انجام دهید. قبل و بعد از بارگذاری پرونده disavow هیچ تغییری در سایت ایجاد نکنید. اگر یک تغییر فوری در رتبه بندی وجود داشته باشد ، ممکن است تأثیر داشته باشد. اما من گمان می کنم تغییری ایجاد نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه  Google: JavaScript SEO در حال مرگ نیست ، در حال پیشرفت است

پیوندها و رتبه بندی ها

به نظر من محتوا عامل اصلی تعیین کننده برای رتبه بندی است و به طور فزاینده ای ، پیوندها نقش معتبری دارند ("این سایت قانونی است").

در مورد متن لنگر ، بر اساس تجربه من ، از متن لنگر کمتر استفاده می شود. اینکه چرا کمتر استفاده می شود یک سؤال باز است. آیا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پیوند قضاوت می شود که به ویرایشگر داده نمی شود؟ این می تواند باشد

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین ممکن است متن متن پیوند ، بستر پیوند ، نقشی مشابه آنچه در متن لنگر استفاده می شود بازی کند.

بخوانید: به روزرسانی ثبت اختراع گوگل تغییر در سیگنال متن لنگر را پیشنهاد می کند

مشاوره Google درباره ابزار Disavow چیست؟

Googlers سالها و سالها در حال ضبط بوده و قدمت آن به ایجاد ابزاری برمی گردد که ناشران واقعاً نیازی به استفاده از آن ندارند. تنها زمانی که آنها باید از آن استفاده کنند ، زمانی است که می دانند پیوندها به آنها پرداخت می شود یا قابل اعتماد نیستند زیرا ناشر مسئول آنهاست.

بخوانید: جان مولر در مورد چگونگی استفاده از ابزار Disavow – دو بار دیگر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جان مولر گوگل در مورد چگونگی استفاده از ابزار Disavow – دو بار دیگر

من می دانم که به نظر می رسد گوگل توصیه های متناقضی را صادر کرده است ، اما اگر مقاله ای را مشاهده کردید که یک گوگل را تشویق می کند تا مردم را به استفاده از disavow تشویق کند ، به تماشای Hangm Webmaster بروید که ممکن است این مقاله بر اساس آن باشد و ببینید زمینه آن بیانیه چیست. بسیاری اوقات از متن جزئی استفاده می شود تا به نظر برسد که جان مولر آن را توصیه می کند که در واقع او نباشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به همین دلیل مقاله ای نوشتم که حاوی رونویسی کامل از یک Hangout Webmaster اخیر است که در آن مولر به وضوح تمایلی به استفاده از ابزار disavow ندارد. آن را بخوانید ، فیلم را تماشا کنید و برای خود قضاوت کنید.

پیشنهاد ویژه  گوگل’s John Mueller داخلی لنگر متن و “اثر قابل مشاهده در جستجو”

بنابراین بستگی به شما دارد. اگر از بین بردن پیوندهای بزرگسالان اضطراب شما را کاهش می دهد ، پیش بروید و این کار را انجام دهید. اما در مورد آن علمی باشید و نتایج را نظارت کنید.

اگر چیزی تغییر نکند می توانید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید که نادیده گرفتن آن پیوندها به شما آسیب نمی رساند. اگر رتبه بندی بهبود یابد ، پس از آن … جایزه!

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *