نوشته قبلی نوشته بعدی Google تغییرات بزرگی را در Nofollow ایجاد کرده و ۲ ویژگی لینک جدید را معرفی می کند

Google تغییرات بزرگی را در Nofollow ایجاد کرده و ۲ ویژگی لینک جدید را معرفی می کند

Google تغییرات بزرگی را در Nofollow ایجاد کرده و ۲ ویژگی لینک جدید را معرفی می کند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

Google در حال تکامل ویژگی پیوند nofollow و معرفی ویژگی های اضافی برای کمک به گوگل در درک ماهیت پیوندها است.

دو ویژگی جدید پیوند که به rel = "nofollow" می پیوندند عبارتند از:

  • rel = "حمایت" : پیوندهایی را در سایتی مشخص می کند که به عنوان بخشی از تبلیغات ، حمایت مالی یا توافق نامه های مشابه ایجاد شده اند.
  • rel = "ugc" : پیوندهایی را نشان می دهد که در محتوای تولید شده توسط کاربر قرار می گیرند ، مانند نظرات و ارسال های انجمن.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با جلوتر رفتن ، هر یک از این سه ویژگی به عنوان نکاتی در مورد پیوندها برای حذف سیگنالهای رتبه بندی مورد بررسی قرار می گیرند. این بدان معناست که آنها نمی خواهند نادیده گرفته می شود، به عنوان مورد تا به حال بوده است.

چرا به طور کامل این پیوندها را نادیده نمی گیریم؟ در اینجا توضیحات گوگل آورده شده است:

وی افزود: "پیوندها حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند که می توانند به ما در بهبود جستجو کمک کنند ، مانند نحوه توصیف کلمات موجود در پیوندها ، محتوای مورد نظر را توصیف می کنند. مشاهده همه پیوندهایی که با آنها روبرو می شویم همچنین می تواند به ما در درک بهتر الگوهای پیوند غیرطبیعی کمک کند. با تغییر به یک مدل اشاره ، ما دیگر این اطلاعات مهم را از دست نمی دهیم ، در حالی که هنوز به صاحبان سایت این امکان را می دهیم که نشان دهند که نباید به بعضی از لینک ها وزن یک تأیید شخص ثالث داده شود. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا منظور از این تغییرات برای سئو و صاحبان سایت چیست.

پیشنهاد ویژه  Google می گوید از ویژگی های Hreflang نباید در برچسب های Anchor استفاده شود

آنچه SEO و صاحبان سایت باید بدانند

ویژگی های پیوند همچنان مهم هستند
برای پرهیز از مجازات های احتمالی طرح پیوند ، همچنان پرچم گذاری تبلیغات و پیوندهای حمایت شده به همان اندازه مهم است. گوگل استفاده از "حمایت مالی" را ترجیح می دهد ، اما "nofollow" نیز خوب است.

نیازی به تغییر ویژگیهای موجود نیست
نیازی به تغییر پیوندهای nofollow موجود نیست. Google به احترام به ویژگیهای nofollow که در حال حاضر وجود دارند ، ادامه خواهد داد.

همچنین نیازی به سئو و صاحبان سایت برای تغییر نحوه استفاده از ویژگی "nofollow" در پیوندهای پرچم مربوط به تبلیغات و حمایت مالی نیست. با این حال ، گوگل توصیه می کند در صورت لزوم به ویژگی "حمایت شده" تغییر دهید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نحوه استفاده صحیح از ویژگی های جدید
بیش از یک ویژگی را می توان در یک لینک واحد استفاده کرد. به عنوان مثال ، rel = "ugc حمایت مالی" برای پیوندی تحت حمایت که در محتوای تولید شده توسط کاربر ظاهر می شود قابل قبول است.

گوگل می گوید هیچ ویژگی اشتباهی برای استفاده وجود ندارد به جز در مورد پیوندهای حمایت شده. اگر پیوندی به عنوان حمایت کننده مشخص شود وقتی در واقع بخشی از یک تبلیغ یا حمایت نیست ، تأثیر آن کاهش می یابد.

"… ما آن نکته را می بینیم اما تأثیر – اگر اصلاً وجود داشته باشد – حداکثر خواهد بود که ممکن است ما پیوند را به عنوان یک اعتبار برای صفحه دیگر حساب نکنیم. از این نظر ، تفاوتی با وضع موجود در بسیاری از پیوندهای UGC و غیر تبلیغی که قبلاً به عنوان نام خانوادگی مشخص شده اند نیست. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

خط انتهایی – هر پیوندی که به وضوح تبلیغ باشد یا حمایت مالی شود باید از "حمایت مالی" یا "nofollow" استفاده کند.

پیشنهاد ویژه  Google: داده های ساختاری تاثیری در رتبه بندی در جستجوی وب ندارد

این تغییرات امروز به مرحله اجرا می رسند
این سه ویژگی پیوند – حمایت شده ، ugc و nofollow – اکنون از امروز کار می کنند.

ویژگی های حمایت شده و ugc به عنوان "نکات" رفتار می شوند. Nofollow مانند همیشه تا مارس ۲۰۲۰ کار خواهد کرد ، در این زمان با عنوان اشاره نیز برخورد خواهد شد.

کسانی که فقط به ویژگی nofollow تکیه می کنند ، که هرگز توصیه نمی شد از ابتدا شروع شود ، باید به شدت به تغییر یکی از ویژگی های جدید توجه کنند.

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *