نوشته قبلی نوشته بعدی تغییر رتبه های پیوندهای Google Nofollow – نحوه تأثیر آن بر سئو

تغییر رتبه های پیوندهای Google Nofollow – نحوه تأثیر آن بر سئو

تغییر رتبه های پیوندهای Google Nofollow – نحوه تأثیر آن بر سئو منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

Google اعلام کرد تغییرات اساسی در نحوه شمارش پیوندهای nofollow وجود دارد. پیوندهای nofollow قبلاً به عنوان یک راهنما رفتار می شدند ، به این معنی که Google از دوره nofollow پیروی می کرد. از امروز ، با اهداف رتبه بندی ، Google در مورد مشروبات الکلی به عنوان یک اشاره رفتار می کند. این بدان معنی است که گوگل تصمیم خواهد گرفت که از لینک برای اهداف رتبه بندی استفاده کند یا نه. این تغییر تأثیر می گذارد سئو روی صفحه ، بازاریابی محتوا ، ایجاد لینک و اسپم پیوندها.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Nofollow چیست؟

Nofollow یک ویژگی HTML است که به لینک ها اضافه می شود. به Google می گوید که به یک پیوند قابل اعتماد نیست. در ابتدا برای مبارزه با هرزنامه نظر وبلاگ طراحی شده است. این برای استفاده در پیوندهای تبلیغاتی و برای پیوندهای ایجاد شده توسط کاربر که به ۱۰۰٪ قابل اعتماد امکان پذیر نیست ، شکل گرفت.

Google می گوید Nofollow را به عنوان یک اشاره رفتار خواهد کرد

این اعلامیه رسمی Google درباره تغییر در پیوندهای nofollow است:

"هنگامی که nofollow معرفی شد ، Google هیچ پیوندی را که از این طریق مشخص شده باشد ، به عنوان سیگنالی برای استفاده در الگوریتم های جستجوی ما نمی شمارد. این اکنون تغییر کرده است.

با تمام ویژگی های پیوند – حمایت شده ، UGC و nofollow – به عنوان نکاتی در مورد اینکه کدام پیوندها را در نظر گرفته یا رد می کند در جستجو جستجو می شود.

ما از این نکات – به همراه سیگنالهای دیگر – به عنوان راهی برای درک بهتر نحوه تحلیل مناسب و استفاده از پیوندها در سیستمهای ما استفاده خواهیم کرد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چه چیزی برای ناشران وجود دارد؟

هیچ ناگهانی قابل توجهی برای ناشران برای معرفی این ویژگی های جدید nofollow وجود ندارد. در حقیقت دلایل زیادی برای اضافه نکردن ویژگی های لینک جدید وجود دارد.

مشاور حسابرسی SEO قانونی ، Alan Bleiweiss توییت کرد :

وی گفت: "انگیزه ZERO برای تطبیق تغییرات جدید در پیاده روی وجود دارد. اگر تأثیر مستقیم و چشمگیری در رتبه بندی دارد ، مطمئناً. تغییر اجباری به جز ادعاهای Google قرار نیست.

هزینه بازسازی کل تیمهای آموزشی و آموزشی CMS برای تحقق این امر از انگیزه بالاتر است. "

تصویر صفحه صدای جیر جیر آلن بلوییس در مورد بحث درباره اطلاعیه اشاره nofollow گوگل

Google با استفاده از ویژگی Nofollow به عنوان یک اشاره مزایایی به ناشران می دهد

آلن سه نکته مهم را مطرح می کند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  1. هیچ مشکلی برای ناشران برای استفاده از ویژگی های لینک جدید وجود ندارد
  2. هیچ فایده ای برای ناشران در قالب افزایش رتبه ندارد
  3. هزینه اجرای تغییر از هر مزیت درک شده بالاتر است (که در این مرحله صفر است)

جامعه بازاریابی دیجیتال هنوز هم تغییرات را تحریک می کند

Mark Traphagen ، استراتژی محتوا VP برای AimClear درباره نحوه تلاش جامعه بازاریابی جستجو برای درک تغییرات اظهار داشت:

وی گفت: "از آنجا که گوگل نه تنها نحوه استفاده از nofollow را تعریف نکرد ، بلکه دو ویژگی لینک جدید را نیز اضافه کرده است (حمایت شده و UGC) ، من می توانم سردرگمی میان سئوها راجع به آنچه باید انجام شود ، درک کنم. "

Nofollow Hint Change ممکن است به سایتها کمک کند تا حقوق صاحبان سهام خود را کسب کنند

متخصص ساختمان پیوند ، جولی جویس ، بنیانگذار Link Fish Media ، دیدگاه جالبی را ارائه داد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به خوبی شناخته شده است که وب سایت ها بطور خودکار لینک های nofollow را بر روی همه لینک ها قرار می دهند. این چیزی است که برخی می گویند یک وضعیت ناعادلانه است و این پیوندها را باید حساب کرد. با تغییر Google ، وب سایت ها امکان دستیابی به حقوق صاحبان پیوند و افزایش رتبه ای را برای آنها فراهم می کنند.

پیشنهاد ویژه  پاسخ گوگل به موز مقاله انتقادی از SERP ها

در اینجا چگونگی توضیح جولی توضیح داده شده است:

"… بعضی از سایت ها به طور خودکار همه پیوندها را دنبال نمی کنند و این فقط سیاست آنها است اما خوب نیست که فقط از تأیید آنچه شما با آن ارتباط برقرار می کنید خودداری کنید."

من از سیروس شپرد نظر او را جویا شدم و او دیدگاه معمول و منحصر به فرد خود را ارائه داد:

"من فکر می کنم این خبر خوبی برای سازندگان لینک است ، و نمودار پیوند به طور کلی ، اما یک سردرد بالقوه برای ناشران است.

حتی اگر اکثر پیوندها هنوز "به حساب نمی آیند" ، این مانع از عجله شدن افراد برای ایجاد نظر ، ویرایشهای UGC و ویکی پدیا با این امید که ممکن است حساب شوند ، صرفنظر از اینکه چقدر احتمال آن کم است.

شایعات و اطلاعات نادرست فراوان خواهد بود. مردم قبلاً اشتباه گرفته شده اند.

خوب برای گوگل برای انجام این کار ، اما پیش از این که این چیز از بین برود ، صنعت نیاز به توضیح بیشتری دارد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Google به انتقاد پاسخ می دهد

با HTTPS ، Google مجبور به استفاده از HTTPS با استفاده از سایت هایی شد که آن را تصویب نکرده و به کسانی که این قانون را تصویب کرده اند ، رتبه برتر را می بخشد.

دنیلی سلیوان ، جستجوی ارتباط Google ، در توییتر پاسخ داد با بیان اینکه گوگل هیچ کس را وادار به استفاده از ویژگی های جدید لینک nofollow نمی کند.

وی گفت: "این دو ویژگی جدید برای افرادی که گرانقیمت تر می دانند انتخاب داوطلبانه است. این یک انتخاب * است و لازم نیست دندان ها را به یک انتخاب انتخاب کنیم. از آنها استفاده کن. نکن این یک انتخاب است. "

تصویر صفحه صدای جیر جیر توسط دنی سلیوان گوگل ، در پاسخ به انتقاد از اعلام نفی nofollow گوگل

چه چیزی در آن برای Google وجود دارد؟

گوگل دو ویژگی جدید لینک nofollow را معرفی کرد. یکی این است که نشان می دهد پیوند nofollow از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. مورد دوم این است که نشان می دهد یک لینک nofollow روی محتوای پشتیبانی شده است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هر دو این ویژگی ها از Google سود می برند زیرا می توانند در محاسبات پیوند به Google کمک کنند.

nofollow با لینک حمایت شده به Google این امکان را می دهد که هیچ پیجRank ندهد. این همچنین به درک گوگل از خود صفحه وب کمک می کند ، که این صفحه لینک های حمایت شده را به فروش می رساند.

علامت گذاری به عنوان Traphagen چگونگی استفاده از ویژگی نام خانوادگی پیوند حمایت شده Google را به اشتراک گذاشت:

"من حدس می زنم که یک پیوند" حامی "مستقیماً بیان می کند که چرا پیوند ممکن است اقتدار را از" نامحدود "عبور ندهد. … به نظر می رسد واضح است که "nofollow" برای اهداف متنوعی استفاده می شد. "

چرا پیوندهای UGC Google Trust Nofollow را اعتماد می کنند؟

گوگل اعلام کرده است که از امروز (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹) پیوندهای nofollow UGC با علائم برخورد خواهد شد.

"همه ویژگی های پیوند ، حمایت شده ، ugc و nofollow ، امروز به عنوان نکاتی برای استفاده از ما برای اهداف رتبه بندی کار می کنند."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نام خانوادگی UGC به Google این اشاره را می دهد که این پیوندها برای اهداف رتبه بندی می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ، Google ممکن است تصمیم به ارسال سیگنال های رتبه بندی برای پیوندهای nofollow در انجمن بگذارد.

پیشنهاد ویژه  5 منبع برتر برای عوامل رتبه بندی گوگل

انجمن ها منبع اطلاعاتی خوبی هستند زیرا افراد تجربیات شخصی خود را با محصولات ، خدمات و مشاوره در قالب پاسخ به اشتراک می گذارند.

ویژگی nofollow UGC می تواند این نکته را تأکید کند که پیوند ارسال شده در یک انجمن ممکن است برای اهداف رتبه بندی مفید باشد زیرا این یک تایید صادقانه و متخصص است.

یک لینک از یک انجمن می تواند یک لینک قابل اعتماد در نظر گرفته شود.

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوگر جستجوی Google (QRG) به تخصص محتوای انجمن اشاره دارد:

"… صفحات EAT و وب سایتهای بالایی وجود دارد ، حتی وب سایتهای شایعات ، وب سایتهای مد ، وب سایتهای طنز ، صفحات پرسش و پاسخ و غیره. در حقیقت ، برخی از انواع اطلاعات تقریباً به طور انحصاری در انجمن ها و بحث ها یافت می شوند ، جایی که جامعه ای از آنها کارشناسان می توانند دیدگاههای ارزشمندی در مورد موضوعات خاص ارائه دهند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همانطور که مشاهده می کنید از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو ، محتوای انجمن می تواند یک چشم انداز ارزشمند در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه وبلاگ نویسی مرده است ، تالار گفتگو یکی از آخرین منبع پیوندهای صادقانه ویرایش شده در اینترنت است ، شاید حتی بیشتر از لینکهای رسانه های اجتماعی که در آن افراد ممکن است تمایل به پیوند به دلایل ویروسی مانند موضوعات فرهنگی و سیاست داشته باشند ، معنی دار باشد.

ممکن است منطقی باشد که فرض کنیم پیوندها از انجمن ها نیز می توانند با ارزش تلقی شوند.

با افزودن پیوند nofollow در UGC ، یک صاحب انجمن می تواند به Google در تعیین آن کمک کند.

اما هیچ مشکلی برای مالک این انجمن وجود ندارد. اما گوگل احتمالاً می تواند از قبل بگوید که محتوا در یک تالار گفتمان است و ممکن است صفت nofollow معمولی را که ممکن است با پیوندهای انجمن خارج از کشور اضافه شود ، انتخاب کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا Google می تواند Nofollow را به یک اشاره تغییر دهد؟

بسیاری از مردم گفته اند که فرصتهای کمتری برای پیوندها وجود دارد زیرا هیچ کس پیوند ایجاد نمی کند.

۱٫ ترافیک انجمن کم است. تعداد کمتری در انجمن ها ایجاد لینک می شوند.

۲٫ وبلاگ نویسی رو به پایین است. تعداد کمتر وبلاگ نویسان در انتشار و ایجاد لینک وجود دارد.

۳٫ محتوای ویدیویی و صوتی پیوند ایجاد نمی کند.

ممکن است این باشد که سیگنال پیوند به تدریج ضعیف شده است. در حقیقت ، گوگل تأیید کرد که تغییر اشاره nofollow در مورد سیگنال پیوند است.

چگونه Google از پیوندهای Nofollow از ویکی پدیا استفاده می کند؟

پیوندهای ویکی پدیا می توانند به عنوان پیوندی با ارزش بالا مشاهده شوند. به طور کلی ، آنها به دلیل داشتن استانداردهای سخت تحریریه ، به عنوان پیوندهای با کیفیت بالا دیده می شوند.

افزودن پیوندهای ویکی پدیا به محاسبات رتبه بندی گوگل می تواند روشی جدید برای بهبود سیگنال پیوند ایجاد کند ، که می تواند آنگاه فریب داده و محاسبات پیوند را قوی تر کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آندره ولپینی ، از AI Powered SEO برای شرکت WordPress WordLift در مورد پیوندهای ویکی پدیا گفت:

"بسیاری از NLP / NLU امروز (پردازش زبان طبیعی / درک زبان طبیعی) مبتنی بر مدل هایی است که در ویکی پدیا آموزش داده می شود ، پیوندها در آن گنجانده شده است.

پیشنهاد ویژه  10 Google Sheets Add-Ons That Make SEO Work Easier

برخی از NLP که ما استفاده می کنیم نیز به پیوندهای موجود در مقاله ویکی پدیا بستگی دارد. ارزش این پیوندها استراتژیک است.

در اینجا مثالی از چگونگی استفاده از پیوندهای ویکی پدیا برای استخراج الگوهای دانش ، الگوی دانش دائره المعارف از پیوندهای ویکی پدیا "

پیوندهای نام خانوادگی ویکی پدیا برای رتبه بندی اهداف؟

من از بیل اسلاوسکی ، مدیر تحقیقات SEO در Go Fish Digital در مورد امکان استفاده Google از پیوندهای ویکی پدیا برای اهداف رتبه بندی پرسیدم:

"امیدوارم اینطور نباشه. آنها قبلاً به اندازه کافی خوب عمل می کنند. خوب نیست که آنها اسپم های بیشتری را پخش کنند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

انجمن بازاریابی جستجو پاسخ می دهد

ممکن است تجارت را در پیوندهای Nofollow تغییر دهید

در مورد این موضوع با بیل اسلاوسکی ، وی نکته خوبی را در مورد اینکه چگونه این تغییر ممکن است باعث افزایش تجارت فروش پیوندهای nofollow شود ، آورده است.

"من فکر نمی کنم ایده خوبی باشد. من می ترسم که هرزنامه ها نظر خود را مانند دعوت نامه برای هرزنامه مشاهده کنند. "

این بینش خوبی است من یک مشاور هستم و سایت تجاری من دائما مورد حمله اسپم ها قرار گرفته است. من همچنین چندین تالار گفتگو و سایتهای اطلاع رسانی منتشر می کنم و آنها نیز مورد حمله دائم اسپم ها قرار می گیرند.

پیوندهای Nofollow در حال حاضر کالایی است که توسط افرادی که اصرار دارند به آنها در رتبه بندی سایتها کمک می کند ، فروخته می شوند. این احتمال وجود دارد که این تغییر ممکن است باعث افزایش تجارت پیوندهای اسپم nofollow ، به ویژه وبلاگ ، مقاله ، ویکی پدیا و اسپم انجمن شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برخی می گویند به روزرسانی Nofollow Hint ممکن است منجر به هرزنامه های بیشتری شود

گوردون کمپبل ، کارشناس بازاریابی دیجیتال انگلیس ، نظر مشابهی را با بیل در میان گذاشت.

"اگر با سایت های بزرگ ، به ویژه سایت های تجارت الکترونیکی با تعداد زیادی صفحه فیلتر شده کار کرده اید ، می دانید که گوگل می تواند در تشخیص URL متعارف بسیار بد باشد.

اگر این مسئله ثابت باشد که با پیوندهای nofollow یکسان است و وقتی Google متوجه نمی شود که لینکهای nofollow از کدام لینک پیوندی را دریافت کنند ، صحیح نیستند ، من گمان می کنم که این امر چراغ سبز به SEO های blackhat می دهد و شاهد افزایش شدید استفاده خواهیم بود. تکنیک هایی نظیر نظر و هرزنامه انجمن. "

Nofollow Hints Takeaway: SEO تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

اعلان Google نحوه محاسبه پیوندها برای اهداف رتبه بندی را تغییر می دهد. این تغییر منصفانه را ایجاد می کند زیرا پیوندهایی که به طور خودسرانه مورد استفاده قرار نگرفته اند ، اکنون می توانند حساب شوند. اما ممکن است این تغییر باعث افزایش اسپم لینک شود. مطمئناً فرصتی است برای برخی از فروش لینک های nofollow.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعلامیه رسمی Google را بخوانید
تکامل "nofollow" – راههای جدید برای شناسایی ماهیت پیوندها

منابع مرتبط

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *