نوشته قبلی نوشته بعدی جستجو و پاسخ عاطفی به جستجوی اطلاعات

جستجو و پاسخ عاطفی به جستجوی اطلاعات

جستجو و پاسخ عاطفی به جستجوی اطلاعات منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اگر موتورهای جستجو اطلاعاتی را برای شما مرتب سازی بر اساس وضعیت احساسی شما انجام دهند ، چه می شوند؟

آیا نتیجه جستجو می تواند تحت تأثیر آگاهی موقعیتی باشد؟

اگر نتایج جستجوی شخصی سازی شده را ایجاد می کنیم و اطلاعات هدفمند و هدفمند را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنیم ، چگونه بازاریاب های دیجیتالی هنگام مرور و انتخاب با پاسخ های عاطفی از طرف افراد سازگار می شوند؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آینده برای جستجوی اطلاعات در حال حاضر در زمینه علوم عصبی اطلاعات و بیومتریک مورد بررسی قرار می گیرد.

سفر جستجوگر

اگر می خواهید کلمات کلیدی و عبارات موتور جستجو را در تمام طول روز از سراسر جهان مشاهده کنید ، نه تنها از کسالت گریه می کنید ، بلکه بینش افرادی را که در جستجوی پاسخ هستند ، بینش روشنی نخواهید داشت.

شما کوچکترین سرنخی در مورد اینکه چرا آنها سؤال خود را پرسیده اند یا سخنان آنها را انتخاب نکرده اید ، وجود دارد ، اما شاید شما به داده هایی در مورد مکان آنها ، دستگاه رایانه و مرورگر مورد استفاده آنها و سیستم عامل آنها دسترسی داشته باشید.

برای طراحی صفحه وب خود از چه نوع اطلاعات دیگری مفید است؟ آیا معیارهای اضافی برای بازاریابی و نوشتن محتوا مفید است؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

Personas کاربر شما در مسیر جستجوی آنها کجاست؟

در ماه مارس ، جیسون هنسی در مورد سفرهای جستجو در "تغییر Google از پاسخ به سفرها نوشت : برای SEO چیست؟"

"سفرهای جستجو به متن نگاه می کند – و از آن دانش استفاده می کند تا محتوای کاربران را که بیشتر به مکانشان در سفرشان مربوط می شود نشان دهند نه اینکه فقط به آنها سؤالی بدهند."

این "جایی که آنها در سفر خود هستند" به درک آینده جستجو کمک می کند.

برای بهبود نحوه یابی راه ، می توانیم به رفتارهای انسانی عمیق فرو برویم و احساسات ، محیط و وضعیت ذهن را به عنوان اتصالات طبیعی با طراحی رابط کاربری و طراحی معماری اطلاعات در نظر بگیریم.

لایه ای از رفتار جستجوگر که با آنها بیشتر آشنا هستیم در کارها ، اقدامات و داده های فیزیکی اندازه گیری می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، گوگل پاسخ ها را بر اساس مکانی که ما بوده ایم و تاریخچه جستجوی قبلی ما ارائه می دهد و آنچه را که نتیجه می گیرد نتیجه می گیرد را ارائه می دهیم. این ممکن است برای افرادی که تنها کاربر دستگاه های رایانه ای خود هستند کار کند.

در مورد خانواده هایی که یک کامپیوتر مشترک دارند چطور؟ اگر از خانه کار می کنید ، سابقه جستجوی شما ممکن است ترکیبی از کار و زندگی خانگی باشد. دلایل زیادی ممکن است عادات جستجو تغییر کند.

اولین کاری که افراد در شرایط اضطراری انجام می دهند و یا خبرهای بدی راجع به تشخیص سلامتی دریافت می کنند ، دریافت کمک است.

انتظار ما وقتی ناراحت یا ترسیده ایم این است که هنگام مراجعه به وب سریعاً اطلاعات دقیقی پیدا کنیم.

محققان در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه از خلق و خو و واکنشهای احساسی ما به اطلاعاتی که می بینیم بصورت آنلاین برای نوشتن محتوا در نظر گرفته شده برای کمک به ما و دستکاری عقاید استفاده می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتماد ، حقایق و استخراج اطلاعات

پدربزرگ من نقاشی مورد علاقه خود را داشت و او در نوجوانی به من یاد می داد.

این یک حصار چوبی پست و راه آهن در کشور بود که این پسر کوچک به آن رسید و سعی در دیدن آن داشت.

تمام چیزی که کشیدیم انگشتان فرفری او از راه آهن بالا بود ، بینی بزرگی و چشمان بزرگی که روی راه آهن به جهان خیره شده بود. ساعتها در کلاس و بعد از کلاس در مدرسه آن را رمزگشایی کردم.

ما دیگر با همسایگان خود بیش از نرده ها صحبت نمی کنیم.

افراد با خواندن کتاب ، رفتن به کتابخانه ، خواندن روزنامه های چاپی ، رفتن به اجتماعات کلیسا ، شرکت در مهمانی ها و صحبت با دوستان ، گوش دادن به رادیو و تماشای تلویزیون به دنبال اطلاعات هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گزینه ها بر اساس سن ، کشور ، فرهنگ ، ناتوانی ، ترجیح شخصی و عادت متفاوت است.

کمترین واقعی اطلاعات ارائه دهنده وب ، به ویژه رسانه های اجتماعی است ، اما با این وجود ، اولین جایی است که می دانیم چه اتفاقی در جهان می افتد.

اعتماد فیس بوک هنگامی که کشف شد به Cambridge Analytica اجازه داده است تا داده های شخصی میلیون ها پروفایل پروفایل فیس بوک را بدون رضایت آنها برای اهداف تبلیغات سیاسی برداشت کند.

توییتر توسط رهبران دولت ، رهبران فکری ، افراد مشهور و مشاغل برای تفسیر ، نظر و اعلامیه استفاده می شود.

پیشنهاد ویژه  گوگل توصیه می کند در مقابل با استفاده از لینک Nofollow هنگام مهاجرت سایت

تبلیغ کنندگان و بازاریاب های وابسته آموخته اند که از رسانه های اجتماعی برای گسترش اطلاعات نادرست برای فروش محصولات استفاده کنند.

با گذشت زمان ، افراد بیشتری که از اینترنت استفاده می کنند در صحت اطلاعاتی که می بینند شک می کنند و به وب سایت های بررسی واقعیت روی می آورند ، اما حتی آن دسته از وب سایت ها همیشه دقیق نیستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مردم برای بدست آوردن اطلاعاتی که به آنها اعتماد دارند به کجا می روند؟

منبع پاسخ یک متغیر گسترده است. و به لطف یادگیری ماشینی و فناوری هوش مصنوعی ، پاسخهای انسانی ما به اطلاعات اسباب بازی جدید تحقیق است.

چه اتفاقی می افتد که نتایج جستجوی اطلاعات تحت تأثیر رفتار انسان باشد؟

رفتار انسان در حال حرکت

هنگام جستجوی اطلاعات چه احساساتی را احساس می کنیم؟

چه چیزی را از دست می دهیم که اجازه دسترسی به زندگی شخصی خود را می دهیم تا بتوانیم درگیر شخصی سازی وب سایت و جستجوی اطلاعات شویم؟

مقاله اخیر SEJ ، " Google برای ضبط و یادگیری احساسات ما در دوربین تلفن هوشمند؟" توسط بیل اسلاوسکی ، یک حق ثبت اختراع گوگل را با عنوان بازیابی تصویر گرافیکی مبتنی بر وضعیت عاطفی یک کاربر از یک دستگاه رایانه ، ارائه می دهد .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در این حق ثبت اختراع ، ممکن است یک واکنش جستجوگر برای نتایج جستجو برای رتبه بندی این نتایج استفاده شود. مربوط به ثبت اختراع دیگر از سه سال پیش در زمینه بیومتریک است.

"حق ثبت اختراع بیومتریک به ما گفت كه به طور بالقوه می تواند رتبه نتایج را براساس واكنش جستجوكنندگان به نتایج جستجوی مورد نظرشان تغییر دهد."

جدید مرکز تحقیقات پیو مطالعه در تشخیص چهره در بر داشت که مورد اعتماد مردم شرکت های فن آوری (۳۶٪) یا تبلیغ (۱۸٪) به استفاده از تشخیص چهره مسئولانه.

آیا دیدن چهره های صورت به پاسخ مناسب در شرایط اضطراری کمک می کند؟

من به دلیل مواجهه عظیم با محتوای فیلتر نشده تولید شده توسط افراد در حالت های مختلف جسمی ، روحی و عاطفی به افراد با حالات مختلف جسمی ، روحی و عاطفی ، من به اطلاعات عصبی به عنوان "رفتار انسان در حال حرکت" اشاره می کنم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی در دستور کار قرار می گیرید ، تمامیت اطلاعات شکسته می شود.

قالب های میکروبلاگینگ ، مانند توییتر با تعداد کاراکترهای محدود ، و اظهار نظرهای فیس بوک و اینستاگرام ، به کاربران این امکان را می دهد که به صورت خودجوش در پیشبرد ، ذکر و پاسخ سریع به موضوعات قرار بگیرند.

توییتر نظرات را شکل می دهد و مباحث گرایش واقعی را بر اساس واکنش ها و پاسخ های ما ایجاد می کند.

شکلک ها و تصاویر برای افزایش دید ، بر کلمات تأکید می کنند. به عنوان مثال ، ما به نمادهای قلب و تصاویر افرادی که صورت کفر و شوک می دهند پاسخ می دهیم.

دستان متوسط به دست هم دادند تا از تشویق مقالات خوانندگان تقلید کنند.

از سیاست گرفته تا سرگرمی ، فرهنگ و بازار بورس ، میکروبلاگینگ راهی سریع برای دستیابی به توده مردم با عجله و ترغیب آنها به انجام انتخاباتی است که شاید در نظر نگرفته باشند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تأثیرگذاری بر نتایج جستجو

نظریه مالی رفتاری ، مبتنی بر روانشناسی مالی انسان یا اقتصاد رفتاری ، بخشی از یک مقاله تحقیقاتی در مورد بورس سهام و تأثیر رسانه های اجتماعی بود.

محققان آنالیز احساسات و تجارت سریع را مورد مطالعه قرار دادند. آنها دریافتند که روحیه سرمایه گذاران تحت تأثیر نظرات است و منجر به اثر "گله" می شود و در تئوری مالی رفتاری به عنوان "مسری" گفته می شود.

به عبارت دیگر ، اگر کسی در توئیتر ادعا کند که آسمان در حال سقوط است ، اقتصاد تئوری مالی رفتاری به ترس از دست دادن پول ، بدترین ترس یک سرمایه گذار اشاره دارد. تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری بر پایه خلق و خوی ، عقاید و احساسات عمومی استوار است نه آمار و تحقیقات منطقی ، سنتی که بیشتر برای سرمایه گذاران انجام می شود.

آیا می توانیم به موتور جستجو یاری دهیم که نه تنها معنایی یک جستجوی جستجو را بفهمد بلکه زمینه ای را که در آن جستجو انجام می شود ، درک کند؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

انواع خاصی از جستجوها متداول است ، مانند مکان ("مناظر نزدیک من") و شهرت ("5 دندانپزشک برتر در نزدیکی من"). اگر شما در حال طراحی وب سایت های محلی هستید و به امید حضور در موتورهای جستجو ، نحوه جستجوهای محلی را انجام می دهیم ، ارزش بازرسی دارد.

از دوستان خود بپرسید که چگونه در مغازه های محلی ، املاک و مستغلات ، فروشندگان اتومبیل ، دفاتر پزشکی یا سالن های سینما جستجو می کنند و به سرعت متوجه خواهید شد که همه عادات مورد علاقه خود را دارند.

پیشنهاد ویژه  چگونه صفحه سوپر کاسه FOX Sports کسب رتبه 4K کلمات کلیدی + 800 بک لینک [پرونده موردی]

برخی با تلفن همراه خود صحبت می کنند.

برخی از کلمات کلیدی

برخی از افراد تصمیم می گیرند از موتورهای جستجو خودداری کنند و مستقیم به نقشه های آنلاین یا برنامه تلفن همراه مانند Waze یا یک برنامه سفر بروند.

ما همچنین از وب برای جستجوی پروازها ، مواد غذایی و محصولات برای خرید استفاده می کنیم. بسیاری از افراد برای دسترسی به وب از دستگاههای کمکی استفاده می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا می دانید وقتی فرد نابینا با استفاده از صفحه نمایشگر به دنبال هدیه برای یک دوست است یا می خواهد تحویل پیتزا را سفارش دهد؟

احتمالا نه.

اما تصور کنید اگر آنها را به طور خاص در استراتژی های بازاریابی خود هدف قرار داده اید و آنها را به وب سایتی قابل دسترسی آورده اید؟

در آینده ، صفحات وب رتبه بندی شده ممکن است در حال حاضر به طور مستقیم با شما مرتبط باشند.

نمودار دانش

شرکت هایی که داده های ما را جمع می کنند امیدوارند از این اطلاعات برای کسب درآمد استفاده کنند.

وقتی ناراحتیم یا عجله داریم ، سریع اسکن می کنیم. ما مقادیر زیادی از اطلاعات را برای بازگشت و عقب ، در وب سایت ها و خارج از سایت ها حفظ می کنیم.

برای گذر از امنیت تصور شده ما (هیچ وجود ندارد) و حریم شخصی درک شده (وجود ندارد) ، در معرض این موارد هستیم:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • برنامه های تشخیص چهره.
  • آزمونها و بازیها در فیس بوک.
  • بررسی ها
  • آن دسته از بارگیریهای رایگان مزاحم برای کتابهای الکترونیکی که به شماره تلفن شما و توله سگ تولد شما نیاز دارند تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

در سال ۲۰۰۱ ، من برای آزمایش رابط کاربری و قابلیت های یک نرم افزار طراحی شده برای ذخیره اطلاعات از مراکز تماس با مشتری خدمات برای یک شرکت بزرگ استخدام شدم.

داده ها توسط بخش های مختلفی از جمله بازاریابی برای درک بهتر شکایات مشتری ، بازخورد و انواع پشتیبانی مورد نیاز مورد استفاده قرار گرفت.

بیشترین شکایت از مشتری ، تمایل آنها برای صحبت با یک تلفن از طریق تلفن بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سرانجام ، سیستمی برای یک نسخه آنلاین ساخته شد تا داده های خدمات مشتری را شامل سه سؤال از نظرسنجی کند که برای مشتریانی که از وب سایت اصلی بازدید کرده اند چرخانده شده است. این روش بعداً رها شد زیرا غیر شخصی و تهاجمی بود.

بزرگترین شکایت این بود که مشتریان می خواستند از طریق تلفن با یک شخص واقعی صحبت کنند. آنها از اینترنت اعتماد ندارند.

در سال ۲۰۱۲ ، گوگل دانش دانش را معرفی کرد تا پاسخی محکم تر به نمایش داده شدگان جستجو که فراتر از کلمات کلیدی و رتبه هستند.

با گردآوری داده ها از منابع مختلف ، می توان پانل دانش را در نوار کناری ایجاد کرد که در آن تصاویر ، پیوندها و متن مورد استفاده برای پاسخ به یک سؤال با جزئیات بیشتر ساخته شده است.

Google وب را خزنده می کند ، افراد ، مکان ها و چیزهایی را به صفحه دانش اضافه می کند که تصمیم دارد آنجا را قرار دهد .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از نظر سئو ، کمک به Google برای "تصمیم گیری" یک نتیجه گزافی است که نادیده گرفته می شود. این چالش هیجان انگیز است ، مانند دو شوالیه در مبارزه با شمشیر ، به امید تحت تأثیر قرار دادن پادشاه و ملکه.

برای هر کس دیگری ، آنچه را که در یک صفحه دانش می خوانند ، حرفی برای گفتن ندارند و از آنها خواسته شده است که به صحت اطلاعات آن اعتماد داشته یا جستجو را ادامه دهند.

در سال ۱۹۹۳ ، کارول کوهیتو مدل فرآیند جستجوی اطلاعات Kuhithau را توسعه داد ، که هنوز هم برای آزمایش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل ISP در شش مرحله تحقیقاتی که کاربر انجام می دهد ، احساسات ، افکار و اعمال را شامل می شود. این مراحل عبارتند از:

  • شروع
  • انتخاب
  • اکتشاف
  • فرمول بندی
  • مجموعه
  • ارائه
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مطالعات تحقیقاتی نشان می دهد که جستجوگرها در طی شش مرحله مانند:

  • عدم قطعیت
  • خوش بینی
  • گیجی
  • نا امیدی
  • شک
  • وضوح
  • حس جهت
  • اعتماد به نفس
  • تسکین
  • رضایت
  • نارضایتی

اقدامات آنها از جستجوی اطلاعات مرتبط به جستجوی اطلاعات مربوطه منتقل می شود.

سفر جستجوگر چیزی نیست جز یک سواری روان.

آینده جستجوی اطلاعات شخصی است

من بعد از بحث و گفتگو با دوستان درمورد مشکلی که با کارفرمای خود داشت ، تماشا کردم که کسی برای تلفن خود به جبران خسارت کارمند دست پیدا کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی نتیجه اول از FindLaw.com بود همه ما می خندیدیم. این دقیقاً همان چیزی بود که او به آن احتیاج داشت و با توصیه ای که دوستان به او می گفتند مطابقت داشت.

پیشنهاد ویژه  فیس بوک محدودیت های جدیدی را در گروه ها ، صفحات و Admins وضع می کند

سری Netflix ، "بهتر از ما" ، نگاهی علمی به آینده است که در آن انسان ها و روبات ها با هم زندگی می کنند و دسترسی به انواع و اقسام اطلاعات با لرزش مچ دست به دست می آید.

آریسا ، شخصیت اصلی ، یک ربات آزمایشی منحصر به فرد است که با مطالعه وضعیت جسمی انسان ها و یادگیری همدلی ، قادر به تشخیص احساسات است.

آریسا توسط جورج صفرونوف به سرقت رفته است و این داستان پیچیده ی مسكونی آینده نگر را پر می كند و دارای فناوری هایی نظیر تماس با كسی و مشاهده محتوا بر روی پوست مچ است.

یک صحنه باعث شد من به این فکر کنم که چگونه جستجوی شخصی ممکن است روزی باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

صفرونوف دچار دردسرهایی می شود و در وسط انجام کارهای بد مرد ، به زمین می خورد ، مچ دست خود را بالا می برد و کلامی یک جستجوی را آغاز می کند که یک صفحه نمایش بزرگ و شفاف را مستقیماً در مقابل جایی که در آن نشسته است تولید می کند.

او می خواهد یک جزیره گرم و گرمسیری را ببیند. صفحه ای که در هوا شناور می شود ، او را به یک سری از جزایر می برد که از قبل با آنها آشنا بوده است.

او معیارهای خود را یکی دو بار دیگر تعریف می کند تا زمانی که جزیره گرمسیری را پیدا کند که بتواند با کمترین دردسر از آن فرار کند.

حدود چهار صفحه به طول انجامید که صدای رایانه در پاسخ به سؤالات وی و آخرین اقدام برای دادن دستور صوتی برای رزرو پرواز ، که کامپیوتر بلافاصله از او مراقبت کرد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از آنجایی که او در وضعیت اضطراب ناگهانی ، با عجله ، عرق کردن و فرسودگی قرار داشت ، حال و هوای مرور را نداشت. وی هرچه سریعتر به اطلاعات مربوطه احتیاج داشت.

علم اطلاعات عصبی دریچه روشهای جدید تفکر در مورد چگونگی جستجوی اطلاعات ، ارائه و بکارگیری آن اطلاعات را باز می کند.

به عنوان مثال ، مطالعه ای در مورد نقش حرکات چشم و سیگنال های فیزیولوژیکی در پیش بینی رضایت از جستجو انجام شده است.

سیگنالهای نوروفیزیولوژیک به جای مطالعه کلیک ، حرکات ماوس و تغییر فرم پرس و جو ، شواهدی را ضبط می کنند که به طور مستقیم بیان نشده و قابل بیان نیست.

مطالعه دیگر ، مدل عصبی روانی تحقق نیاز به اطلاعات ، بازیابی اطلاعات و نیاز اطلاعات (IN) را بررسی می کند. معرفی جذاب است.

"IN به مفهوم پیچیده ای اشاره دارد: در همان حالت اولیه پدیده (یعنی در سطح احشایی) ، حتی جستجوگر ممکن است از وجود آن آگاهی نداشته باشد."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

وقتی به کمک نیاز داریم ، می توانیم یک برنامه پیدا کنیم. به عنوان مثال ، ThinkDirty برنامه ای است که در صورت عدم استفاده از مواد تشکیل دهنده محصول ، ارزیابی می کند.

اگر شخصی سازی اطلاعات جستجوی وب در آینده واقعاً سفارشی شود ، ممکن است ما دیدگاه ها ، نظرات و ایده های مختلفی را یاد نگیریم.

با این حال ، ما ممکن است فروشگاه هایی را که از آنها خریداری می کنیم ، بر اساس عقاید سیاسی یا مذهبی خود کنترل کنیم.

اگر بتوانیم آنچه را که می بینیم کنترل کنیم؟

آیا آینده سفر جستجو می تواند ما را منزوی کند یا افراد را حتی بیشتر از هم جدا کند؟

در حالی که برخی از متخصصان سئو در مورد آنچه تاکتیکها بیشترین تلاش را برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو دارند ، مشاجره می کنند ، پیوند مفقودالاثر به انسان پاسخ می دهد.

ما در اطلاعاتی که می یابیم و موتورهای جستجوگر مقصر مقدس برای تبدیل نیستند ، توانایی تعیین فاکتور حقیقت را نداریم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تبدیل وب سایت به وب سایت ها و نرم افزارهایی با رابط کاربری جهانی که برای همه کار می کند بستگی دارد. آیا آینده به جستجوی اطلاعات بدون تعصب اجازه می دهد؟

در آینده ، ما ممکن است سیستم های یادگیری ماشینی را با همدلی همراه کنیم و موتورهای جستجو بدانند چگونه می توانند تجربیات جستجوی شخصی را ارائه دهند.

یا ممکن است در خارج از خانه برویم و در کنار همسایگان خود گپ بزنیم.

منابع:

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *