نوشته قبلی نوشته بعدی ۵ راه واقعاً می توانید کلیک های ارگانیک از غول های صنعت را دزدیدید

۵ راه واقعاً می توانید کلیک های ارگانیک از غول های صنعت را دزدیدید

۵ راه واقعاً می توانید کلیک های ارگانیک از غول های صنعت را دزدیدید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

غول های افسانه ها سه چیز برایشان پیش می رود: قدرت ، منابع و بدنام.

در یک روش مشابه ، غول های صنعت ما به دلیل قدرت تیمشان ، منابع یک بودجه بزرگ و شهرت نام تجاری آنها غالباً بر جستجوها تسلط دارند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک نام خانوادگی ، یک تیم بزرگ متخصص و بودجه ای برای رقیب غارت یک پادشاهی فانتزی ، لوکسی نیست که همه ما به عنوان بازاریاب جستجو در آن داریم.

بنابراین چگونه می توانید از جمعیت موجود در یک بازار که تحت سلطه غول های صنعت با منابع خارج از دسترس شما ایستادگی می کند ، ایستادگی کنید؟

ما می خواهیم در حالی که کار با بودجه کسری از آنها را انجام می دهیم ، روشهای پیروزی در کلیکهای ارگانیک و تبدیلهای دور از بازیکنان بزرگ و مستقر در فضای شما را کشف کنیم.

در فقط پنج مرحله ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید وب سایت خود را برای پایین آوردن غول ها آماده کنید.

۱٫ به دنبال نقاط ضعف آنها باشید

اولین قدم در رقابت با مارک های غالب ارزیابی از نقاط ضعف است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تجزیه و تحلیل شکاف محتوا

با یک ممیزی محتوا شروع کنید. با استفاده از ابزاری مانند Ahrefs ، می فهمید که برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید ، که اینها نیستند.

در Ahrefs می توانید دامنه خود و یک زن و شوهر از سایت های رقبا را که در ۵ نتایج جستجوی ارگانیک برتر نیز قرار دارند ، وارد ویژگی "Content Gap" کنید و آن را با بازیکن شماره یک صنعت خود مقایسه کنید.

این به شما نشان می دهد که کلمات کلیدی شما و رقبای خود در رتبه بندی هستند که غول آنها نیست. این ایده به شما ایده می دهد که جنبه رقابتی شما در کجا قرار دارد.

به عنوان مثال ، من صنعت "ریخته های چوبی" را انتخاب کرده ام و به دو وب سایت وارد شده ام و مارک تجاری من علاقه مند به پیشرفت هستم.

اگر غولی که مایل به پایین آمدن آن هستم Homebase ، یک فروشگاه بزرگ بهسازی و باغبانی در اینجا در انگلستان است ، می توانم ببینم کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی نشده است ، اما برخی یا همه مارک های کوچکتر هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این ایده به من ایده می دهد که می توانم راحت تر با اصطلاحاتی مانند "گلدان ریخته گری" و "خانه بازی" ، هر دو با حجم بالایی از جستجوی ماهانه ، رقابت کنم اما چیزی نیست که غول در حال حاضر آن را هدف قرار دهد.

Screenshot from Ahrefs Content Gap report

گزارش تصویری از گزارش "شکاف محتوا" از Ahrefs

شکاف های قالب محتوا

جنبه دیگری که باید در تحلیل شکاف محتوای خود به آن توجه کنید قالب های محتوا است که توسط رقیب سنگین وزن شما استفاده نمی شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هر چه در صنعت شما وجود داشته باشد ، همیشه این امکان وجود دارد که از الگوی استاندارد "متن در صفحه" برای سایت خود خارج شوید.

نمودارها ، فیلم ها و فایلهای صوتی همه راه یافتن وب سایت شما از طریق جستجو را افزایش می دهد. به راحتی می توانید از یک خزنده برای جستجوی کد یک سایت برای شاخص های استفاده شده از قالب هایی مانند PDF و حتی فیلم استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از یک خزنده وب و استخراج سفارشی برای شناسایی انواع محتوا در یک صفحه ، مانند iframes YouTube ، به راهنمای Screaming Frog در scraping و استخراج داده ها مراجعه کنید .

هنگامی که شما تصور کنید که رقبای شما از چه محتوایی استفاده نمی کند ، می توانید از این شکاف استفاده کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، تولید راهنماهای ویدئویی برای توضیح چگونگی راه اندازی کالاهای فنی که شما هم می فروشید ، یا توضیح صوتی مباحث پیچیده پزشکی می تواند به شما امکان استفاده و تبدیل را بدهد.

نمایش قدرت

بهبود نحوه نمایش محتوای شما در نتایج جستجو می تواند یک شلیک آسان در برابر یک رقیب behemoth باشد.

اغلب اوقات ، به دلیل حجم زیاد محصولات یا صفحات در یک سایت ، آنها به جای داشتن وقت یا امکانات برای ساختن همه آنها با دستی ، به عناوین و توضیحات صفحه دلخواه تکیه می کنند. به نفع خودت از آن استفاده کن.

نوشتن یک توصیف متا قانع کننده برای تشویق کلیک از طریق ممکن است به عنوان اساسی سئو به نظر برسد.

پیشنهاد ویژه  گوگل در حال حاضر تجربه نمایه سازی مشکلات [به روز رسانی: ثابت]

با این حال ، مخالف امثال آمازون ، موجودی آن در میلیون ها نفر است ، می تواند باعث شود شما بتوانید کلیک کنید ، حتی اگر در خارج از رتبه آنها قرار نگیرید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوای منحصر به فرد خود را مشخص کنید

بهترین راه برای به حداکثر رساندن کارآیی در انواع محتوا که از رقبایتان استفاده نمی کنید ، استفاده از نشانه گذاری طرحواره است .

با این کار برخی موتورهای جستجوگر قادر خواهند بود تا این اطلاعات را به دست آورند و آن را در SERP ها به شکلی جذاب تر از یک نتیجه جستجوی استاندارد نمایش دهند.

به عنوان مثال ، اگر تصمیم به استفاده از فیلم ها در سایت خود دارید می توانید آنها را به گونه ای مشخص کنید که Google بتواند از آنها برای جمع کردن چرخ فلک ویدیو استفاده کند ، جایی در SERP هایی که صرفاً برای فیلم ها رزرو شده است.

حتی اگر غول شما نسخه کتبی بزرگی داشته باشد که به سوال کاربر پاسخ دهد ، نمی تواند از ویدئویی که ایجاد کرده اید پیشی بگیرد که بصری به جستجوی آنها پاسخ می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هدف برای قطعه های ویژه

بخش مقدس از نتایج جستجو ، قطعه برجسته ، هنگامی که می آید برای رتبه بندی جستجو ، زمینه بازی را مساوی می کند.

مهم نیست که سایت شما در رتبه اول برای یک جستجوی رتبه بندی قرار نگیرد ، اگر محتوای شما به بهترین وجهی به جستجوی کاربر پاسخ دهد ، هنوز واجد شرایط حضور در جایگاه "موقعیت ۰" هستید.

بررسی نتایج جستجوی مربوط به صنعت شما می تواند به شما امکان دهد تا ببینید چه موقع عکس های برجسته ظاهر می شوند و محتوا در حال حاضر در این منطقه چه مقدار است.

جان مولر گوگل ، جزئیاتی در مورد نحوه رتبه بندی برای قطعه های برجسته به اشتراک گذاشته است.

از منابع دیگر خود استفاده کنید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که به حساب های جستجوی پرداخت شده برای نام تجاری خود دسترسی دارید ، پس مطمئن شوید که از داده های جمع آوری شده از آنها استفاده می کنید. اصطلاحات مبدل مربوط به کمپینی را که اجرا می کنید ، تجزیه و تحلیل کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مارک های بزرگتر ممکن است تیم های خود را که در سیلوهای مشغول به کار هستند ، پیدا کنند یا حتی عناصر مربوط به فعالیت های خود را در اختیار آژانس های مختلف قرار دهند ، این بدان معناست که درک بین المللی کانال سخت تر است. این را به سود خود استفاده کن.

۲٫ سریع و زیرک باشید

آدم کشی ها ارعاب می کنند اما سرعت آنها نیز کند است. فایده یک شرکت یا نمایندگی کوچک ، سرعتی است که در آن می توانید محوری باشید.

اگر یک کمپین مؤثر نیست ، ورود به سیستم برای آموختن از آن و امتحان کردن چیزهای جدید به اندازه تلاشهای بوروکراسی به معنای برند بزرگ نیست.

سریع برای واکنش به فرصتهای جدید

بسیاری از مشاغل سازمانی چندین لایه از مجوز لازم برای ایجاد کوچکترین تغییر را دارند.

قادر به سرعت انطباق با تغییر در بازار و یا سرمایه گذاری در مخاطب جدید ، به تیم سئو شما می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

توجه به آنچه که در رسانه های اجتماعی عملکرد خوبی دارد می تواند به شما کمک کند سوار بر موج یک روند نوظهور شوید.

این نوع سازگاری اغلب برای مارک های بزرگتر که به برنامه های سخت بازاریابی و محتوا نگاه می کنند قابل دسترسی نیست و نمی توان از آن به راحتی منحرف شد ، از دسترس نیست.

با درک خود از روند بازار و امکان حرکت سریع ، می توانید برای اهداف PR دیجیتال خیلی سریعتر از تیمی که در یک برنامه محتوا قرار دارد ، محتوا را ایجاد کنید.

تغییرات را سریع انجام دهید

یک صف توسعه گسترده معمولاً مانعی برای اعمال سریع تغییرات در وب سایت است.

غالباً ، اولویت های دیگری نیز وجود دارد که توسعه دهندگان داخلی یا سازمان شما وقت خود را روی آن متمرکز می کنند. این تأخیر را با ده برابر برای یک سایت سازمانی ضرب کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

توانایی صحبت با توسعه دهندگان خود و سؤال از آنها درباره اولویت ها ، مزیت بزرگی است که ناشی از کار در یک شرکت کوچکتر است.

پیشنهاد ویژه  8 سؤال در مورد مصاحبه شغلی SEO که از طریق BS کاهش می یابد

شما هنوز هم می توانید از کارهای توسعه خود برون سپاری کنید ، اما احتمال دارد که به جای اینکه درخواستی ارائه دهید و از طریق کانالهای رسمی تر و آهسته تر درخواست کنید ، مستقیماً با یکی از اعضای تیم توسعه آنها یا مدیر حساب خود تماس بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که از این روابط کاری نزدیک توسط:

  • در مورد نیازهای خود با تیم توسعه خود صحبت کنید.
  • در صورت اهمیت بخشی از SEO ، آنها را در مورد اهمیت سئو آموزش دهید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۳٫ سلاح مخفی خود را مشخص کنید

احتمالاً اسلحه مخفی شما در برابر رقبای قدرتمند از توانایی شما در متمرکز کردن وقت و تلاشهای شما در جایی که نمی توانند بیرون بیاید ، بیرون خواهد آمد.

محلی بمانید

در برخی موارد ، این می تواند در یک جامعه محلی باشد.

اگر تجارت شما به مردم از یک مکان فیزیکی خدمت می کند ، شما به مراتب بهتر از یک سایت کاملاً تجارت الکترونیکی در رده بندی سؤالات با هدف محلی قرار دارید.

اگر رقبای بزرگ شما فروشگاه های آجر و ملات دارند اما در مکانی در نزدیکی شما نیستند ، طاقچه شما منطقه محلی شما خواهد بود.

مشاغل کوچک شما که در قلب یک جامعه قرار دارد ، می تواند پیوندهای محلی مربوط را از خیرین ، کلوپ های ورزشی و رویدادهای جامعه در آن منطقه به مراتب آسانتر از یک شرکت بزرگ چند ملیتی بدست آورد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر تعداد انگشت شماری از مغازه ها را در یک منطقه کوچک دارید ، به احتمال زیاد می توانید برای ایجاد روابط با مخاطبین محلی بیشتر از یک تیم SEO متمرکز برای شرکتی که صدها مکان برای پوشش آنها دارد ، صرف کنید.

مهارت های برجسته و تخصص

روش عالی دیگر برای تمایز مشتری یا شرکت شما از رقبای بزرگتر استفاده از کارکنان آن برای ایجاد اقتدار برای سایت شماست.

شانس مدیرعامل شرکتی که ۱۰۰ کارمند داشته باشد در زمینه همکاری با شما برای تأمین پوشش رسانه های محلی باز باشد ، بیشتر از کسی است که سرپرستی یک شرکت ۱۰ هزار نفری است و حتی مقیم آن در کشور نیست که سایت را بهینه می کنید.

تخصص در مارک تجاری شما سعی در ارتقاء آن در یک سازمان کوچکتر از آنچه در یک مجموعه عظیم وجود دارد ، در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با متخصصان برند خود آشنا شوید و به دنبال فرصتهایی برای آنها باشید تا در تلاش های روابط عمومی دیجیتال سهیم باشند.

داده هایی که از طریق تحقیقات آنها یا نظر کارشناسی آنها درباره موضوعی موضوعی تولید شده اند ، در ارتقاء وب سایت به عنوان منبع اطلاعات معتبر در صنعت ، بسیار دور خواهند بود.

نبرد را کوچک نگه دارید

یكی از نكات مهم یادآوری در گرفتن یک غول این است كه شما فقط در شرایط خاصی قادر خواهید بود كه آنها را مورد ضرب و شتم قرار دهید.

به عنوان مثال ، در صورتی که خرده فروش عطرهای لوکس باشید ، هیچ امیدی (و یا نیازی به) ضرب و شتم آمازون در SERP برای "موارد بالش ارزان" ندارید.

این مهم است که به چند صفحه در سایت آنها که در واقع در مقابل وب سایت شما هستند رقابت می کنند و چگونگی پیشی گرفتن از آن را مشخص می کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این ممکن است که شما می توانید از صفحات محصول خود پیوند بهتری کسب کنید ، زیرا رقبای بزرگ شما صرفاً می تواند به این دلیل باشد که محصولات بیشتری دارند ، بنابراین زمان تیم آنها بسیار نازک تر از شما پخش می شود.

جسور باش

یکی از مارک های ضعف بزرگتر ، دستورالعمل ها و رویه های ورود به سیستم بسیار محکم است که وقوع نوآوری را متوقف می کند.

به عنوان یک برند کوچکتر ، شما این فرصت را دارید که در بازاریابی خود جسورانه تر باشید.

این که آیا این امر به شکل تماس های غیرقابل استفاده برای توصیف های متا شما است یا از طریق یک مقاله مقایسه به طرف مقابل ضربه می زند ، شما می توانید در جایی که یک مارک بزرگتر با نوار قرمز پیچیده شده است ، تأثیر بگذارید.

۴- برنامه نبرد خود را تدوین کنید

کلید پیروزی در هر مبارزه در SERP ها داشتن یک استراتژی عالی است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در مورد غول های صنعت جنگ ، ضروری است که شما در حال تهیه یک نقشه نبرد باشید که از نقاط ضعف آنها که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم سودآوری کند.

پیشنهاد ویژه  نحوه قرار دادن داده ردیاب رتبه بندی شده خود را در عمل

مقدار آنها نمی توانند اضافه کنید

در بسیاری موارد ، این شامل پاسخ دادن به سؤالات موجود نیست. این به احتمال زیاد جستجوهای دم بلندی است که به تحقیقات عمیق نیاز دارد.

یک منبع عالی برای شروع استراتژی دم بلند ، تالار گفتگوی کاربر است.

Subreddits می تواند معدن طلای اطلاعات در مورد انواع سؤالی باشد که کاربران می خواهند به آنها پاسخ دهند ، اما نمی توانند پاسخی به صورت آنلاین پیدا کنند.

از طریق سایتهایی مانند این ، Quora و Answer The Public می توانید تصویری از آنچه مخاطبان هدف شما به آن علاقه دارند ایجاد کنید اما لزوماً به آنها دسترسی ندارید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از این مسئله برای ایجاد محتوا استفاده کنید که مخاطب هدف شما را به شکلی که رقبای شما نباشند ، ایجاد کنید.

جنگ را به میدان نبرد خود بیاورید

ممکن است بازیکنانی که در صنعت بر روی گوگل مسلط هستند در سایر موتورهای جستجو آنقدر داغ نباشند یا در واقع از کانالهای دیگر غافل هستند.

یک سؤال اساسی که باید پرسید این است که آیا شما در موتورهای جستجو صحیح رتبه بندی می کنید؟

به عنوان مثال ، ممکن است به دلیل عدم محتوای ویدئویی که شما از طریق تحلیل شکاف محتوای خود مشخص کرده اید ، به هیچ وجه در YouTube قابل مشاهده نیست.

آیا این کانال است که می توانید از آن بیشتر بهره برداری کنید؟ در دام تنها نبرد با آنها در یک جبهه قرار نگیرید.

در نظر بگیرید موتورهای جستجوگر مخصوص صنعت بیشتری مانند TripAdvisor ، آیا این یک سطح بازی بیشتر برای پیشرفت شماست؟

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با جستجوی بیرون از موتور جستجوی اولیه خود می توانید خط حمله دیگری را باز کنید که ممکن است در جایی که تلاشهای آنها متمرکز نشده است ، باشد.

۵- اگر نمی توانید آنها را بزنید ، به آنها بپیوندید

گزینه دیگر این است که اگر Behemoth صنعت شما در واقع یک بازار یا فروشنده باشد ، مانند آمازون ، ممکن است حرکت خوبی برای برند شما باشد تا فروش خود را از طریق آنها شروع کند.

این نوع تصمیم گیری معمولاً خارج از دیدگاه یک بازاریاب دیجیتال است ، به خصوص اگر شما در یک آژانس کار می کنید و نه در خانه.

با این وجود ، ممکن است توصیه‌ها و استفاده از داده هایی که جمع آوری می کنید به عنوان بخشی از گزارشات در نظر داشته باشید تا این امر مورد توجه قرار گیرد.

برای مارک هایی که تجارت الکترونیکی نیستند ، گزینه دیگر این است که موفقیت شرکت رقیب صنعت خود را باز کنید و به همکاری با آنها بپردازید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا می توانید برای وبلاگ خود بنویسید تا از طریق مراجعه به سایت آنها ترافیک پیدا کرده و مشخصات خود را با مخاطبان خود بالا ببرید؟

به عنوان مثال ، سایت هایی در انگلستان که اصطلاحات اطلاعات پزشکی مانند "درمان اگزما" را هدف قرار می دهند ، احتمالاً خود را از سرویس ملی بهداشت (NHS) خارج می دانند. با این حال ، این سایت به وب سایتهای معتبر و معتبری مرتبط است که ممکن است توصیه های تخصصی تری نسبت به آنچه دارند ارائه دهند.

اگر شما به دنبال لینک ها هستید که تنها برای تقویت نمایه بک لینک خود هستید و آنها را به عنوان راه هایی برای بالا بردن پروفایل خود با مخاطبان خود می بینید ، می توانید ترافیک و تعامل را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

نتیجه

سرقت ترافیک ارگانیک از بازیگران بزرگ صنعت شما غیرممکن نیست. این فقط دلهره آور است

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

یک برنامه حمله قدرتمند را در کنار هم قرار دهید و باید بتوانید در ترافیک ارگانیک آنها را بسازید و خودتان را بسازید.

به زودی ، ممکن است متوجه شوید که شروع به اندازه گیری در سطح خود می کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *