نوشته قبلی نوشته بعدی نحوه ایجاد اقتدار برند خود با محتوای استراتژیک و سئو

نحوه ایجاد اقتدار برند خود با محتوای استراتژیک و سئو

نحوه ایجاد اقتدار برند خود با محتوای استراتژیک و سئو منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

"اقتدار" کلمه کلیدی در SEO و بازاریابی محتوا است. همه آن را می خواهند ، اما همه نمی دانند چگونه آن را بگیرند و آن را حفظ کنند.

به طور خاص ، گوگل به جوایز اعطا می کند و به احتمال زیاد محتویاتی را که با آن سروکار دارد رتبه بندی می کند.

مرجع برند این است که قبر مقدس شما بعد از ماهها کار سخت و سازگار در ساختن شهرت آنلاین خود بدست می آورید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هیچ داستانی "هیچ کس برای اقتدار" وجود ندارد.

درعوض ، باید صبر داشته باشید و از راهبردی شایسته برای کسب عنوان خود به عنوان یک متخصص سیمان در صنعت خود استفاده کنید.

آماده یادگیری چطور؟

۱٫ ایجاد یک استراتژی محتوا

بازاریابی محتوا یک روش محکم برای ایجاد اقتدار آنلاین شما است ، اما تنها درصورتی که از ابتدا برنامه ای در زیر کمربند خود داشته باشید.

اگر به دنبال مطالب وصف-نیلی هستید ، انتظار دارید نتایج ناسازگار و ناسازگار باشد.

در همین حال ، یک استراتژی برای جلوگیری از این اتفاق چند کار انجام می دهد:

  • این شما را پاسخگو و مداوم نگه می دارد.
  • آنچه را برای ایجاد بهترین ، بیشترین محتوای قدرتمند ساختن ممکن (از جمله کمک به دست ، ابزار ، کلمات کلیدی ، موضوعات و بودجه) برای شما فراهم می کند.
  • این به آینده محتوای شما نگاه می کند ، به شما کمک می کند تا پست ها را تنظیم کنید و محتوا را در مورد تاریخ ها ، فصول و رویدادهای استراتژیک تبلیغ کنید
  • این به شما کمک می کند نوع محتوا را ایجاد کنید که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرد و تضمین می کند در جایی که آن مخاطب آن را مشاهده می کند ، آن را تبلیغ کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ببینید استراتژی چقدر اهمیت دارد؟

بدون برنامه ای برای ایجاد اقتدار خود ، گم می شوید.

قبل از تصمیم گیری برای تکیه بر بازاریابی محتوا برای ایجاد نام خود ، ابتدا وقت و تلاش خود را صرف استراتژی سازی کنید.

راه خود را به سمت اقتدار مشخص کنید و آن را با جدیت دنبال کنید.

پیشنهاد ویژه  نحوه جلوگیری از اطلاعات غلط SEO

۲٫ آنچه را می دانید به اشتراک بگذارید (به دیگران بدون برنامه پنهان کمک کنید)

به اشتراک گذاشتن دانش متخصص شما برای ایجاد شهرت معتبر ضروری است.

با این حال ، نحوه اشتراک تخصص شما تفاوت بسیاری خواهد داشت.

به طور خاص ، هدف خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانید بدون دستور کار یا انگیزه ابتدایی است. (بله ، هدف اصلی ایجاد اقتدار برند است ، اما هدف فوری شما باید کمک به مردم باشد!)

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چطوری این کار را انجام میدهی؟

به خوانندگان خود ارزش قائل شوید.

اطلاعاتی را ارائه دهید که به نوعی زندگی آنها را بهبود بخشد.

به آنها کمک کنید تا مشکلاتی را که در واقع با آنها سر و کار دارند حل کنند.

به عنوان مثال ، Brightly بخشی از خانه تصادفی پنگوئن است که رسالت "کمک به والدین در رشد خوانندگان مادام العمر" است. یکی از نکات مفید و کاربردی در مورد وبلاگ ها برای کمک به بچه ها در خواندن علاقه مند است ، مانند گوش دادن به پادکست های داستان در اتومبیل ، ایجاد آئین نامه خواندن ، و به آنها اجازه می دهد که کتاب های خود را انتخاب کنند.

هیچ دلایلی برای فروش هر چیزی در این وبلاگ ، CTA و هیچ چیز وجود ندارد. این صرفاً اطلاعاتی است با هدف کمک به والدین در کودکانی که تلاش می کنند علاقه مند به خواندن باشند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در نتیجه ، این یک اعتماد ساز است.

۳٫ در جامعه صنعتي خود شركت كنيد

این نکته ساده است: همتایان خود را پیدا کنید و دنبال کنید.

مرتباً در شبکه های اجتماعی که مخاطب شما در آن زندگی می کند ، پست کنید و به تعامل و ارتباط با دیگران اشاره کنید.

هنگامی که در اجتماع اطراف صنعت خود شرکت می کنید ، نه تنها نام خود را با حضور دوستانه بدست می آورید – بلکه به دیگران کمک می کنید تا از آخرین مطالب مطالب خود که سرشار از توصیه ها و دانشهای مفید (بخوانید: اقتدار سازی) هستند پرهیز کنید.

پیشنهاد ویژه  Google فراموش کرده است که یک تغییر عمده را اعلام کند - جامعه SEO ناامید شد

اشتراک محتوای خود ، درگیر شدن در بحث و مشارکت فعال در انجمن آنلاین شما بخشهای اصلی استراتژی کلی محتوای شما هستند. شما بدون آنها نمی توانید مرجع آنلاین ایجاد کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مثال: در توییتر ، آن هاندلی مرتباً به روزرسانی های مرتبط را در صنعت به همراه محتوا ، نظرات شخصی و پیوندهای خنده دار ارسال می کند. توییتهای او تمایل زیادی به اظهارنظرها و بحثها دارند.

۴- کلمات کلیدی اطلاعاتی در محتوای طولانی فرم

محتوای طولانی و عمیق ، فرصتی بیشتر برای نمایش تخصص شما نسبت به یک پست وبلاگ کوتاه ، پرحجم یا به روزرسانی توییتر ایجاد می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوای طولانی فرم جایی است که اختیار شما می تواند بال های خود را گسترش دهد و به جهانیان نشان دهد که چه کاری می تواند انجام دهد.

در حالی که در این کار هستید ، کلمات کلیدی اطلاعاتی و دم بلند را در قطعات با محتوای طولانی تر هدف قرار دهید.

مواظب باشید تا آن محتوا تا حد امکان انسانی باشد .

دانش و سخت کوشی شما بیش از آنکه احتمالاً رتبه برتر در رده بندی گوگل را بدست آورد ، این امر نشانگر فوری اقتدار برای جستجوگران است.

به عنوان مثال ، این پست وبلاگ از کوکی + کیت در مورد چگونگی تهیه قهوه دم کرده سرد تقریباً ۱۵۰۰ کلمه ، جمع آوری اطلاعات مفید است و برای آن کلمه کلیدی "چگونه به" از نظر ارگانیک رتبه ۱ را دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۵- عمیقاً روی چند موضوع خاص متمرکز شوید

ممکن است فکر کنید که برای استراتژی اقتدار خود باید طیف گسترده ای از دانش را در مورد موضوعات مختلف به نمایش بگذارید ، اما ، در واقع ، اینگونه نیست.

درعوض ، می توان به راحتی و عمیق روی یک یا دو موضوع اصلی تمرکز کرد.

پیشنهاد ویژه  تعطیلات جستجوگرها و استراتژی بازاریابی: برنده ترافیک ، رتبه بندی و فروش بیشتر

برای ساختن "صفحات ستون" ، یا نوعی بایگانی وبلاگ ، مطالب را در این زمینه منتشر کنید و همه جنبه های یک موضوع را از طریق چندین پست وبلاگ در جنبه های موضوع ارسال کنید – همه اینها به یکدیگر و به صفحه ستون پیوند دارند. (الیز دوپسون از طریق موسسه بازاریابی محتوا این را الگوی خوشه موضوعی می نامد ، اصطلاحی که از HubSpot سرچشمه گرفته است.)

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این تکنیک برای ایجاد اقتدار در یک مکان خاص و همچنین بهبود پتانسیل رتبه بندی Google شما بسیار عالی است.

طبق راهنمای HubSpot در مورد موضوع توسط میمی آن:

"این عمل پیوند دهنده به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که صفحه ستون دارای مجوز در مورد موضوع است و با گذشت زمان ، ممکن است صفحه برای موضوعی که پوشش می دهد رتبه های بالاتر و بالاتری داشته باشد."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

و هنگامی که محتوای ستون شما تحت نام تجاری شما قرار می گیرد ، قدرت شما نیز رشد می کند.

به یاد داشته باشید: Authority-Building یک بازی طولانی مدت است

هیچ کس یک شبه شهرت خوبی ایجاد نمی کند.

درعوض ، اقدامات مداوم شما – آنچه انجام می دهید و می گویند – به مردم ثابت می کند که شما به مرور زمان یک مقام هستید.

آنلاین ، این بدان معنی است:

  • ساخت برند شما از طریق محتوای سازگار ، استراتژیک و سئو.
  • حفظ حضور اجتماعی.
  • دوستانه و باز بودن و برقراری ارتباطات اصیل با همسالان و مخاطبان خود.
  • برای اثبات دانش خود و ایجاد ارزش برای مخاطبان خود در همه جا تلاش کنید.

هنگامی که شما آماده نمایش مداوم هستید ، آماده هستید تا قدرت خود را شروع کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آگوست ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *