نوشته قبلی نوشته بعدی آیا داده های ساخت یافته متداول بر جستجوی Google تسلط دارند؟

آیا داده های ساخت یافته متداول بر جستجوی Google تسلط دارند؟

آیا داده های ساخت یافته متداول بر جستجوی Google تسلط دارند؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

بحث توئیتری توجه کرد که برخی از نتایج جستجوی Google (SERPs) تحت سلطه وب سایتهایی هستند که داده های ساختار یافته FAQ را نمایش می دهند. داده های ساختار یافته متداول باعث می شود که این سایت ها ضمن اینکه رقبا را جمع می کنند فضای بیشتری را در SERP های Google اشغال کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برای تسلط بر جستجوی Google ، سؤالات متفاوتی را در هر صفحه قرار دهید؟

لیلی ری ، حرفه ای سئو ، تصویری از نتیجه جستجوی گوگل که پر از سؤالات متداول بود ، توییت کرد .

او توییت کرد:

"این همان چیزی است که SERP ها به نظر می رسد زیرا صنایع مختلف متوجه می شوند که می توانید طرح سؤالات متداول را در هر نوع صفحه بزنید. خواهیم دید که این چقدر طول می کشد. "

عکس صفحه صدای جیر جیر توسط لیلی ری

لیلی تصویری را به اشتراک گذاشت که به وضوح نشان می دهد موقعیت های برتر نتایج جستجوی گوگل تحت سلطه دو سایت است که از داده های متداول FAQ استفاده می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تصویر صفحه نمایش نتایج جستجو با دو صفحه با FAQ ساختار داده ای که بر بالای نتایج جستجوی Google حاکم است.

چگونه داده های ساخت یافته متداول بر نتایج جستجوی Google حاکم است

FAQ Structured Data راهی است که Google می تواند راهی برای تعامل با یک صفحه وب در حالی که هنوز در Google است برای یافتن پاسخ سوالات به کاربران ارائه دهد.

گوگل از ویژگی FAQ FAQ Structured Data در ماه مه ۲۰۱۹ خبر داد.

اینگونه گوگل توضیح می دهد:

"با استفاده از داده های ساخت یافته FAQPage ، می توانید محتوای خود را واجد شرایط برای نمایش این سؤالات و پاسخ ها کنید تا مستقیماً در جستجوی Google و دستیار نمایش داده شود …"

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اتفاقی که رخ می دهد این است که گوگل سایتهای مختلفی را نشان می دهد که از داده های ساختاری متداول استفاده می کنند. این نتیجه باعث می شود که آن سایت ها ضمن ردیابی ردپای خود در نتایج جستجوی Google ، رقبا را به خود جلب کنند.

پیشنهاد ویژه  6 نکته برای ساخت یک ناوبری اصلی SEO + UX-Minded

یک نفر دیگر در نتایج جستجوی Google ، تصویری از صفحه وب خود را توییت کرد تا نشان دهد که Google محدوده ده سؤالات متداول در هر وب سایت را نشان می دهد.

تصویر صفحه نتیجه جستجو با ده سؤال متداول

منظور از تصویر بالا نشانگر این است که گوگل حداکثر ده نتیجه سؤال در هر صفحه وب را نشان می دهد. Google فقط برای شروع سه سؤال متداول نشان می دهد. کاربر برای دیدن همه ده ها باید روی یک دکمه کلیک کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تصویر صفحه نتیجه جستجو با 7 سؤال متداول

آیا استفاده از FAQPage Google ناقص است؟

مشکلی که در مورد داده های ساختاری FAQPage وجود دارد ، که لیلی ری اظهار داشت ، این است که می توان آن را در هر نوع صفحه قرار داد.

سؤالات متداول معمولاً یک صفحه پشتیبانی خسته کننده بوده است. اکثر صفحات وب معمولاً سؤالات متداول را در صفحات وب خود نشان نمی دهند.

در واقع، صفحه وب Kayak.com که در حال حاضر دارای یک پرسش و پاسخ همیشه پرسش و پاسخ در آن صفحه، باید با توجه به Archive.org .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همانطور که لیلی ری اظهار داشت:

"… شما می توانید طرح سؤالات متداول را در سراسر هر نوع صفحه قرار دهید."

سؤالاتی که این بحث توئیتر الهام می دهد عبارتند از:

  • آیا سؤالات متداول در مورد «سیلی زدن» در یک صفحه وب غیر سوالات برای کاربران مفید است؟
  • آیا FAQPage داده های ساخت یافته فقط راهی جدید برای تسلط بر یک صفحه وب است؟

توییت اصلی لیلی ری را که بحث شروع کرده است بخوانید .

منابع بیشتر

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله
پیشنهاد ویژه  5 راه واقعاً می توانید کلیک های ارگانیک از غول های صنعت را دزدیدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *