نوشته قبلی نوشته بعدی ایده محتوا: ۱۲ ابزار عالی برای استفاده

ایده محتوا: ۱۲ ابزار عالی برای استفاده

ایده محتوا: ۱۲ ابزار عالی برای استفاده منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

به عنوان یک بازاریاب محتوا ، گاهی اوقات ایده های جدید با محتوای جدید بسیار چالش برانگیز است. هرگز ایده محتوای بزرگ است که در حال رفتن به حرکت سوزن برای وب سایت شما مهم نیست.

ما همه آنجا بوده ایم. وقتی برای اولین بار نوشتن وب سایت را شروع می کنید ، همه چیز عالی است – یک تن فرصت بی استفاده و ایده های درخشان در جریان است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این حال ، بعد از اینکه دو سال برای وب سایت می نویسید ، ممکن است همه چیز به چالش کشیده شود.

بکارگیری بسیاری از ابزارهای ایده آل کردن مطالب موجود ، نه تنها به شما در حل این چالش کمک می کند ، بلکه همچنین اطمینان می دهد که ایده های موضوعی شما از داده پشتیبانی می شوند.

۱۲ ابزار عالی برای ایده های محتوا با پشتیبانی داده

در این پست انواع مختلفی از ابزارهای ایده پردازی محتوا را کشف خواهید کرد که هنگام طوفان مغزی ایده های جدید برای مطالب و ایجاد تقویم سرمقاله ای که برای موفقیت تنظیم شده است ، استفاده کنید.

۱٫ SEMrush

روشهای زیادی برای بیان ایده های محتوا با استفاده از SEMrush وجود دارد. با این حال ، یکی از موارد مورد علاقه من با استفاده از ابزار تحقیق جدید موضوع است. برای تولید اطلاعات و ایده های مرتبط می توانید یک منطقه یا دامنه موضوع را وصل کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با تجزیه و تحلیل محبوب ترین خرده موضوعات ، عناوینی که بیشترین لینک ها را کسب می کنند ، سوالات جالب / مرتبط با آنها سؤال می شود و موارد دیگر ، می توانید پستی را تهیه کنید که واقعاً با مخاطب مورد نظر خود طنین انداز باشد.

این امر همچنین ایده کاملی را در مورد اینکه کدام سایتها و داراییها را در برابر آن قرار خواهید گرفت ، به شما می دهد.

ایده های محتوای SEMrush

برای مرتب سازی بر اساس از فیلترها استفاده کنید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • دوره (برای محبوب ترین جستجوها)
  • مشکل (برای فرصت های سریع برد)
  • بهره وری (هم از نظر حجم و هم برای مشکل)

علاوه بر این ، می توانید ایده ها را در "ایده های مورد علاقه" ذخیره کنید تا بعداً به آنها برگردید.

۲٫ پرسش و پاسخ روباه

این ابزار ایده پردازی محتوا ، سؤالاتی را که افراد در اطراف هدف از کلمه کلیدی در دست دارند نمایش می دهد.

می توانید سایت های خاصی را برای ترسیم وارد کنید یا از دسته های پیشنهادی سایت برای جستجو انتخاب کنید.

در اصل ، این ابزار از موتورهای جستجو می خواهد که عناوین و داده های متا موجود در کلمه کلیدی را پیدا کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این ابزار به ویژه به چند دلیل مهم بسیار قدرتمند است. این به کشف کردن کمک می کند:

  • نحوه استفاده کاربران از سوالات و زبانی که استفاده می کنند تایپ می شود
  • سؤالاتی که کاربران در نتایج جستجو به آنها پاسخ نمی دهند
  • پاسخ به سؤالات با اطلاعات پشتیبان که می توانند برای ایجاد دارایی استفاده کنند

ایده های محتوای فاکس فاکس

علاوه بر جستجو در سایت های مربوطه انجمن و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، در سایت های رقبای خود جستجو کنید تا ببینید چه سؤالی در مورد یک موضوع خاص پاسخ می دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۳٫ حد نصاب

Quora یک جامعه خارق العاده است ، به خصوص برای تعیین اینکه چه نوع اطلاعاتی را می طلبید که افراد در مورد یک موضوع خاص به دنبال آن هستند.

این بستر به شما امکان می دهد تا بر اساس موضوع جستجو کنید و محبوب ترین سؤالات (یا موضوعات) پیرامون هر موضوع را نشان می دهد.

ایده های محتوا Quora

سؤالاتی که در مورد Quora پرسیده می شود می تواند منجر به ایده های بسیار خوبی برای مطالب شود.

علاوه بر این ، پس از ایجاد دارایی با الهام از یک موضوع خاص ، به عقب برگردید و مقاله خود را با کیفیت بالا و پاسخ ارزشمند به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این امر به ایجاد آگاهی از برند ، تقویت رهبری فکری ، هدایت به دارایی جدید کمک کرده و اطلاعات مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پیشنهاد ویژه  گوگل نمی, درمان کاربر تولید محتوا متفاوت از محتوای اصلی

نکته حرفه ای: برای رسیدن به یک رویکرد هدفمندتر ، Quora.com را در SEMrush اجرا کنید تا موضوعاتی را که به صورت ارگانیک در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی شما رتبه بندی می شوند ، مشاهده کنید. رتبه بندی موضوعات در ۱۰ نتیجه برتر در Google برای شرایط اولویت شما فرصتی فوری برای تولید محتوا و همچنین توزیع پس از پخش مستقیم ارسال می کند.

۴٫ کنسول جستجوی Google

سؤالهایی را که قبلاً افراد را به سمت وب سایت شما هدایت می کند در نظر بگیرید.

به سؤالات برتر ، برداشتها ، کلیکها و میزان کلیک (CTR) در کنسول جستجوی Google مراجعه کنید تا اصطلاحات کمتری را شناسایی کنید.

نمایش داده شد با نرخ کلیک پایین به احتمال زیاد نشان می دهد که شما به مطالب جدیدی برای رسیدگی بهتر به موضوعات نیاز دارید یا اینکه دارایی های موجود فاقد چیزی هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر پرس و جو در هر ماه هزاران برداشت به سایت شما وجود دارد اما CTR کمتر از ۱۰ درصد است ، به وضوح دید زیادی برای به دست آوردن آن وجود دارد.

با این کلمات کلیدی شروع کنید و به احتمال زیاد برنده های سریع خواهید دید.

۵- برنامه ریز کلمه کلیدی Google

کلید واژه برنامه ریز برای کشف عبارات جدیدی که جستجو می شوند ، ضروری است که می تواند برای تولید ایده های جدید محتوای مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید محصولات و / یا خدماتی را که از نزدیک با شغل خود مرتبط است ، یا یک دامنه خاص برای کشف فرصت های جدید کلید واژه وارد کنید .

ایده های محتوا برنامه ریز کلمات کلیدی

من به شدت پیشنهاد می کنم دامنه خود را اجرا کنید ، همچنین دامنه های رقبا را برای کشف شکاف های کلیدی کلیدی و مناطقی که سایت شما به بیشترین پیشرفت ها نیاز دارد ، کشف کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از آنجا شروع به حفر کردن در پیشنهادات کلمات کلیدی کنید.

ایده های کلیدی کلیدی

به یاد داشته باشید ، کلمات کلیدی را با حجم جستجوی کم یا زیاد نادیده بگیرید.

حجم جستجوی صفر ترافیک صفر برابر است. این بار دوباره و بارها ثابت شده است.

در حقیقت ، شرایط کم حجم می تواند به پیروزی در ترافیک عظیم منجر شود!

۶٫ نتایج جستجوی Google

هنگام ارزیابی فرصت های کلمه کلیدی که تعیین کرده اید ، مستقیماً در Google بروید و ببینید که در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی شده است. این به اطمینان حاصل می کند که ایده های محتوای شما برای موفقیت تنظیم شده اند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

از خودت بپرس:

  • رتبه بندی انواع دارایی چیست؟
  • کدام سایتها در نتایج برتر رتبه بندی می شوند؟
  • آیا قطعاً در عناوین مشترکاتی وجود دارد؟
  • اگر چنین است ، چه نوع؟ آیا آنها بیشتر لیست می کنند ، چگونه می توان مقالات "چه" را تایپ کرد؟
  • عناصر نشانگر صفحه شامل چه مواردی است؟
  • دارایی ها چقدر گسترده هستند؟
  • چه خرده خردهایی را تحت پوشش قرار می دهند؟

این نوع تحلیل به شما کمک می کند تا ایده های موضوعی را ارائه دهید که مطابق با دارایی هایی باشد که گوگل قبلاً مرتبط ، با کیفیت و شایسته رتبه بندی دانست.

Google SERPs

نتایج جستجو که از بیشتر مطالب آموزشی و اطلاعاتی تشکیل شده اند ، احتمالاً فرصتی برای ایجاد پست های وبلاگ ایجاد می کنند ، در حالی که نتایج نشان می دهد محصول و خدمات بهتر به سمت صفحات اصلی سایت شما هدایت می شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حتماً به پیشنهادات People also Ask ، جستجوهای مرتبط با آن ، و "سعی در جستجوی" جستجوی Google بپردازید ، زیرا اینها منجر به ایده های بسیار خوبی برای مطالب نیز می شوند.

پیشنهاد ویژه  ابزار پارامتر URL URL Google URL ها را از نتایج جستجو حذف نمی کند

این به نکته من برمیگردد به عدم نادیده گرفتن کلمات کلیدی که میزان جستجوی صفر را نشان می دهند. غالباً اگر این پیشنهادات (از افرادی که سؤال می کنند ، جستجوهای مرتبط با آن و غیره) را نیز در کلید واژه برنامه ریز اجرا می کنید ، میانگین جستجوهای ماهانه صفر را نشان می دهد.

با این حال ، گوگل به دلایلی آنها را پیشنهاد می کند. مردم به دنبال این اطلاعات هستند.

۷٫ کلمه کلیدی.io

این یکی از ابزارهای مورد علاقه من در تمام وقت برای استفاده در ایده های جدید محتوای است. نگران نباشید ، یک کلمه کلیدی بذر را وصل کنید ، و ابزار صدها مورد از کلمات کلیدی دم دیگر ارائه می کند.

بهترین قسمت؟ می توانید تحقیقات مخصوص پلت فرم را برای Google ، YouTube ، Amazon ، Bing ، Wikipedia و موارد دیگر بکشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایده های کلمه کلیدی

هنگام جستجوی پیشنهادات کلید واژه دم طولانی تر ، ایده هایی را انتخاب کنید که بیشترین حس را برای شما و اهداف محتوا ایجاد کنند. سپس این کار را برای لیست کاملی از ایده های اولویت دار صادر کنید.

ایده های محتوای کلمه کلیدی

۸٫ BuzzSumo

از BuzzSumo برای تجزیه و تحلیل مقالات با عملکرد بالا در وب استفاده کنید و ایده های جدید محتوا را تحریک کنید. به طور مشابه با سایر ابزارهای ذکر شده در بالا ، می توانید توسط یک کلمه کلیدی یا دامنه خاص جستجو کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایده های محتوا buzzsumo

مهم است که به فراتر از دامنه خود و سایتهای رقیب نیز بپردازید.

با استفاده از این ابزار می توانید درک بهتری از آنچه دارایی های محتوا (و موضوعات) بیشترین سهام و بک لینک را برای رقبا ایجاد می کنند ، کسب کنید.

این به شما کمک می کند تا شکاف های محتوا را در سایت خود متوجه شوید و انواع دارایی های جدیدی که برای رقابت لازم دارید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۹٫ Google Trends

در منظر جستجوی امروز ، پیشگیری از مطالبی که به خرده موضوعاتی که گوگل با یک کلمه کلیدی مرتبط است ، اهمیت دارد.

Google Trends به درک جستجوهای مرتبط با موضوع مورد نظر و همچنین قصد کاربر در پشت این جستجوها کمک می کند.

یکی از بهترین بخش ها در مورد این ابزار این است که می توانید از آن برای تعیین به موقع یک موضوع استفاده کنید.

  • آیا این یک موضوع جدید است که فقط گرم می شود؟
  • آیا محبوبیت پیرامون این موضوع چند ماه عقب مانده و از آن زمان کاهش می یابد؟
  • آیا این یک موضوع فصلی است یا سالانه؟ اگر چنین است ، چه زمانی مردم شروع به جستجو در اطراف آن می كنند؟
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایده های محتوای Google Trends

به عنوان مثال ، در تصویری که در بالا نشان داده شده است ، می بینید که میانگین علاقه به مرور زمان به بازی های Patriots بیشتر از بازی های Steelers است. این امر بیشتر ثابت می کند که میهن پرستان بهتر از استیل ها هستند. (شوخی می کنی! مرتباً عطف. 😂)

اما ، این نشان می دهد که وقتی این اصطلاحات جستجو می شوند نسبتاً سازگار هستند. شما به وضوح می توانید ببینید که فصل خارج از فصل چیست و چه زمانی فصل شروع به انتخاب می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با نگاهی به روندها به مرور زمان به شما کمک می کنید تا تصمیم بگیرید که موضوع مورد توجه است یا بهترین زمان برای انتشار دارایی جدید در مورد موضوع.

۱۰٫ به عموم مردم پاسخ دهید

پاسخ به عموم مردم ابزار ارزشمند دیگری برای یافتن سؤالاتی است که افراد در جستجوی کلمه کلیدی یا عبارت خاصی هستند.

پیشنهاد ویژه  پاسخ های گوگل: آیا پیوند با پست مهمان شخصی من پیوند ندارد؟

یک کلمه کلیدی را تایپ کنید ، و با یک تصویر سازی عالی از چگونگی جستجوی افراد در مورد موضوع مورد استقبال قرار می گیرید.

به ایده های محتوای عمومی پاسخ دهید

این ابزار اصلاح کننده های مبتنی بر سؤال (مانند اینکه ، چه کسی ، چه کسی ، چه زمانی ، چرا ، چگونه ، و کجا) را در ابتدای کلمه کلیدی اعمال می کند و پیشنهادات جستجوی Google را نشان می دهد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

همچنین با اصلاح کننده های مبتنی بر پیشگفتار (از جمله برای ، با ، به ، روی و بسیاری موارد دیگر) ، و همچنین مقایسه هایی مانند در مقابل ، یا ، و ، و مانند ، و غیره جستجو می کند.

اگر می نویسید در مورد یک محصول یا نرم افزار خاص ، داده های مقایسه به ویژه مفید هستند. برای دستیابی به افرادی که در قیف فروش عمیق تر هستند ، و در حال حاضر راه حل های بالقوه را با یکدیگر مقایسه می کنید ، در مقابل محتوای سبک می تواند بسیار ارزشمند باشد.

۱۱٫ سکوی رسانه های اجتماعی

فراموش نکنید که از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از فرایند ایده پردازی محتوای خود استفاده کنید. در حالی که این نوع تجزیه و تحلیل در سیستم عامل ها قابل انجام است ، به نظر من توییتر هدفمندترین ایده های محتوا است.

با جستجوی پیشرفته در توییتر ، می توانید توییت هایی را مشاهده کنید که شامل کلمات خاص ، عبارات ، هشتگ ها ، موارد ذکر شده و موارد دیگر می شود تا از انواع مکالمه هایی که مردم بصورت آنلاین انجام می دهند احساس کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

جستجوی پیشرفته توییتر

با هدف درک بهتر زبانی که از آنها استفاده می کنید ، سؤالاتی که می پرسند ، چالش هایی که دارند ، و توییت هایی که بیشترین جذابیت را کسب می کنند دارند.

۱۲٫ CoSchedule

CoSchedule انواع مختلفی از پیشنهادات را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا نوشتار خود را به سطح بعدی برسانید. با این حال ، به خاطر این مقاله ، بیایید به ابزار رایگان Headline Analyzer توجه کنیم.

این ابزار به ویژه هنگامی که ایده های جدیدی در مورد محتوای خود ایجاد کرده اید ، بسیار مفید است و به دنبال راه هایی برای ترسیم بیشتر آنها در جهت نمایش بیشتر است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

عناوین CoSchedule

می توانید متن را وارد کنید و فورا بازخوردی در مورد چگونگی تنظیم عنوان خود برای رانندگی ترافیک ، اشتراک گذاری ها و دیدنی جستجو دریافت کنید.

توصیه هایی را دریافت کنید به:

  • نوع سرفصل های تبدیل شده (لیست ها ، چگونه ، سوال ، و غیره) را مشخص کنید
  • تعادل مناسب کلمات را برای جلب توجه مخاطبان خود پیدا کنید (کلمات غیر معمول ، متداول ، عاطفی و قدرتمند)
  • طول شخصیت را برای درگیری بهینه کنید
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

افکار نهایی

در این چشم انداز بازاریابی اینترنتی بسیار پر آب ، برای بازاریابان محتوا اهمیت بیشتری پیدا می شود تا روی کیفیت بر کمیت متمرکز شوند. و ، این به معنی شناسایی مضامین مناسب محتوای است.

محتوای جدیدی را ایجاد کنید که بسیار مورد توجه مخاطبان ، اهداف کلیدی و اهداف تجاری گسترده تری قرار گیرد.

چطور؟

از بسیاری از ابزارهای ایده آل کردن مطالب در دسترس شما استفاده کنید.

شما با ایده های شگفت انگیز مطالبی روبرو می شوید که از داده ها پشتیبانی می شوند.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *