نوشته قبلی نوشته بعدی ۵ راه SEO به بازاریاب ها کمک می کند تا با برندهای بزرگتر دقیق و هوشمندانه کار کنند

۵ راه SEO به بازاریاب ها کمک می کند تا با برندهای بزرگتر دقیق و هوشمندانه کار کنند

۵ راه SEO به بازاریاب ها کمک می کند تا با برندهای بزرگتر دقیق و هوشمندانه کار کنند منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

اگر در مورد مارک های بزرگ مانند سایر شرکت هایی که با آنها کار می کنید همین رویکرد را انجام دهید ، نتایج خود را محدود می کنید.

این امر بدون توجه به کار در خانه یا در نمایندگی بازاریابی دیجیتال صادق است

مارک های بزرگتر دارای چالش های بی نظیری و پتانسیل استفاده نشده هستند. اما به راحتی می توانید در نوار قرمز و سر و صدایی که اغلب با اشخاص بزرگتر و معضلات بازاریابی آنها همراه است ، گم شوید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

هنگامی که من در طول سالها با مشتری های شرکت کار کردم ، پنج تاکتیک SEO به طور مکرر وضعیت را بهتر کرده است.

در اینجا پنج روش برای استفاده از سئو و کار باهوش تر با مارک های بزرگتر آورده شده است.

چرا SEO؟

SEO کانال بازاریابی است که در کل مسئولیت وب سایت ها را به عهده می گیرد.

این شامل نقش مداوم سرب و تقویت عملکرد است که شامل موارد زیر می شود:

  • عملکرد فنی
  • محتوا
  • نگهداری و بهداشت وب سایت
  • ادغام بازاریابی
  • داده ها (یکپارچگی ، ردیابی ، بینش ، تجسم)
  • عملکرد کل سایت
  • جستجوی ردپای و پوشش

در مقابل:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • PPC برای افزایش حداکثر درآمد و بازپرداخت هزینه های تبلیغاتی (ROAS) دارای صفحات فرود و فوکوس کاملاً مشخص در صفحه است.
  • رسانه های اجتماعی در درجه اول مستلزم توجه گسترده تر و وزوز رانندگی ، آگاهی ، طول عمر محتوا به علاوه درگیری و علاقه به سایت هستند. (به عنوان گذشته ، در اینجا چند نکته عالی برای مارک ها برای استفاده موثر از توییتر ذکر شده است .)
  • تخصص های دیگر مانند تجربه کاربر (UX) و استراتژیست های محتوا اهداف بسیار هدفمند و KPI دارند.

اینها اغلب به عنوان بخشهای اصلی تحویل کامل سایت قرار می گیرند اما به همان اندازه که در مورد سایت مورد نظر قرار دارند ، به اندازه کل سایت متمرکز نمی شوند.

بنابراین به پنج روش SEO کمک می کند تا با مارک های بزرگتر باهوش تر کار کنید.

۱٫ ایجاد یک بنیاد جامد از کدام یک برای ساخت

شاید بیشترین نادیده گرفته شده از ارزش افزوده ای که SEO در یک رویکرد بازاریابی تمام کانال ارائه می دهد ایجاد یک پایگاه محکم برای رشد موفقیت سایت است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کارهایی مانند ۴۰۴s ، سرعت سایت ، بررسی محتوا و شکاف محتوا ، غالباً به ویژه به ضرر کسی است که مالکیت خود را داشته باشد و آنها را مرتباً ممیزی و بهبود بخشد.

پیشنهاد ویژه  Google: Don’t نگرانی در مورد بک لینک های مخرب ما آنها را نادیده گرفت

یک متخصص سئو با دامنه تخصص خود می تواند به راحتی مورد توجه همه اینها و موارد کلی دیگر قرار گیرد.

از آنجا که سلامت سایت ، عملکرد و عملکرد به یک موضوع تمرکز ماهانه تبدیل می شود ، و موضوع دستور کار مورد بحث قرار می گیرد ، از کار شرافتمندانه به سمت افزایش عملکرد همه تغییر می کند.

هنگام کار با یک مارک در مقیاس بزرگتر ، عملکرد فنی و مشکلات سلامتی سایت ، سرعت بالایی داشته باشید.

اینجاست که SEO رهبری را به عهده می گیرد ، شیوه های کاری بهبود یافته و کنترل وب سایت های غیرمجاز و زیرپوشش را دوباره به دست می آورد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اثرات عملکرد فنی:

  • رتبه بندی
  • قابلیت استفاده
  • هضم محتوا
  • اشتراک اجتماعی
  • تکمیل اهداف خرد و خرد
  • بیشتر

۲٫ ایجاد اکوسیستم داده های جامع تر

رویکرد مبتنی بر داده های سئو ، همراه با نقش سرب یکپارچه ، سئو را کاملاً برای مدیریت و بهبود اکوسیستم داده ها قرار می دهد.

به طور معمول این مسئولیت های اساسی را شامل می شود:

  • جمع آوری داده ها ، یکپارچگی و ردیابی.
  • تجسم و گزارش داده ها (یکپارچه).
  • خودکار بینش داده های داده.
  • اولویت بندی اقدامات و تغییرات تاکتیکی از داده ها.
  • گسترش نقاط داده ، منابع و نوترکیب داده ها.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در مورد اشخاص بزرگتر ، معضلات داده ها غالباً گسترده تر ، مكرر و پيچيده تر هستند و تقويت اولويت و كاربرد به موقع نقش بهبود داده ها از سئو را تقويت مي كنند.

در ابتدا ، مقدار داده های حاصل از SEO می تواند شامل کشیدن همه داده ها به یک مکان واحد و همچنین درک و عملکرد در نقاط درد داده های موجود باشد.

۳٫ اعمال قدرت برند

این امر همه چیز را از داستان پردازی عملی و به اشتراک گذاری تخصص ، از طریق آگاهی مخاطبان و مشارکت جامعه در بر می گیرد.

در هر مارک ، پتانسیل غیر واقعی وجود دارد که به مارک تجاری نزدیک باشد.

با مارک های بزرگتر ، این فرصت بسیار بیشتر است.

پیشنهاد ویژه  بینگ رتبه بندی عوامل نشان داد در به روز رسانی به راهنمای سایت

با داشتن کلاه سئو ، یک برند بزرگ به فرصت بازاریابی می افزاید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  • گسترش موضوعاتی که به واسطه ارتباط با برند بسیار رتبه بندی می شود.
  • به حداکثر رساندن ارتباط این برند با گزینه های سبک زندگی مردم.
  • تخصص و دانش مشترک را که در درون سازمان وجود دارد ، پیشگویی کنید.
  • مبارزات بزرگتر و افزایش بودجه برای آزمایش و گسترش.
  • جامع تر و گسترده تر در پوشش مطالب.

گنجاندن سئو در ترکیب بازاریابی در بازاریابی با برند بزرگتر می تواند به طور سیستماتیک تقویت اعمال تمرکز محلی را که بطور منظم بدون استفاده می تواند تقویت کند.

نمونه ای از این عمل می تواند بهینه سازی مکان برای مارک های خرده فروشی باشد.

گنجاندن موثر SEO در این مورد:

  • ردیابی موقعیت مکانی ، برنامه اقدامات و اولویت بندی اهداف را تعیین کنید.
  • گزارش تغییرات داده ها ، رشد و اصلاح روشها.
  • برای افزایش تلاشها و اقدامات تیمهای پراکنده بهترین تمرین و چارچوبها را تعیین کنید.
  • اقدامات کنترل دفتر مرکزی را برای تیم های از راه دور تسهیل کنید.
  • اقدامات مداوم را با توجیه الزام و به اشتراک گذاری نتیجه به جلو هدایت کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۴٫ توجه به چیزهای کوچک

سازمان های بزرگ و تیم های داخلی پراکنده به طور طبیعی به نظارت بر اقدامات کوچکتر و درک "چیزهای کوچک" منجر می شوند.

با گذشت زمان ، این عدم توجه به دانه درشت به طور متناوب به سطح می رسد پس از آن که مسئله به حدی بزرگ شد که خود را روی رادار برخی از بدنها قرار دهد.

نمونه ای از این عمل می تواند چیزی به سادگی محتوای شکسته شده در سایت باشد.

در حالت ایده آل ، این نوع بررسی و رفع به عنوان یک فعالیت ماهانه برنامه ریزی می شود.

بدون زمان برنامه ریزی شده این مکان ، به احتمال زیاد نیاز است مسئله بزرگتری رخ دهد تا این امر به بار کاری فعال برخی از اعضای بدن تغییر مکان یابد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اشکالات وب سایت به عنوان یک پروژه در نظر گرفته می شود تا یک عضو ارشد تیم از یک وب سایت استفاده کند و از کاری که استفاده نمی کند متوجه شود.

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل: برای یافتن سایت خود صبر نکنید تا افراد سایت خود را پیدا کنند

این امر منجر به افزایش اولویت بندی سایتها برای عدم کارآیی سایتها می شود و بازده بودن یک ممیزی قابلیت استفاده سایت جدید در حال تکمیل شدن است.

عدم توجه به چیزهای کوچک می تواند از جهات مختلفی از جمله بروز کند:

  • ناسازگاری بهترین روش کاربردی.
  • ردیابی نادرست کمپین.
  • افزایش خطاها و افت عملکرد فنی.
  • ذهنیت محتوای موفقیت واحد (هیچ مکانیسمی برای پالایش مداوم و بهبود محتوای تکراری).
  • عدم تملک یا فعالیت در انجام اقدامات کوچکتر.
  • پر کردن شکاف ناکارآمد بین تیم ها و مناطق تخصصی.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

۵٫ بینش مصرف کننده و رفتار دنیای واقعی

هنگام کار با مارک های بزرگ ، به راحتی می توان فرضیات ارائه داد.

به عنوان مثال ، کلمات کلیدی مورد استفاده برای موقعیت یابی محصول ، تحقیقات کلمات کلیدی گسترده ای را به اتمام رسانده است.

یا اینکه روش هایی برای تصمیم گیری در مورد حذف محتوا (و دقت در محل) وجود دارد.

این فرضیات و بسیاری دیگر غالباً صحیح نیستند.

نقش سئو در فرضیات بررسی عقل می تواند ارزش عظیمی را به همراه داشته باشد.

همانطور که می تواند توانایی یک کارشناس سئو را به سرعت پشتیبانی و یا زیر سوال بردن تصمیم گیری با داده ها نشان دهد.

این بخش مهمی از سئو و آژانسهای جستجو به ویژه است – برای اینکه بتوانید در تیم تصمیم بگیرید و در تصمیم گیری برخلاف تصمیم پس از تصمیم گیری ، شرکت کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

استفاده از داده های تجاری در دنیای واقعی ، به علاوه پشتیبانی و توجیه تصمیمات ، به ارائه استراتژی های فزاینده قوی و اقدام تاکتیکی کمک می کند.

خلاصه

روشهای زیادی برای بدست آوردن سودهای اضافی هنگام کار با مارک های بزرگتر وجود دارد.

پنج مورد بررسی شده در این مقاله عبارت بودند از:

  • ایجاد یک بنیاد وب سایت محکم.
  • ایجاد اکوسیستم داده های جامع و قابل اطمینان تر.
  • بیشتر از توان برند استفاده می کند.
  • توجه بیشتر به جزئیات و اقدامات کوچکتر.
  • عقلانیت بررسی تصمیمات و تصمیم گیری مبتنی بر داده است.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *