نوشته قبلی نوشته بعدی به همین دلیل برخی از محتوا در گوگل رتبه بندی می شود؟

به همین دلیل برخی از محتوا در گوگل رتبه بندی می شود؟

به همین دلیل برخی از محتوا در گوگل رتبه بندی می شود؟ منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

دنی سلیوان گوگل اظهار کرد: SEO ها باید روی محتوا "عالی ، منحصر به فرد ، مفید ، قانع کننده" تمرکز کنند. برخی در جامعه جستجو عقیده را عقب انداختند.

رتبه بندی عوامل و محتوا

زمینه اظهارات دنی سالیوان در پاسخ به توئیتی از کوروش شپارد است :

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اظهارات گوگل در مورد عوامل رتبه بندی مانند پیاز است. آنها لایه هایی دارند. و هنگامی که بیش از حد لایه ها را لایه برداری می کنید ، شروع به گریه می کنید "

دنی ادعا کرد که آنچه SEO باید روی آن تمرکز کند ، تولید محتوای عالی مفید ، قانع کننده و غیره است.

دنی سلیوان این پاسخ را توییت کرد :

اگر مطالبی دارید که به نوعی خیلی عالی نیستند ، لباس آن را با نشان ، لباس صفحه یا هر چیز بسیار خاصی که به نوعی تصمیم می گیرید این باشد که عامل جادویی به شما کمک نمی کند.

این باید اساساً عالی ، منحصر به فرد ، مفید ، قانع کننده باشد. "

عکس تصویری از صدای جیر جیر توسط دنی سلیوان گوگل

محتوای عالی همیشه جامع نیست

یک اشتباه رایج در محتوا ، درک عظمت به عنوان جامع بودن است. جامع یعنی پوشاندن یک موضوع از ابتدا تا انتها.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

با این حال ، لازم نیست همه موضوعات جامع باشد. دلیل اینکه بعضی اوقات محتوای کوتاه می تواند محتوای جامع را ضرب و شتم کند ، به این دلیل است که گاهی اوقات یک جستجوی جستجو با پاسخ ۴۰۰ کلمه ای راضی می شود.

این امر به ویژه در "چگونگی" پرس و جوهای جستجوی بسیار صحیح صادق است. اگر آن نوع سؤالات را می توان در مراحل کوتاه بیان کرد (مرحله ۱ ، مرحله ۲ ، و غیره) ، ممکن است کاربران شما خوشحال باشند که از این طریق پاسخ می دهند.

پیشنهاد ویژه  Google در کدام داده ساختاری ترجیح می دهد: JSON-LD یا Microdata؟

چرا محتوای جامع رتبه بندی را از دست می دهد

محتوای جامع می تواند تمایل به از بین بردن موضوع داشته باشد. محتوا که رتبه خوبی دارد تمایل به موضوع دارد. محتوایی که در صفحه دو نتایج جستجو قرار دارد تمایل دارد حاوی "مباحث جانبی" باشد که برای موضوع اصلی ضروری نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به عنوان مثال ، اگر عبارت کلمه کلیدی "چگونگی گرفتن باس راه راه" است ، معرفی اسامی مکان (اشخاص) مانند کیپ کد ، مونتاوک و رود آیلند به صفحه وب "جامع" شما درباره ابتلا به باس راه راه ، موضوع صفحه را تغییر می دهد.

صفحه لزوماً برای "نحوه گرفتن باس راه راه" طبقه بندی نمی شود ، اما ممکن است شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی به علاوه آن مکان های جغرافیایی (اشخاص) کند.

استعاره های موضوعی ، Jargon و Analogies

به نظر من ، راه دیگری که ناشران محتوای خود را می کشند ، استفاده از استعاره های موضوعی غیرقانونی ، ژارگون و قیاس است. انجام یکبار این کار احتمالاً اشکالی ندارد.

اما به نظر من بررسی کردن اینکه چرا برخی سایتها دارای رتبه بالا و برخی در رده های پایین قرار دارند ، پرهیز از کل صفحه وب با چندین مورد از عناصر خارج از موضوع است ، راهی مطمئن برای پایین آوردن ارتباط صفحه.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این یک اشتباه معمول در محتوا است که در به روزرسانی های گسترده Google رتبه بندی را از دست داده است. هربار که Google ارتباط بین محتوا و جستجوی جستجو را محکم تر می کند ، صفحات وب با محتوای موضوع خاموش شروع به از دست دادن رتبه بندی می کنند.

پیشنهاد ویژه  Google نوار فهرست جدید را برای جستجوی جدید آزمایش می کند

من نمی گویم خاموش بودن موضوع تنها دلیل از دست رفتن صفحات وب است. من اشاره دارم که این یکی از دلایلی است که در بسیاری از صفحات تمایل به از دست دادن رتبه بندی وجود دارد.

برخی از صفحات به دلایل دیگر رتبه بندی را کاملاً از دست می دهند. اما این خارج از کانون توجه این مقاله است.

بازگشت به مثال "چگونه می توان باس راه راه را گرفت" ، یک اصطلاح مشترک در نیو انگلستان برای یک باس راه راه بزرگ ، کلمه ، گاو است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما گوگل درک نمی کند که کلمه "گاو" در زمینه ماهیگیری است. عبارت "چگونه ماهی گاو را ماهیگیری کنیم" یا "چگونه یک گاو را از ساحل بگیریم" جستجو کنید و می بینید که گوگل به شدت کلمه (موجودیت) گاو را با دامها مرتبط می کند.

بنابراین اگر صفحه وب شما در مقاله ای از کلمه "گاو" و عبارات مربوط به دام (گرد کردن نوار گاو) استفاده می کند ، ممکن است Google ممکن است صفحه وب شما را در مورد ابتلا به باس راه راه با حیواناتی که موجی می کند ، مرتبط کند.

محتوا که Ranks مختصر و در موضوع است

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود محتوای عالی رتبه بندی را در به روزرسانی های الگوریتم هسته Google از دست بدهد. هنگام انجام ممیزی سایت ، یکی از دلایلی که اکنون می بینم و آن است تمایل به سردرگمی "جامع" با مفید بودن است. دلیل دیگری که می بینم برخی از سایت ها رتبه های خود را از دست می دهند دلیل این است که محتوا موضوعی خاموش است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

محتوا که رتبه ها مربوط به کاربران است

یک اشتباه رایج دیگر نوشتن مطالب در مورد کلمات کلیدی. فهمیدم نوشتن به قصد کاربر مفید است.

پیشنهاد ویژه  گوگل می گوید 70٪ سایت ها به فهرست اول موبایل منتقل شده اند

وقتی در مورد قصد کاربر صحبت می کنید ، به نظر من واقعاً در مورد آن صحبت می کنید:

  • جنجالها
    این عبارت کلمه کلیدی نشان می دهد کاربر مایل به چیست؟
  • نیاز دارد
    عبارت کلمه کلیدی نشان دهنده نیاز کاربر است؟
  • اهداف
    عبارت کلمه کلیدی نشان می دهد که اهداف کاربران چیست؟

به سؤال مناسب برای عبارت کلمات کلیدی پاسخ دهید و به جواب واقعی دلیل جستجوی کاربر نزدیکتر خواهید شد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بیایید این را "de-jargonize" کنیم: درک کنید که چرا کاربر در حال جستجوی جستجو است و سپس راه حل را ارائه می دهد. بگذارید نتایج جستجو راهنمای شما باشد که کاربر هنگام تایپ یک جستجوی خاص ، به چه معنی کاربر باشد.

عالی یعنی بالاتر از حد متوسط ، ایستادن در بالا و جدا از دیگران. به نظر من ، عظمت حقیقی در خدمت به کاربر نهفته است و این یعنی تمرکز روی آرزوها ، نیازها و اهداف به شکلی که سریع و کارآمد تحویل داده شود.

دنی سالیوان اظهار داشت که ایده خوبی است برای تولید محتوا مفید است. تمرکز بر مفید بودن اولین قدم برای ایجاد محتوا است که به خوبی رتبه بندی می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

منابع بیشتر

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *