نوشته قبلی نوشته بعدی اقدامات دستیار Google را با داده های ساخت یافته ایجاد کنید

اقدامات دستیار Google را با داده های ساخت یافته ایجاد کنید

اقدامات دستیار Google را با داده های ساخت یافته ایجاد کنید منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

Google اعلام کرد ناشران اکنون می توانند با استفاده از داده های ساخت یافته "اقدامات" را برای دستیار Google ایجاد کنند. این فرصتی است برای ناشران تا بتوانند دسترسی خود را به مخاطبان گسترده تری در دستیار Google گسترش دهند.

اقدامات Google چیست؟

اقدامات Google راهی برای تعامل با Google Assistant است. در حالی که اقدامات می تواند از بازی های چیزهای بی اهمیت یا داستانهای خواب باشد ، در این حالت اقدامات می توانند دستورالعملهای راهنمایی شده ارائه دهند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پیش از این ، توسعه دهندگان مجبور بودند این اقدامات را کدگذاری کنند. اکنون ناشران می توانند به سادگی داده های ساختاری شده را به محتوای نحوه چگونگی موجود اضافه کنند تا این اقدام برای دستیار Google شود.

در اینجا شرح داده شده است که صفحه برنامه نویسان Google برای اقدامات خود را شرح می دهد:

عملکردها در Google به شما امکان می دهد عملکرد Google Assistant را با Actions گسترش دهید. اقدامات به کاربران امکان می دهد کارها را از طریق یک رابط مکالمه انجام دهند که می تواند از یک دستور سریع باشد برای روشن کردن برخی از چراغ ها یا مکالمه طولانی تر ، مانند بازی کردن یک بازی چیزهای بی اهمیت. "

متأسفانه ، ایجاد اقدامات به معنای دانستن نحوه رمزگذاری است. این دیگر برای ناشران محتوا چگونه نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چه صفحاتی برای داده های ساختاری چگونه می توانند واجد شرایط باشند

Google برای توسعه داده های چگونگی ساختار یافته ، صفحه توسعه دهندگان را منتشر کرد. اینگونه توضیح می دهد:

"از داده های ساختار یافته HowTo استفاده کنید تا صریحاً به Google بگویید که محتوای شما چگونه است … به طور صحیح ممکن است صفحات چگونه مشخص شده باشند تا بتوانند یک نتیجه غنی در جستجو و نحوه عملکرد برای دستیار Google داشته باشند ، که می تواند به سایت شما کمک کند به کاربران مناسب دسترسی پیدا کنید. "

در صفحه توسعه دهندگان دو روش وجود دارد که می دانید چگونه داده های ساختاری شده برای صفحه شما مناسب هستند یا خیر.

  1. چگونه باید به صورت متوالی خوانده شود.
  2. چگونگی "تمرکز اصلی صفحه" است.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر می رسد که آخرین شرط می گوید شما نمی توانید چگونه به یک صفحه موجود با مطالب دیگر مانند مقاله یا صفحه محصول اضافه کنید ، جایی که مقاله یا محصولاتی که در فروش هستند یا مورد بررسی قرار گرفته اند.

پیشنهاد ویژه  SEM در مقابل سئو در مقابل PPC تعریف شده: تفاوت چیست؟

چگونه برای نمایش هوشمند

اقدامات چگونه در حال حاضر فقط برای دستیار Google است. با این حال ، Google در حال حاضر ناشرانی را که علاقه مند به مشارکت در انتشار محتوای نحوه نمایش برای نمایشگرهای هوشمند هستند ، امضا کرده است. فرم ثبت نام در صفحه توسعه دهنده Google است که داده های نحوه ساختاری نمایشگرهای هوشمند را در اینجا مشاهده می کنید .

اقدامات دستیار Google ممکن است دسترسی شما را گسترش دهد

اجتناب ناپذیر است که برخی ناشران شکایت کنند که محتوای مشخص شده برای دستیار Google باعث ترافیک کمتری خواهد شد. این دیدگاه کوتاه بین و اشتباه است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ایجاد اقدامات برای دستیار Google با استفاده از داده های ساخت یافته ممکن است دسترسی به نام تجاری شما را بدون از بین بردن ترافیکی گسترش دهد. ترافیکی که در دستیار Google وجود دارد ، صرفنظر از اینکه یک ناشر مشارکت داشته باشد یا خیر ، وجود دارد.

داده های چگونگی ساختار یافته ممکن است منجر به نتایج غنی در جستجوی Google شوند. بنابراین این یک بار هم نیست که برای همین کد فرصتی فراهم شود تا مارک های شما را به دستیار Google گسترش دهد.

تبلیغ سایت شما در یک تنظیم مثبت برای کاربران جدید همیشه چیز خوبی است. این مانند تبلیغات است اما بدون پرداخت هزینه.

اعلامیه Google را بخوانید:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

حضور وب خود را برای جستجو و دستیار تقویت کنید

صفحه توسعه دهنده Google را برای نحوه ساختاری داده ها بخوانید:

https://developers.google.com/search/docs/data-types/how-to

منابع بیشتر

پیشنهاد ویژه  Rel = بعدی / قبلی و سئو: اطلاعاتی از Google Crawling رفتار

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *