نوشته قبلی نوشته بعدی ناشران می گویند سایت های نقد و بررسی جعلی Google Ranks

ناشران می گویند سایت های نقد و بررسی جعلی Google Ranks

ناشران می گویند سایت های نقد و بررسی جعلی Google Ranks منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

یک بحث WebmasterWorld یک تکنیک spam manipulative را منتشر کرد که گزارش شده در گوگل در حال شکوفایی است. این شامل رقبا است که می توانند سایت های نقد و بررسی جعلی را برای رتبه بندی در گوگل ایجاد کنند. این سایت های بررسی نه تنها محصولات خود را تبلیغ می کنند ، بلکه یک ناشر گزارش می دهد که سایت های جعلی نیز در حال گفتن چیزهای بد و بررسی های ضعیف هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

تکنیک هرزنامه شامل ایجاد سایت های بررسی محصولات جعلی است که توسط فروشندگان محصولاتی که مورد بررسی قرار می گیرند ایجاد شده است. گزارش شده است که برخی از سایتها اطلاعات منفی در مورد محصولات رقیب پخش می کنند.

سلن عضو WebmasterWorld اظهار داشت:

چندین رقیب وب سایت های "بررسی" را ایجاد کرده اند که در آن ده ها سایت خواهر خود را از همان طاقچه تجاری قرار داده اند. این سایت ها دارای فرم سفارش هستند که توسط همان (شرکت خودشان) پردازش می شوند. آنها به نظر می رسد "مشروعیت" ، آنها چندین رقبای واقعی را به "لیست بررسی" (با "رتبه بندی پایین" البته) اضافه کردند.

آنها ۱۰۰٪ بررسی های جعلی از خدمات خود را نوشتند و مقیاس ۱-۱۰ را به آنها نسبت دادند. ۱۰ سایت برتر دارای "رتبه بندی" بین ۹٫۱ و ۱۰ هستند (و همه آنها صاحب آن هستند). "رتبه بندی ها" 100٪ جعلی و جعلی است.

گوگل با خوشحالی دامنه ها و رتبه بندی های جعلی را در جعبه پاسخ با یک شرایط بسیار رقابتی نشان می دهد (مثلاً بهترین خدمات). این سالها ادامه دارد ، اما اکنون تلاش های نادرست آنها حتی بیشتر می شود. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

عضو دیگری به نام ساموست پاسخ داد:

"… Blackhat هنوز هم می پردازد و Google هنوز عاقل تر است."

عضو وب مستر Milchan اضافه کرد:

"طاقچه من در حال حاضر بر یک رقیب حاکم است که دقیقاً آنچه را که توصیف می کنید انجام می دهد و من می دانم برای یک واقعیت که گوگل از این موضوع آگاه شده است ، و همچنین همه بررسی های دروغین گوگل جعلی که انجام داده اند و هنوز تصمیم گرفته اند که اقدامی انجام ندهند. .

آنها تعداد زیادی سایت دارای صفحه درهای دروازه دارند (که به طور خاص در مورد چیزهایی که گوگل در دستورالعمل های شما از شما ممنوع اعلام می کند) هستند ، آنها دارای سایت های مرور وبلاگ هستند که هیچ کاری به نفع محصولات خودشان نمی کنند و حتی صحبت کردن و ترساندن بیشتر از این موارد را انجام می دهند. تهمت زدن به شرکتهای دیگر…

آنها حتی یک سایت را دارند که می گوید یک سایت رسمی برای چیزی است که به هیچ وجه شکل یا ایجاد یک سایت رسمی نیست … اما (پیشنهاد) … ۵ توصیه برتر … همه اینها منجر به سایت های YMYL متعلق به آنها می شود. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

گزارشات انجمن راهنما Google Webmaster

اینها بحثهای جداگانه ای در WebmasterWorld نیستند. چندین گزارش در انجمنهای راهنمای مدیر وب مستر رسمی Google نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه  12 Proven Steps to Boost Your Organic CTR in Google

به عنوان مثال یک بحث با عنوان وجود دارد ، وب سایتهای جعلی نقد برای ارتقاء خود ایجاد شده اند ، و به آنها گفته می شود که رقبا به عنوان کلاهبرداری ، تجارت را مختل می کنند

این چیزی است که ناشر گزارش داده است:

وی گفت: "رقیب ما ۵ وب سایت خود را تبلیغ کرده است و هر رقیب قدرتمند دیگری را مانند SCAM ذکر می کند ، همه ترافیک و فروش را به وب سایت های خود هدایت می کند و آنها کار بی کیفیتی را ارائه می دهند ، بنابراین همه با شکست روبرو هستند. "

برخی از مارک های بزرگ وب سایت هایی ایجاد می کنند که وبلاگ ها و مجامعی مستقل هستند و برای دستیابی به مشتریان بالقوه طراحی شده اند. اما ایجاد سایتی به منظور رقیب رقبا و گفتن چیزهای بد در مورد این رقبا ، باعث شده است که برخی افراد از Google برای رتبه بندی آن سایت ها ناراحت شوند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا می توانید Google Catch Fake Review Site Spam را انجام دهید؟

یک رقیب دقیق احتمالاً اطلاعات ثبت دامنه خود را مخفی می کند. چگونه گوگل با پیوندهای ورودی خود می تواند spammer بررسی جعلی را شناسایی کند؟ آیا تجزیه و تحلیل آماری از رتبه های بررسی می تواند الگوهای بررسی غیر طبیعی را نشان دهد؟

این یک مشکل جدید نیست. بحث و گفتگو در Forum Help Webmaster خود گوگل وجود دارد سالها و سالها . به نظر می رسد مانند چیزی است که ممکن است گوگل بخواهد از نزدیک به آن نگاه کند.

پیشنهاد ویژه  گوگل ویژه قطعه به روز رسانی

بحث WebmasterWorld را اینجا بخوانید
https://www.webmasterworld.com/google/4965610-9-30.htm

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *