نوشته قبلی نوشته بعدی معیار فراتر از سئو: آنچه که ترافیک وب سایت رقبا می تواند آشکار شود

معیار فراتر از سئو: آنچه که ترافیک وب سایت رقبا می تواند آشکار شود

معیار فراتر از سئو: آنچه که ترافیک وب سایت رقبا می تواند آشکار شود منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

توجه به ADVERTISER:

لطفا اینجا ویرایش نکنید. لطفاً برای ویرایش در زیر برگه "محتوای پسین" پایین بروید. متشکرم!  

اجازه دهید من با مخرب ترین ایده برای متخصصان سئو شروع کنم.

به نظر می رسد که ترافیک جستجوی ارگانیک همه چیز مورد نیاز شما نیست.

کاربران ممکن است از طریق بازدیدهای مستقیم ، سایتهای مرجع ، موتورهای جستجو ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات پرداخت شده در وب سایت (و رقیب شما) به روش های مختلفی فرود بیایند. در بسیاری از صنایع ، درخواستهای ارگانیک کمتر از نیمی از کل حجم ترافیک را به همراه دارد.

شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال چه کاری باید انجام دهید؟ ما پیشنهاد می کنیم که اهمیت SEO تاکتیکی را برای طاقچه خود و معیار برخی از عملکردهای سطح بالاتر مانند معیارهای ترافیک وب سایت بررسی کنید.

مطمئناً بدون این دانش می توانید زنده بمانید ، اما اگر می خواهید هوش رقابتی بهتر ، قوی تر و سریع تری داشته باشید ، شاید لازم باشد این آمار را بررسی کنید. بنابراین ، بیایید به آن بپردازیم.

  1. سایر منابع ترافیکی را برای پشتیبان گیری از کمپین های خود برجسته کنید

با وجود الگوریتم های جستجو در حال تغییر ، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که هنوز فردا صبح در صدر هستید.

ظاهراً بهتر است علاوه بر سئو ، برخی اقدامات پشتیبان نیز داشته باشید.

  • اگر محصول / خدمات شرکت شما می تواند در خریدهای مکرر قرار بگیرد ، از نزدیک ببینید که چه منبع ترافیکی بازدید مستقیم از وب سایت های رقبا را به همراه دارد. این کانالها ممکن است در پرورش مخاطب وفادار نیز برای شما مفید باشد. حداقل آنها می توانند دامنه شما را با ترافیک پایدار فراهم کنند.
  • اگر یک بازاریاب داخلی یا صاحب مشاغل هستید ، به تقویت موقعیت خود در کانال که حداقل رقبای شما در آن حضور دارند ، فکر کنید . به عنوان مثال ، اگر هیچ یک از رقبای شما به طور فعال در رسانه های اجتماعی حضور نداشته باشند ، ممکن است این شانس شما برای ایستادگی باشد. هرچند تیز بمانید ، زیرا به همان اندازه می تواند بدان معنی باشد که کانال ارزش سرمایه گذاری در آن را ندارد. طبق معمول ، شما فقط با آزمایش آن متوجه خواهید شد.

چگونه می توانید بدون دسترسی به Google Analytics ، ترافیک وب سایت رقبا را کشف کنید؟ ابزاری برای آن وجود دارد! SEMrush Traffic Analytics معیارهای موجود در حوزه هر شرکت را نشان می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که URL آن را وارد کنید.

با یک کلیک ، داده های خود را از جمله منابع ترافیکی ، همپوشانی مخاطبان و صفحات برتر دریافت خواهید کرد – به عبارت دیگر ، هر آنچه در این مقاله ذکر شده است.

۲٫ بالقوه رقبا را پیش بینی کنید

آیا می توانید شرکتی را تصور کنید که فعالیت بازاریابی موفقیت آمیزی داشته باشد اما برای همیشه در بازار نامرئی بماند؟

اشتباه نکنید: اگر یک کسب و کار هر ماه ترافیک بیشتری پیدا می کند ، آنها این فرصت را دارند که بزودی قطعه بزرگتری از پای خود را بگیرند.

اما شما آماده خواهید شد. بنابراین ، مراقب رقبا باشید که ترافیک آنها به طور مرتب در حال رشد است ، به خصوص اگر این امر به لطف منابعی غیر از سئو انجام شود. هنگامی که آنها روی پای خود می روند ، شما از قبل ایده ای برای چگونگی بهتر از آنها خواهید داشت.

منبع مقاله
پیشنهاد ویژه  SEO Best Practices When Using GIFs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *