نوشته قبلی نوشته بعدی چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد

چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد

چگونه می توان بیشترین نتایج را از Timestamp Video در جستجوی Google بدست آورد منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

در ژوئن سال جاری ، Google برای اولین بار در حال آزمایش ویژگی ویژگی زمانی فیلم برای ویدیوهای YouTube در برنامه Google بود.

چند ماه بعد ، ما شاهد ظاهر شدن مشابهی بودیم ، اما این بار در نتایج جستجوی تلفن همراه به طور کلی قابل مشاهده است (به جای فقط از طریق برنامه Google).

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

روز بعد از این کشف ، گوگل اعلام رسمی کرد که کاربران شروع به مشاهده بیشتر این نوع نتایج در تلفن همراه می کنند.

در این اطلاعیه ، گوگل با اشاره به اینکه کاربر را به بخش مهمی از یک کلیپ منتقل می کند ، از ویژگی های "لحظه های کلیدی" نام برد.

اما تا ۲۳ اکتبر نگذشته بود که من برای اولین بار شروع کردم به دیدن این ویژگی به صورت تمام و کمال ظاهر شود. این نیز بود تایید توسط گلن گیب، که ردیابی شده بود راه اندازی آن است.

حالا که جدول زمانی را از کار خارج کردیم ، بیایید به این ویژگی شیرجه بزنیم. من برخی از تحقیقات را انجام دادم و نمونه های جالب آن را کشف کردم. این چیزی است که من پیدا کردم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمونه ای از ویژگی های لحظه های کلیدی در عمل

سه جنبه اساسی که برای عملکرد این ویژگی لازم است. آی تی:

  • نیاز به یک فیلم YouTube است.
  • فقط در تلفن همراه ظاهر می شود.

این معیارها اساساً نحوه واجد شرایط بودن ویژگی در حال حاضر است ، اما به احتمال زیاد با گذشت زمان گسترش می یابد (فیلم هایی نه فقط در YouTube و به زبان های دیگر).

بخشی که این ویژگی فقط در تلفن همراه ظاهر می شود ، به همین ترتیب ادامه خواهد یافت. من از تعجب دیدن این موجود در رایانه رومیزی نیز تعجب می کنم.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا نمونه ای از ویژگی عملکردی را با مقایسه نحوه ظاهر آن در دسک تاپ آورده ایم:

نشانهای زمانی برای مقایسه دستگاه ویدیوها

جستجوی مورد استفاده در اینجا [ساختمان پیوند با برگه های Google] است و توسط Ahref بارگذاری شد.

پیشنهاد ویژه  ایده محتوا: 12 ابزار عالی برای استفاده

در دسک تاپ آنها رتبه ۱ را دارند ، با چرخ فلک ویدیویی که در بالای نتایج جستجو برای پرس و جو قرار دارد.

از آنجا که Ahrefs خلاصه زمان سنجی را به توضیحات ویدیوی خود اضافه کرده است ، اجازه داده است که این ویژگی در تلفن همراه فعال شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

در اینجا احتمالاً فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند ، مانند فیلم دارای محبوبیت موجود. اما این واقعیت که در یوتیوب قرار دارد ، در چرخ فلک شماره یک قرار دارد و در توضیحات دارای نشان های زمانی است – این برای به دست آوردن ویژگی کافی بود.

وقتی به "نشانهای برجسته در توضیحات" اشاره می کنم ، این به معنای واقعی کلمه به معنای واقعی آن است.

تمام آنچه که شما طول می کشد ، درج دستی خلاصه زمان سنج در توضیحات ویدیوی YouTube است.

مثال های زمانی برای فیلم لحظه های کلیدی

تمام این کارها یافتن بخش در یک ویدئویی است که می خواهید زمان محرمانه را بدست آورید (مثال: ۰:۳۸) ، به توضیحات اضافه کنید ، سپس عنوانی برای آن ایجاد کنید (مانند: "چشم اندازهای پیوند را با جزئیات تماس پیدا کنید").

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

بنابراین وقتی شخصی برای یک بخش خاص روی ویژگی timestamp از Google کلیک می کند ، مستقیماً به آن قسمت از ویدیو پرش می کند. آنها همچنین می توانند فقط بخش ها را مرور کنند تا تصمیم بگیرند آیا این کلیپ برای نیازهای آنها مناسب است یا خیر.

اکنون که اصول را از کار درآوردیم ، بیایید به سراغ بررسی برخی از مثالهای دیگر برویم.

سایر نمونه های لحظه لحظه عجیب و شگفت انگیز

یکی از جالب ترین مواردی که من با آن برخورد کردم یک ویدیوی دارای قطعه قطعه و ویژگی Timestamp است.

مثالی که پیدا کردم ویدئویی بود که بیش از ایندکس کردن در جستجوی بود.

این کلیپ به دلیل فعال بودن مکان های جدید زمانی ، اکنون در نتایج جستجو در املاک و مستغلات قابل توجه است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کلیپ اول شما را به یک نقطه می رساند ، در حالی که دیگری شما را به چند مورد می برد:

پیشنهاد ویژه  Ecommerce Product Page SEO: 20 Dos & Don’ts

کلیپ پیشنهادی با قطعه قطعه شده در مقابل لحظات کلیدی

ویژگی "کلیپ پیشنهادی" اکنون مدتی است که وجود دارد. بنابراین چیز جدیدی در آنجا نیست.

ویژگی جدید در واقع فقط یک تنوع از این گزینه ها با گزینه های بیشتر (و در صفحه نتایج به پایین فشار می آورد).

برای این مثال ، ما می توانیم ببینیم که نشان های زمانی در مقایسه با آنچه که قبلاً دیده بودیم در قالب دیگری اضافه شده اند:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

مثال توضیحات فیلم لحظه لحظه کلید

من دریافتم که این موضوع در تحقیقات من سازگار است.

به نظر نمی رسد عنوان یا ساختار چگونگی افزودن نشانگرهای زمانی اهمیت چندانی نداشته باشد. درست تا زمانی که آنها مفید و معقول بودند.

نکته دیگری که وجود دارد این است که چگونه این ویژگی بسته به نوع انتخابی که Google تصمیم دارد در نتایج جستجو نشان دهد متفاوت است.

به عنوان مثال ، نوع شماره ۱ دارای یک فیلم دارای ویژگی استاندارد به همراه طراحی زمان سنج است. در حالی که نوع شماره ۲ فیلم کوچکتر با طراحی کمی متفاوت دارد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمونه های ویدیویی timestamp google

هنگامی که من در جستجوی تعدادی از نمایش داده شد ، فهمیدم که نوع # ۱ هنگام جستجو در استرالیا نمایش داده می شود و نوع شماره ۲ در ایالات متحده ظاهر می شود. این ممکن است به جای تست های خاص مربوط به آزمایش های استاندارد باشد و نه چیز خاصی برای آن مکان ها.

تغییرات بین دو نوع مختلف نشانگر زمانی من بسیاری از کارهایی را که گوگل با روش How to to SERP انجام می دهد به من یادآوری می کند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا لحظه های اصلی در کنار یک قطعه برجسته (این یک فیلم نیست) کار می کنند؟

بله ، مطمئناً

تا زمانی که چرخ فلک ویدیویی یک ویژگی SERP برای صفحه باشد و ویدیوی شما ابتدا در چرخ فلک قرار می گیرد ، بنابراین واجد شرایط هستید.

در اینجا اینگونه به نظر می رسد که در عمل است:

برجسته فیلم زمان برجسته قطعه

این یک جستجوی خاص برای تحریک این نتیجه است ، اما فهمیدم که فیلم های معدودی در طبیعت وجود دارد که دارای نشان های زمانی به توضیحات آنها هستند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نمونه های بسیار جالب تری در آنجا وجود دارد ، اما بگذارید این مقاله را در بالا برای این پست بیان کنیم.

پیشنهاد ویژه  گوگل در گزارش همبستگی از لینک های بد و 50 درصد ترافیک از دست دادن

من مشتاقانه منتظر هستم تا این ویژگی را برای مشتریانی که به شدت از ویدیو استفاده می کنند آزمایش کنم.

افکار نهایی

برای واجد شرایط بودن این ویژگی ، مجموعه ای از معیارهای مختلف وجود دارد که باید رعایت شود.

به عنوان یک گزارش سریع ، در اینجا ملاحظات مهم ذکر شده است:

  • فیلم های شما باید به طور خاص در YouTube منتشر شوند.
  • یک چرخ فلک ویدیویی برای جستجوی آن باید یک ویژگی SERP در Google باشد.
  • ویدئوی شما برای کسب رتبه اول در چرخ فلک ویدیو نیاز دارد.
  • نیاز به نشان های زمانی مفید به توضیحات ویدیو اضافه شده است.
  • این فیلم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و قابلیت جلب نظر را داشته باشد.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اگر معیارهای فوق رعایت شد ، شما در موقعیت مطلوبی قرار دارید که از نتایج اصلی Google در نتایج جستجوی Google استفاده کنید.

اگر به طور مرتب فیلم ها را در YouTube منتشر می کنید ، این یک روش عالی برای ادغام استراتژی خود با جستجوی Google برای دریافت نوردهی بیشتر است.

انجام این کار بسیار ساده و سریع است ، بنابراین سریعاً آن نشانگرهای زمانی را به توضیحات ویدیوی YouTube اضافه کنید.

آیا هنوز این ویژگی را امتحان کرده اید؟ حتماً با هر یافته یا سؤالی در مرا در توییتر پینگ کنید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصاویر برجسته و ارسال شده: کلیه تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، اکتبر ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *