نوشته قبلی نوشته بعدی بازیابی از نوامبر ۲۰۱۹ به روزرسانی Google

بازیابی از نوامبر ۲۰۱۹ به روزرسانی Google

بازیابی از نوامبر ۲۰۱۹ به روزرسانی Google منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

می دانید چگونه گوگل می گوید شما نمی توانید راه خود را برای بازگشت به موقعیت یک "تعمیر" کنید؟ به نظر می رسد بی فایده است اما در واقع مفید است. این کمک می کند تا درک کند چه اتلاف وقت نیست. به نظر من ، بر اساس تجربه من ، هنگامی که شما بدانید که روی چه چیزهایی نباید تمرکز کنید ، به شما کمک می کند تا زمینه های تولیدی تری برای تمرکز داشته باشید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چیزهایی برای رفع

به گفته گوگل ، اصلاح موارد به شما در بهبودی کمک نمی کند. معنی آن چیست؟

این ممکن است بدان معنی باشد که چیزهای سنتی که SEO روی آنها تمرکز می کند ، عمدتا SEO فنی ، ارتباطی با رفع یک به روزرسانی که احتمالاً در مورد اهمیت است ، ندارد.

برخی از سئو می گویند هر سایتی که آنها ممیزی را تجربه کرده و دارای رتبه بندی افت بوده اند دارای مشکلات جدی با فاکتورهای فنی SEO هستند.

خوب ، وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که بسیاری از وب سایت های دارای رتبه فنی به خصوص با سرعت صفحه به چالش کشیده می شوند ، این بیانیه تأثیر خود را از دست می دهد. آیا می دانید سرعت صفحه کندتر می شود؟

اگر سایت های رتبه بندی برتر را بررسی کنید ، آنها احتمالاً با فاکتورهای فنی SEO مطابقت ندارند اما هنوز در بین سه کشور برتر رتبه بندی می کنند.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

کاملاً واضح است که فاکتورهای فنی سئو عامل اصلی و اصلی بروزرسانی گسترده در رتبه بندی هسته نیستند.

سرعت صفحه

سرعت صفحه مهم است. اما حتی جان مولر خود گوگل نیز اعلام کرده است که سرعت صفحه یکی از بسیاری از عوامل رتبه بندی است که بسیاری از آنها مهمتر از سرعت صفحه هستند. اگر شک دارید ، سایت های رتبه بندی برتر برای هر پرس و جو خاص چقدر کند هستند.

در یک Hangout Webmaster ، ناشر ناامید شد زیرا سایت وی برای سرعت بهینه شده است. اما وی توسط صفحات وب کندتر از بین رفت.

ناشر از جان مولر پرسید:

سرعت در نسخه موبایل چیست؟ … چرا بسیاری از سایتهای برتر هنوز خیلی کند هستند؟ "

و جان مولر پاسخ داد:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

"… بخش خوب این است که عوامل رتبه بندی زیادی داریم. بنابراین لازم نیست همه کارها را بطور کامل انجام دهید.

اما این بدان معنی است که شما موقعیت هایی مانند این را تجربه می کنید که می گویید ، گوگل می گوید سرعت مهم است اما سایت های برتر در اینجا خیلی سریع نیستند بنابراین نباید مهم باشند.

بنابراین برای ما قطعاً مهم است. اما این بدان معنا نیست که نوعی غلبه بر هر چیز دیگری است. "

این بخش در مورد "غلبه بر هر چیز دیگری" حائز اهمیت است زیرا به نظر من به مواردی مانند ارتباط ، سیگنال های محبوبیت و سایر عوامل مرتبط با درک آنچه کاربران می خواهند هنگام جستجو پرس و جو ببینند ، اشاره دارد.

اگر آن سایت مناسب ترین پاسخ برای جستجوی کاربر باشد ، به دلیل سرعت کم رتبه سایت را پایین نمی آوریم. هدف شماره یک رضایت از جستجوی جستجو است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

واقعیت این است که سایت های تلفن همراه کندتر می شوند. نمودار زیر از HTTP Archive نشان می دهد که نخستین رنگ محتوا در واقع از ژانویه ۲۰۱۹ تا اکتبر ۲۰۱۹ با ۲۴٫۱ درصد افزایش یافته است.

پیشنهاد ویژه  آیا می خواهید # 1 رتبه کنید؟ 6 نکته برای ایجاد محتوای دوستانه SEO

تصویر صفحه گرافیکی که نشان می دهد سرعت سرعت موبایل در حال کاهش است

هرکسی که به شما بگوید سایتی به دلیل سرعت صفحه رتبه بندی را از دست داده است ، با بررسی سرعت صفحه رقبا که از شما پیشی می گیرد ، آنها را بررسی کنید. شانس این است که ممکن است سرعت صفحه آنها مشابه شما باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

من سرعت صفحه را به حداقل نمی رسانم. سرعت صفحه برای تبدیل ، کلیک تبلیغات و نگه داشتن بازدید کنندگان بسیار مهم است .

من فقط می گویم که به عنوان یک عامل رتبه بندی ، سرعت صفحه بسیار بالا رفته است.

پیوندهای ناخواسته و Disavows

هر سایتی که دارای رتبه برتر باشد ، پیوندهای ناخواسته دارد. Google پیوندهای پرداخت شده و ناخواسته را نادیده می گیرد زیرا مهم است اگر یک صفحه وب به یک پرس و جو جستجو پاسخ دهد. بنابراین اگر این صفحه خوب باشد ، گوگل همچنان صفحه وب را در اختیار شما قرار می دهد.

بله ، پیوندهای پرداخت شده ممکن است یک سایت عادی را تقویت کند. اما پس از مدت زمانی کوتاه ، از روزها به ماهها ، این پیوندها کار را متوقف می کنند و سایت به جایی می رسد که قبلاً در آن رتبه بندی شده بود. این نمونه ای از چگونگی نادیده گرفتن Google است.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

به نظر من ، بر اساس تجربه کمک به سایت ها در صورت بازگشت از مجازات ها ، مجازات دستی در صورت رسیدن آستانه های خاص از سیگنال های اسپم مختلف اتفاق می افتد.
به عنوان مثال ، یک سایت عادی که هزاران پیوند متنی برای لنگر کلیدی را از سایر سایتهای عادی دریافت می کند ، ممکن است پرچم ها را جمع کرده و در معرض بررسی دستی قرار بگیرد.

پیوندهای متنی لنگر بهینه سازی شده برای کلمه کلیدی موضوع از سایتهای اسپم توسط Google نادیده گرفته می شود. یکی از دلایل آن این است که عدم ارتباط پیوندهایی به صفحه ای که به آن پیوند داده می شود دلیلی برای شمارش لینک نیست. دلیل دیگر این است که این به طور میانگین برای الگوهای پیوند عادی متناسب است.

سازندگان پیوند سرکش Rogue سالها است که با پرداخت لینک و پرداختن به مشتریان خود از این راه حل استفاده می کنند. فقط پس از رسیدن به آستانه ، لینک ها پرچم گذاری شده و تحت بررسی قرار می گیرند. به احتمال زیاد هشت سال پیش JC Penney دچار مشکل شد .

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این یک واقعیت است که گوگل سایت هایی را که دارای بک لینک اسپم هستند قرار می دهد. جان مولر گوگل در حال ضبط است و می گوید اگر Google به اندازه کافی خوب باشد ، پیوندهای اسپمی را نادیده می گیرد .

پیشنهاد ویژه  راهنمای پیشرفته سئو برای رتبه های برتر در آمازون

این سوال است:

وی ادامه داد: "من تعداد شبکه های پیوند دهنده و طرح های ساخت و ساز پیوند نادرست را نگران کننده می بینم … من اینها را طبق پیشنهاد گزارش کردم اما آیا کار دیگری وجود دارد که ما بتوانیم انجام دهیم؟"

این واقعاً ناامیدکننده است. "

این پاسخ جان مولر است:

"… وقتی صحبت از مناطق رقابتی می شود ، آنچه اغلب می بینیم اینست که برخی سایتها بعضی از موارد را واقعاً خوب انجام می دهند و بعضی از سایتها برخی کارها را واقعاً بد انجام می دهند.

ما سعی می کنیم از تصویر کلی استفاده کنیم و از آن برای رتبه بندی استفاده کنیم.

به عنوان مثال ، ممکن است که یک سایت از چاشنی کلمات کلیدی به روشی واقعاً وحشتناک استفاده کند اما در واقع کارشان خارق العاده است و مردم واقعاً عاشق رفتن به آنجا هستند ، آنها عاشق پیدا کردن آن در جستجوی هستند و ما سیگنالهای خیلی خوبی برای آن سایت داریم.

بنابراین ممکن است ما هنوز هم آنها را در شماره یک نشان دهیم ، حتی اگر تشخیص دهیم که آنها در حال چیدن کلمات کلیدی هستند. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

نکته این است که گوگل به دلیل پیوندها قصد ندارد رتبه سایت را ۳۰٪ یا ۹۰٪ کاهش دهد. اگر هفته گذشته مردم سایت را دوست داشتند ، پس از بروزرسانی الگوریتم ، گوگل هنوز هم قصد دارد این هفته رتبه ۱ را بدست آورد.

اگر سایت شما در رده بندی کاهش یافته است ، بسیار بعید است که این کاهش به دلیل پیوندهای اسپم تصادفی باشد.

صفحات موجود و پاسخ خطایی در ۴۰۴

کدهای پاسخ ۴۰۴ عادی هستند.

این چیزی است که جان مولر گوگل در مورد ۴۰۴ صفحه پاسخ گفت:

"… اگر آن URL ها را بررسی کنیم و یک خطای سرور یا خطای صفحه یافت نشد در اینجا مشاهده کنیم ، پس این چیزی است که ما در کنسول جستجو به شما خواهیم گفت. … و خوب است … اگر آن URL ها را بررسی کنیم و یک خطای سرور یا خطای صفحه یافت نشد در اینجا مشاهده کنیم ، این چیزی است که ما در کنسول جستجو به شما خواهیم گفت. … و خوب است … این چیزی نیست که شما باید نگران آن باشید. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چرا سایت ها رتبه های خود را از دست می دهند؟

اگر سخنان گوگلر را خوانده و گوش کنید ، یک چیز آشکار می شود: Google می خواهد با صفحات وب مربوطه مطابقت داشته باشد تا پرس و جوهای جستجو را جستجو کند. گوگل اظهار داشت که بروزرسانی اخیر BERT در مورد درک بهتر ۱۰٪ از نمایش داده شدگان جستجوی زبان انگلیسی است. این مربوط به ربط است .

دلیل تغییر ویژگی گوگل nofollow از یک بخشنامه (چیزی که گوگل موظف است از آن پیروی کند) به یک اشاره (چیزی که گوگل در صورت تمایل می تواند آن را نادیده بگیرد) دلیل آن است.

گری الیلیس گوگل اظهار داشت که دلیل این امر این است که گوگل می خواهد از سیگنال پیوند nofollow برای بهبود ارتباط استفاده کند .

پیشنهاد ویژه  جان مولر گوگل درباره نقش تحول پیوندها در رتبه بندی بحث می کند

سوال من به گری الیس:

"آیا انگیزه گوگل برای این تغییر است زیرا گوگل می خواهد سیگنال پیوند را تقویت کند تا نتایج جستجوی بهتری کسب کند؟"

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

پاسخ زیر توسط گری الیلیس از طریق دوستم در ژاپن ( کنیشی سوزوکی ) که این سؤال را به من داده بود ، ارسال شد:

"آره. به دلیل ناموجود بودن ، داده های مهمی را که پیوندها دارند از دست داده بودند. آنها می توانند نتایج جستجوی بهتری را ارائه دهند که اکنون لینکهای مرتبط با آن را در نظر بگیرند. "

نمونه دیگر به روزرسانی ضعیف سال گذشته با عنوان "Medic" است. این بروزرسانی بیش از سایتهای پزشکی تأثیر پذیرفته است. بسیاری از سایت های مرتبط با سلامت رتبه های خود را از دست داده اند. به نظر می رسد دلیل این امر به این دلیل است که گوگل تصمیم گرفته است که کاربران صفحات وب مبتنی بر علم را به جای صفحات در مورد داروهای از نوع "طبیعی" غیر پزشکی ترجیح می دهند.

این یک موضوع مرتبط است. به نظر می رسد که به روز رسانی به اصطلاح "Medic" در مورد مسائل مربوط به موضوع اهمیت دارد ، نه درباره زندگی نامه نویسنده یا "تخصص".

بردن

دو تغییر اخیر در گوگل رخ داده است که باید در نظر گرفته شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر
  1. اولین مورد تغییر ویژگی nofollow از یک بخشنامه به یک اشاره بود. این بدان معناست که پیوندهای بیشتری به عنوان عوامل رتبه بندی استفاده می شوند.
  2. دومین تغییر مهم BERT است که گفته می شود ۱۰٪ از جستجوی جستجو از جمله مواردی مانند قطعه های برجسته را تحت تأثیر قرار می دهد. جنبه قطعه قطعه های برجسته به تنهایی می تواند برخی از کاهش ترافیک را به خود اختصاص دهد.

هر دو عامل ، پیوندهای nofollow و BERT در مورد اهمیت هستند. من نمی گویم لینک های BERT و nofollow به روزرسانی شده اند

این بسیار خوب می تواند باشد که عوامل دیگری نیز در رتبه بندی مؤثر هستند.

ارتباط و مسائل فنی

رفع فاکتورهای فنی SEO مهم است. اما شناسایی مسائل مربوط به ممکن است برای بازیابی از کاهش رتبه رتبه مهمتر باشد. تقریباً هر به روزرسانی که Google از آن استفاده کرده است "اهمیت" به عنوان یک عامل داشت.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

چند به روزرسانی در مورد سایر عوامل ، مانند به روزرسانی "سرعت" گوگل است که سرعت سایت را به عنوان یک عامل رتبه بندی (نرم) اضافه کرد. و هنگامی که چنین شد ، Google به ناشران اطلاع داد. به روزرسانی پاندا (مربوط به محتوا) و به روزرسانی پنگوئن (پیوندهای مرتبط).

به طور کلی ، اگر گوگل در مورد آن صحبت نمی کند ، به نظر من بر اساس تجربه من در کمک به سایت ها برای بازیابی ، شروع به جستجو در رابطه می کند.

درباره ربط بیشتر بخوانید:

به همین دلیل برخی از محتوا در گوگل رتبه بندی می شود؟

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *