نوشته قبلی نوشته بعدی نحوه استفاده صحیح از عنوان عنوان لینک

نحوه استفاده صحیح از عنوان عنوان لینک

نحوه استفاده صحیح از عنوان عنوان لینک منتشر شده در آوریل 3, 2020ارسال دیدگاه

علاقه مند به حوزه Seo & Sem

چندین ویژگی پیوند استفاده شده برای SEO وجود دارد ، از جمله ویژگی عنوان لینک.

در واقع ، از اواخر دگرگونی در صفات پیوندی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید (اگرچه ، این فراتر از محدوده این مقاله است).

با محبوبیت سیستم عامل هایی مانند WordPress ، حتی در هنگام نوشتن کد HTML مناسب ، به راحتی می توانید اشتباه کنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

این اشتباهات احمقانه می توانند در هنگام انجام کار به اندازه کافی تأثیر منفی بگذارند و به عادت تبدیل شوند.

این مسئله به دلیل عملکرد وردپرس حقیقت پیدا می کند که در آن ها هنگام ایجاد ویژگی عنوان پیوند ، به طور خودکار از تکرار عنوان پست استفاده می کنند.

اگر در سئو بسیار مجرب نیستید ، ممکن است فکر کنید که این مسئله خوب است.

کاملاً برعکس!

شما نباید از عناوین صفحه خود در ویژگی عنوان پیوند استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد این زیر

بهترین راهکارها برای استفاده از ویژگی عنوان عنوان چیست؟

هنگام ارائه اطلاعات بیشتر در مورد لینک ، باید از عنوان پیوند استفاده کنید.

برای ارائه مجدد اطلاعات از عنوان پیوند استفاده نکنید.

این یک قابلیت استفاده فاجعه بار است که فقط باعث آزار کاربران شما می شود.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

آیا تا به حال در حادثه ای رخ داده اید که عنوان پیوند دقیق هنگام پنهان کردن آن نشان داده شده است؟

نیازی به دانستن چیزی نیست که در صفحه قابل مشاهده باشد ، درست است؟

ممکن است برخی از کاربران شما نیز چنین فکر کنند.

بهترین سؤالی که می توانید در هنگام بهینه سازی از خود بپرسید این است: آیا این اطلاعات را به لینک من اضافه می کند یا فقط باعث می شود که کاربران من را با استفاده از نسخه های تکراری آزار دهند؟

بیشتر از موتورهای جستجو روی بهینه سازی کاربران متمرکز شوید

به جای موتورهای جستجو ، برای کاربران خود بهینه سازی کنید.

بله ، این چیز جدیدی نیست. اما مؤثر است

نکن:

  • عنصر عنوان پیوند را با کلمات کلیدی واژگون کنید.
  • عنوان موضوع را کپی کنید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر

انجام دادن:

  • عنوان پیوند را بنویسید تا چیزی منحصر به فرد برای کاربران ظاهر شود.
  • عنوان پیوند را در ذهن کاربران بنویسید.

متن لنگر لینک قرار است خود نام پیوند باشد.

عنوان عنوان پیوند قرار است اطلاعات بیشتری را در مورد مکان ارسال لینک برای کاربر که روی آن لینک کلیک می کند ، ارائه دهد.

آیا استفاده از عنوان رتبه بندی جستجوی تأثیر ویژگی؟

در مورد این موضوع در Webmasterworld.com ، خیر – اثری وجود ندارد:

پیشنهاد ویژه  3 Reasons Why You Need to Integrate CRO with SEO

مزایای SEO از ویژگی عنوان عنوان پیوند

عنوان عنوان پیوند – آیا به قابلیت دستیابی کمک می کند؟

در میان جوانب مثبت سئو اختلاف نظر وجود دارد که دسترسی نباید در بهترین روشهای SEO باشد.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اما دیگران فکر می کنند که باید.

من معتقدم که دسترسی ، در حالی که یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست ، یکی از آن دسته از عوامل رتبه بندی غیرمستقیم است که از نظر ارزش آنها غیرقابل انکار است.

بله ، شما باید بیشتر بدانید اما این با کاهش دادخواستهای دسترسی ، به بهبود سایت مشتری و خط اصلی آنها کمک می کند.

این نوع دادخواستها اخیراً در حال افزایش است و افراد معلول به دلیل عدم دسترسی به موارد اساسی دسترسی مانند متن جایگزین ، از وب سایت شکایت می کنند.

متن جایگزین یا متن alt به طور خلاصه ، یک ویژگی تصویری است که متن را به خوانندگان پرده برای نابینایان می دهد.

در اصل ، شما فکر می کنید ویژگی عنوان لینک به روشی مشابه کار می کند.

به هر حال، این چنین نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

W3C موارد زیر را بیان می کند :

"عوامل فعلی کاربر و فن آوری کمکی هیچ بازخوردی را در اختیار کاربر قرار نمی دهند که پیوندها محتوای ویژگی عناوینی را در دسترس داشته باشند.

برخی از نمایندگان کاربر گرافیکی هنگامی که موشواره روی یک عنصر لنگر که حاوی یک ویژگی عنوان است ، نوک ابزار را نمایش می دهد. با این حال ، نمایندگان کاربر فعلی دسترسی به محتوای ویژگی عنوان را از طریق صفحه کلید فراهم نمی کنند.

نوک ابزار در برخی از کاربران متداول پس از مدت زمان کوتاهی (تقریباً ۵ ثانیه) ناپدید می شود. این می تواند در دسترسی به محتوای عنصر عنوان برای کاربرانی که می توانند از ماوس استفاده کنند اما دارای نقص مهارت حرکتی خوبی هستند ، ایجاد مشکل کند و ممکن است مشکلاتی را برای کاربرانی که به خواندن نوک ابزار به زمان بیشتری نیاز دارند ، ایجاد کند.

نمایندگان کاربر گرافیکی کنونی مکانیزم هایی را برای کنترل محتوای محتوای ویژگی عنوان ارائه نمی دهند. کاربر نمی تواند متن متن ابزار را تغییر اندازه دهد یا رنگ های پیش زمینه و پس زمینه را کنترل کند. مکان و مکان نوک ابزار توسط کاربران قابل کنترل نیست ، باعث می شود برخی از ذره بین صفحه قادر به دسترسی به قسمتهای معنی دار از محتوای ویژگی عنوان نباشند زیرا نوک ابزار به طور کامل در قسمت مشاهده قابل نمایش نیست.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

برخی از نمایندگان کاربر امکان دسترسی به اطلاعات تکمیلی را از طریق فهرست زمینه فراهم می کنند. به عنوان مثال ، ترکیب کلید Shift + F10 و به دنبال آن P ، محتوای ویژگی عنوان را به همراه سایر اطلاعات تکمیلی در Mozilla / Firefox نمایش می دهد. "

کامل نیست ، بنابراین ارائه روشی مناسب برای دستیابی به دسترسی در این سناریو تقریبا غیرممکن است.

پیشنهاد ویژه  Google نوار فهرست جدید را برای جستجوی جدید آزمایش می کند

به همین دلیل مهم است که نگاهی عمیق تر به دستورالعمل های این عناصر بیندازیم.

آنها همیشه به روشی که فکر می کنید لازم نیست عمل می کنند و در برخی موارد تغییر در عناصر نیز ممکن است در یک فلاش اتفاق بیفتد.

نمونه ای از نحوه استفاده از آن

در اینجا نمونه ای از نحوه استفاده صحیح از عنوان عنوان پیوند را آورده شده است:

<a href= فرودگاهhttps://www.searchenginejournal.com/ دانشگاه title== این پیوندی به وب سایت ژورنال موتور جستجو است> SEJ </a>

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

موتورهای جستجو چه می گویند؟

ما می توانیم کل روز را حدس بزنیم ، اما در پایان روز ، کلمه آخر موتورهای جستجو در ویژگی عنوان پیوند این است:

"ویژگی" عنوان "کمی متفاوت است:" اطلاعات مشاوره ای را در مورد عنصری که برای آن تنظیم شده است ارائه می دهد. " از آنجا که Googlebot تصاویر را به طور مستقیم نمی بیند ، ما به طور کلی روی اطلاعات ارائه شده در ویژگی "alt" متمرکز می شویم. در صورت ارزش افزوده به کاربران شما ، می توانید صفت "alt" را با "عنوان" و سایر خصوصیات تکمیل کنید! "

این چیزی است که بینگ برای گفتن دارد :

"به متن لنگر به عنوان توضیحات اصلی صفحه پیوند شده فکر کنید. اما اگر پیوند درون خطی را در پاراگرافهای متن بدن خود انجام دهید ، باید جریان طبیعی و منطقی زبان را در پاراگراف حفظ کنید ، که می تواند توضیحات متن لینک شما را محدود کند. به این ترتیب ، شما می توانید از ویژگی عنوان برای اضافه کردن اطلاعات اضافی برای کلمه کلیدی در مورد صفحه پیوند شده استفاده کنید بدون اینکه بر خوانایی متن برای کاربر نهایی تأثیر بگذارد. "

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

سایر متخصصان سئو چه می گویند؟

براساس نظرات چندین نفر که سالها سئو کار خود را انجام داده اند ، ویژگی عنوان لینک در موتورهای جستجو هیچ وزنی ندارد.

در مورد ویژگی عنوان پیوند نیز نگرانی در مورد قابلیت استفاده وجود دارد.

پیشنهاد ویژه  گوگل توضیح می دهد که چگونه نویسنده صفحات ممکن است کمک به

برای بیشتر مرورگرها ، وقتی مکان نما خود را روی پیوند منتقل می کنید ، ظاهر می شود.

به همین دلیل ، لازم نیست متن لنگر را درون یک ویژگی عنوان کپی کنید. اگر ویژگی عنوان قادر به ارائه اطلاعات اضافی نیست ، نباید از آن استفاده کنید .

"عناوین پیوند را به همه لینک ها اضافه نکنید: اگر از لنگر پیوند و متن اطراف آن بدیهی است که لینک به کجا منجر می شود ، یک عنوان لینک با استفاده از چیز دیگری که کاربران باید به آن نگاه کنند ، قابلیت استفاده را کاهش می دهد."

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

ظهور دادخواستهای دسترسی: آیا باید نگران باشید؟

در تاریخ ۴ ژانویه سال ۲۰۱۹ گزارش شد که Beyonce.com به دلیل مشکلات دسترسی به وی شکایت شده است.

هدف همچنین در گذشته درمورد موضوعات دستیابی به پرونده شکایت شده است.

دسترسی باید همیشه مورد توجه متخصصان سئو باشد زیرا قرار است درآمد شما را افزایش دهد و ROI را برای مشتری خود افزایش دهد.

هنگامی که یک دادخواست دسترسی پیدا کند ، مشتری شما از فقدان این تلاشها پول یا ROI را از دست می دهد. علاوه بر این ، آنها معمولاً از وب سایت شما خوشحال نیستند.

تلاش شما به عنوان یک سئو باید اطمینان حاصل کند که ویژگی ها و پیوندهای عنوان لینک بدون در نظر گرفتن توانایی های آنها توسط کاربران شما قابل مشاهده و قابل استفاده هستند.

روی کاربران خود متمرکز شوید ، نه روی موتورهای جستجو

هنگام نوشتن عناوین عنوان پیوند ، حتما برای کاربران بنویسید و متن اسپمی را فقط برای موتورهای جستجو ایجاد نکنید.

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

زیرا ، این کاربرانی خواهند بود که – در درجه اول – از این متن عنوان استفاده می کنند.

در پایان روز ، قابلیت دسترسی مهم است:

  • خواندن پیوندها را سخت نکنید.
  • عناوین پیوند را برای استفاده دشوار نکنید یا درک نکنید.

به منظور اطمینان از اینکه کاربران شما راضی هستند و خوشحال هستند که در وب سایت شما قرار دارند ، همه چیز را به نظر عالی بسپارید.

منابع بیشتر:

تبلیغات
ادامه خواندن زیر

اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده؛ از Shutterstock.com
تصویر گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر ۲۰۱۹

منبع مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *